کد خبر : 126265
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 12:38
-

عملکرد فجر در نیم فصل اول راضی کننده بود

عملکرد فجر در نیم فصل اول راضی کننده بود

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد که از عملکرد بازیکنان این تیم در مجموع بازی‌های نیم فصل اول رقابتهای لیگ یک، رضایت دارد. به گزارش ایسنا، تیم فجرسپاسی شیراز که در پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ یک باشگاه های کشور، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد؛ در ۲ هفته نخست

عملکرد فجر در نیم فصل اول راضی کننده بود

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد که از عملکرد بازیکنان این تیم در مجموع بازی‌های نیم فصل اول رقابتهای لیگ یک، رضایت دارد.

به گزارش ایسنا، تیم فجرسپاسی شیراز که در پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ یک باشگاه های کشور، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد؛ در ۲ هفته نخست این دوره از رقابت‌ها که یک تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرد، سرمربی مشخصی نداشت.

علی‌اصغر کلانتری که از هفته سوم رقابت‌های این فصل لیگ یک، سکان هدایت فجر شهید سپاسی را در دست گرفت، طی ۱۵ بازی، ۶ پیروزی، ۸ تساوی و یک شکست را با این تیم کسب کرد.

فجر شیراز در نیم فصل نخست رقابت‌های لیک یگ، یکی از تیم های با ثبات بود و بخش اعظمی از هفته ها را در بالای جدول قرار داشت و همواره یکی از مدعیان جدی صعود به شمار می‌رفت.

با این حال، نتایج و عملکرد فنی فجر در سه هفته پایانی نیم فصل با افت محسوسی همراه بود به طوریکه این تیم دو بازی خانگی مقابل هوادار تهران و گل ریحان البرز را با تساوی پشت سر گذاشت و در بوشهر هم برابر شاهین این شهر، با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد. نتایجی که فجر را به رده پنجم جدول برد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در پاسخ به این سئوال ایسنا که دلیل این افت را چه می دانید؟ گفت: بازی آخر ما برابر گل ریحان البرز، بدون شک بدترین نمایش ما بود. نمی دانم، شاید تمرکز نداشتیم یا فکر کردیم چون حریف در انتهای جدول قرار دارد، کار راحتی داریم.

علی‌اصغر کلانتری ادامه داد: هر چه بود، به راحتی امتیازاتش را از دست دادیم. اما در ۱۴ بازی قبلی که من هدایت فجر را بر عهده داشتم، از عملکرد بچه ها راضی هستم. شاید در برخی بازی های خانگی امتیازاتی را از دست دادیم، اما خوب بازی کردیم.

سرمربی فجرسپاسی شیراز افزود: توجه داشته باشید که تیم ما کمترین شکست را بین تمام تیم ها متحمل شد و از طرفی در بازی های بیرون از خانه، بیشترین پیروزی را کسب کرد؛ ما چهارمین خط دفاعی برتر مسابقات را در اختیار داریم و در گلزنی نیز خوب عمل کرده ایم. اما تفاوت عمده ما با تیم های دیگر، این بود که ما در اکثر مقاطع فصل، حدود نیمی از بازیکنان اصلی مان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم.

او گفت: برخی بازیکنان ما با مشکلات مربوط به نظام وظیفه مواجه بودند و برخی دیگر هم با مصدومیت های طولانی مدت مواجه شدند که این ها دست ما را بست. در بعضی بازی ها حتی بازیکن کافی برای انجام پنج تعویض نداشتیم. اما سایر تیم ها چنین مشکلی نداشتند و همیشه حداقل ۸۰ درصد بازیکنانشان را در اختیار داشتند.

کلانتری اضافه کرد: با توجه به تمام این مشکلات، من از بچه ها راضی هستم. فکر می کنم عملکرد خیلی خوبی را در طول فصل به نمایش گذاشتیم و با توجه به رقبای قدرتمندی که داشتیم، بچه ها تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده اند و ممنون همگی آنها هستم.

وی درباره تقویت تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: با چند بازیکن صحبت کرده ایم. این را بگویم؛ با این که تیم را خودم نسبتم اما بازیکنان خیلی خوبی داشتیم. با این حال چند بازیکن مصدوم شدند و چند بازیکن هم جدا شدند، پس الان فقط باید سعی کنیم که جای خالی آنها را پر کنیم و خبری از تقویت تیم نیست.

کلانتری گفت: ما باید چند بازیکن جذب کنیم تا به همان شرایط اول فصل برسیم و به این شکل کارمان سخت است. متاسفانه با این وضعیت مالی، تیم های شیرازی فعلا نمی توانند وارد نقل و انتقالات سنگین و پرهزینه بشوند. البته ما همیشه با همین بضاعت مقابل تیم های متمول خیلی خوب کار کرده ایم و از این به بعد هم انشالله همینطور ادامه می دهیم.

سرمربی فجر در خصوص اولین بازی تیمش در نیم فصل دوم گفت: خوشه طلایی تیم خیلی خوبی‌ست. بازی های این تیم را دیده و آنالیز کرده‌ایم. آنها به خصوص در خط میانی خیلی خوب هستند و نسبت به تیم هایی که قبلا دیده ایم، حریف سرسخت تری به نظر می رسند.

کلانتری خاطرنشان کرد: با بچه ها هم صحبت کرده ایم که ابتدا باید خط میانی خوشه طلایی را از کار بیاندازیم و سپس از همین طریق هم به آنها ضربه بزنیم. بنابراین به کسب امتیازات کامل این مسابقه خوش بین هستم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در نخستین بازی نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه خواهد رفت. نماینده ساوه که به دلیل مناسب نبودن زمین چمن این شهر مجبور است فعلا بازی هایش را در تهران برگزار کند، تا پایان مسابقات نیم فصل نخست با ۲۲ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح