کد خبر : 158832
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 15:23
-

«عیدی برای همه»

«عیدی برای همه»

ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز مجازی جشن نیکوکاری با شعار “عیدی برای همه” در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه خبر داد. احمد لطفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از ویروس کرونا، برگزاری جشن نیکوکاری با استفاده از روش‌های الکترونیکی انجام می‌شود،

«عیدی برای همه»

ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز مجازی جشن نیکوکاری با شعار “عیدی برای همه” در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه خبر داد.

احمد لطفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از ویروس کرونا، برگزاری جشن نیکوکاری با استفاده از روش‌های الکترونیکی انجام می‌شود، عنوان کرد: جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در روز احسان و انفاق با شعار عیدی برای همه در سراسر استان بوشهر با هدف جمع آوری کمک های مردم خیّر و نیکوکار برای نیازمندان هم استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله به منظور جشن نیکوکاری بیش از یک هزار پایگاه ثابت و سیار در مدرسه‌ها، میدان‌ها و معابر برپا می‌شد، گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر کشور و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جشن نیکوکاری در این استان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد بوشهر با تاکید بر اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید و سایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما و بیش از ۱۰۰ مرکز نیکوکاری فعال در استان برگزار می شود.

لطفی خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای پرداخت سریع و آسان کمک‌های خود از طریق شماره گیری کد #۰۷۷۱۷۷ ۸۸* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا اینکه کمک های کالایی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان بسپارند در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان هم استانی قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به تلاش برای تامین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت بسته ارزاق شب عید تا سقف ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنیم و برای این کار نیازمند مشارکت مردم نیکوکار هستیم.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر ۸۶ هزار نفر در قالب ۴۲ هزار خانوار در استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند که این آمار چهار درصد جمعیت استان بوشهر را شامل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در پایان از خیران و نیکوکاران هم استانی درخواست کرد با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال از روش های شماره گیری کد آسان پرداخت #۰۷۷۱۷۷ ۸۸* و یا پرداخت به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نوروز شادی را برای هم وطنان نیازمند رقم بزنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح