کد خبر : 117647
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 1:59
-

فراخوان پویش نذر هنری «ایوان آینه» منتشر شد

فراخوان پویش نذر هنری «ایوان آینه» منتشر شد

رییس انجمن هنرهای تجسمی طلاب دفتر تبلیغات اسلامی از انتشار فراخوان پویش نذر هنری هنرمندان در معرفی ارزش‌ها و زیبایی‌های شهر مقدس قم با عنوان «ایوان آینه» خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حجت الاسلام سید محسن آزادی -رییس انجمن هنرهای تجسمی طلاب معاونت فضای مجازی، هنر

فراخوان پویش نذر هنری «ایوان آینه» منتشر شد

رییس انجمن هنرهای تجسمی طلاب دفتر تبلیغات اسلامی از انتشار فراخوان پویش نذر هنری هنرمندان در معرفی ارزش‌ها و زیبایی‌های شهر مقدس قم با عنوان «ایوان آینه» خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حجت الاسلام سید محسن آزادی -رییس انجمن هنرهای تجسمی طلاب معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم – با اشاره به پویش نذر هنری «ایوان آینه» اظهار کرد: با توجه به ورود بیماری کرونا به کشور و کشف بیماری در قم، در

رسانه های معاند با توجه به کینه‌هایی که نسبت به قم وجود داشت، به قم هراسی پرداخته شد.

وی ویروس فرهنگی کرونا را خطرناک تر از ویروس کرونا دانست و گفت: در این راستا، عده‌ای آن قدسیتی که نسبت به قم و مراکز مذهبی وجود داشت را مورد هجمه قرار دادند که این ویروس فرهنگی خطرناک تر از ویروس کرونا است.

رییس انجمن هنرهای تجسمی طلاب تصریح کرد: برهمین اساس انجمن هنری طلاب و انجمن خوشنویسان طلاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راه اندازی این پویش قدم پیش گذاشتند و فراخوانی از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر مطرح شد.

آزادی با اشاره به حضور طلاب جهادی در خط مقدم مقابله با کرونا و خدمت به بیماران اظهار داشت: پویش «ایوان آینه» فرصتی برای تبدیل قم هراسی به قم شناسی است و جامعه هنری طلاب و حتی غیر طلاب در این دوران که ناخواسته قرنطینه شده، می‌توانند سهم خود را در این ماجرا به خوبی ایفا کرده و این قم هراسی را به قم شناسی تبدیل کنند و این از عهده هنر برمی‌آید که آثاری را در این عرصه تولید کنند.

وی تصریح کرد: هنرمندان در هر کدام از رشته‌های هنری می توانند ارزش های معنوی، علمی و فرهنگی و زیبایی های قم را به تصویر بکشند و موضوعاتی برای خلق اثر از سوی هنرمندان پیشنهاد شده است که هنرمندان طلبه و غیرطلبه می‌توانند با مراجعه به پویش «ایوان آینه» در ایتا، واتس‌اپ و اینستاگرام در این پویش شرکت کنند.

رییس انجمن هنرهای تجسمی طلاب اظهار کرد: پس از دریافت آثار ارسالی، همزمان این آثار را در فضای مجازی منتشر خواهیم کرد و پس از رفع این بیماری، در قم و دیگر شهرها نتیجه این فراخوان را به نمایش خواهیم گذاشت و در کنار نمایشگاه ها، مراسمی برگزار می شود تا از حیثیت قم دفاع گردد و البته پس از پایان نمایشگاه، اثر ارسالی مرجوع خواهد شد.

وی با بیان این که این پویش در سطح ملی دیده شده است، گفت: تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته است و هنرمندان غیرقمی که دغدغه فرهنگی دارند نیز می‌توانند آثار هنر خود را تا پایان فروردین ارسال کنند.

آزادی با بیان این که رشته‌های هنری این فراخوان آزاد است، افزود: حتی اگر شاعری در این زمینه شعری بسراید، دبیرخانه این پویش و فراخوان، اشعار ارسالی را به تابلونوشته‌هایی تبدیل خواهد کرد و در فضای مجازی و سپس در قالب نمایشگاه‌هایی به نمایش خواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون رشته خوشنویسی، جزو اولین رشته‌ها از نظر تعداد آثار ارسالی است و در زمینه تصویر سازی، کاریکاتور و نقاشی آثاری دریافت شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی http://eshragh.irمراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح