کد خبر : 130435
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 20:58
-

فساد سازمان یافته در شهرداری تبریز رو به صفر است

فساد سازمان یافته در شهرداری تبریز رو به صفر است

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین شهردار در امور نظارتی گفت: نتیجه تلاش تمام مدیران و کارکنان شهرداری امروز موجب شده تا فساد سازمان‌یافته در شهرداری تبریز رو به صفر باشد. اسماعیل فتحیان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید حراست شهرداری تبریز، اظهار کرد: اگر امروز همتی مردمی در دفاع از شهرداری تبریز دیده می‌شود، نتیجه اعتمادسازی تیم مدیریت

فساد سازمان یافته در شهرداری تبریز رو به صفر است

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین شهردار در امور نظارتی گفت: نتیجه تلاش تمام مدیران و کارکنان شهرداری امروز موجب شده تا فساد سازمان‌یافته در شهرداری تبریز رو به صفر باشد.

اسماعیل فتحیان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید حراست شهرداری تبریز، اظهار کرد: اگر امروز همتی مردمی در دفاع از شهرداری تبریز دیده می‌شود، نتیجه اعتمادسازی تیم مدیریت شهرداری تبریز است.

وی افزود: شهرداری مکانی است که مردم از مهد تا لحد با آن سر و کار دارند و بعضی‌ها هرگونه کم و کاستی در شهرداری را به پای نظام می‌نویسند که خوشبختانه در دوره مدیریت فعلی شهرداری تبریز، اعتمادسازی خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مردم‌مداری موجود در این دوره از مدیریت شهری، اعلام کرد: تلاش کردیم در این دوره مردم‌مدار باشیم و تکریم ارباب رجوع را وظیفه خود قرار دادیم و تا حد امکان هیچ کس را ناراضی برنگرداندیم.

فتحیان با اشاره به اعتمادسازی در بین مردم، بیان کرد: در گذشته نگاه مردم به کارکنان شهرداری تبریز خوب نبود و بزرگترین تلاش ما هم در این راستا اعتمادسازی و جلب اعتماد شهروندان به شهرداری و حفظ کرامت انسانی و عزت کارکنان آن بود.

وی اضافه کرد: در بحث تعامل شورا و شهرداری، کمک کردیم که مدیران شهرداری مدیریتی عزتمندانه داشته و شورای شهر نیز جایگاه خود را حفظ کنند و امروز همه در جایگاه خود حرکت می‌کنند و این حرکت ارزشمند باید حفظ شود.

وی با اشاره به پیشگیری از تضییع حقوق شهرداری در این دوره، اضافه کرد: مانع تضییع حق و حقوق مردم به ارزش۳۹۰۰ میلیارد تومان شدیم و در کنار آن، اطلاعات مفیدی در اختیار اداره کل املاک و اداره کل حقوقی قرار دادیم که تاثیر تعامل در گزارش مدیران هر دو اداره کل در جلسات علنی شورا آمده است.

جانشین شهردار در امور نظارتی خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا در زمان معارفه نیز گفته بودم، از سیستمی کردن امور حمایت کردیم تا مانع بروز فساد شویم و اکنون نیز به سمت شفاف سازی در حال حرکت هستیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، طبق ابلاغ شهردار تبریز، اسماعیل فتحیان ضمن نظارت بر تمامی مجموعه های شهرداری تبریز، هماهنگی ادارات حراست، حسابرسی، بازرسی، گزینش و حقوقی را عهده دار خواهد بود و مسئولیت کمیته حل اختلاف شهرداری بین مناطق و سازمان ها با وی خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح