کد خبر : 156838
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 17:43
-

فیروزی: نفت آبادان مدعی کسب سهمیه آسیایی است / بازیکنی را نمی‌فروشیم

فیروزی: نفت آبادان مدعی کسب سهمیه آسیایی است / بازیکنی را نمی‌فروشیم

ایسنا/خوزستان مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید، این تیم در لیگ بیستم مدعی کسب سهمیه آسیایی است. علی فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که پنجره نقل و انتقالات صنعت نفت آبادان همچنان بسته است و این تیم هنوز موفق به جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم نشده است، اظهار کرد: البته موضوع پنجره در

فیروزی: نفت آبادان مدعی کسب سهمیه آسیایی است / بازیکنی را نمی‌فروشیم

ایسنا/خوزستان مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید، این تیم در لیگ بیستم مدعی کسب سهمیه آسیایی است.

علی فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که پنجره نقل و انتقالات صنعت نفت آبادان همچنان بسته است و این تیم هنوز موفق به جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم نشده است، اظهار کرد: البته موضوع پنجره در حال حل شدن است و با چند بازیکن برای تقویت تیم صحبت کرده‌ایم. ضمن این که مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به بدهی سوشا مکانی نیز پولی نیست که بابت آن بخواهیم تمام برنامه‌ریزی‌های یک ساله‌مان را بهم بریزیم.

وی ادامه داد: البته نفت آبادان در نیم‌فصل اول نیز با استفاده از جوانان و نفرات باتجربه‌ای که داشت، موفق شد بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و نیم‌فصل موفقی را پشت‌سر گذاشتیم. هر چند هرچه به انتهای رقابت‌های نیم‌فصل اول نزدیک می‌شدیم، کمبود نیرو به تیم واقعا فشار وارد کرد و می‌شد خستگی را در ساق پای همه بازیکنان دید. صنعت نفت برخلاف برخی تیم‌ها که بازیکنان درون زمین و روی نیمکت‌شان هیچ فرقی با هم نداشتند و هر کدام آماده‌تر از نفر قبلی بودند، از نداشتن تعداد بازیکنان کافی، ضربه خورد. پس اگر می‌خواهیم موفقیتی حاصل شود باید  با جذب نفرات جدید این مشکل را حل کنیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: اکنون شرایط تیم‌مان برای مصاف با پیکان خوب است و امیدواریم بتوانیم همان‌گونه که نیم‌فصل اول را از بازی با پیکان با برد شروع کردیم، فردا نیز کارمان را با پیروزی شروع کنیم. البته پیکان تیم بزرگی است و مربی بسیار خوب و بازیکنان شایسته‌ای دارد و برای هر تیمی می‌تواند مشکل‌ساز باشد اما برای این‌که از کورس مدعیان عقب نمانیم، به برد در این دیدار نیاز داریم.

وی در ادامه با بیان این‌که صنعت نفت آبادان مدعی کسب سهمیه است، افزود: شاید ابتدای فصل وقتی در این زمینه صحبت می‌شد، می‌گفتم صحبت درباره آسیا زود است اما حالا با توجه به توانمندی بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه و نتایج خوبی که رقم خورده است، مردم این توقع را دارند که نفت به سهمیه آسیایی برسد. البته عملکرد خوب بازیکنان و توقع مردم، ما را مدعی کسب سهمیه آسیایی کرده است. در هر صورت اگر مسائل مالی در ادامه راه باعث ایجاد حاشیه در تیم نشود، ما به دنبال سهمیه آسیایی هستیم. البته به شرط و شروطه‌ها، یعنی بتوانیم بازیکن جذب کنیم و نقاط ضعف‌مان را ترمیم کنیم.

فیروزی با تاکید بر این‌که دیگر بازیکنی را نمی‌فروشیم، عنوان کرد: جای نگرانی وجود ندارد و بازیکنان‌مان را حفظ می‌کنیم،‌ ضمن این‌که چند بازیکن هم به تیم تزریق خواهد شد تا شرایط‌مان در ادامه مسابقات بهتر شود. البته علی آل‌کثیر، رسول سعدیان، خلیلی و هزامی از صنعت نفت جدا شدند که برای آن‌ها در ادامه مسیرشان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح