کد خبر : 140203
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 18:03
-

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند

ایسنا/قم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از ضبط خودرو و جریمه یک میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومانی قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم خبر داد. مهدی ریاضی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اتوبان قم به تهران، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند

ایسنا/قم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از ضبط خودرو و جریمه یک میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومانی قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم خبر داد.

مهدی ریاضی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اتوبان قم به تهران، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و در بازرسی از آن مقادیر قابل توجهی از انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش ۶۸۴ میلیون تومان را به ظن قاچاق کشف کردند.

وی افزود: پس از آن مراتب برای سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار و استماع اظهارات و دفاعیات متهمان، به دلیل عجز متهمان از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، شعبه اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.
وی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، متهمان را علاوه بر ضبط محموله کشف شده قاچاق به نفع دولت، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعاً به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
ریاضی تصریح کرد: بر اساس قانون، کلیه کالاهای کشف شده قاچاق توسط مرجع کاشف، به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، از تشدید برخورد با هرگونه سوء استفاده از سوی واحدهای صنفی متخلف در طرح نظارتی ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ در قم خبر داد

وی عنوان کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات قم در طرح نظارتی نوروز امسال از ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ با همکاری دستگاههای نظارتی آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح در ساعات خارج از اوقات اداری و روزهای تعطیل به صورت کشیک در قالب گشت‌های مشترک تخلفاتی مانند گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، اخفاء و امتناع از عرضه کالا و … مورد بررسی و در صورت کشف تخلف، پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: شعب رسیدگی کننده در برخورد با تخلفات، مجازاتهایی مانند جزای نقدی، نصب پارچه تخلف، پلمپ، تعطیلی و لغو پروانه کسب تعیین می‌کند.

وی در پایان افزود: از همشهریان گرامی می‌خواهیم مراتب هرگونه تخلف از سوی اصناف را به شماره ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع بدهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح