کد خبر : 119201
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 20:57
-

قربانی: دانشگاه‌ها یک ترم تعطیل باشند

قربانی: دانشگاه‌ها یک ترم تعطیل باشند

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ادامه پیدا کردن موضوع فاصله ‌گذاری اجتماعی پیشنهاد داد که دانشگاه‌ها یک ترم تعطیل باشند. به گزارش ایسنا، محمدحسین قربانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در زمینه مبارزه با کروناویروس پیشنهاداتی را ارائه کرد و گفت: امروز ایران و

قربانی: دانشگاه‌ها یک ترم تعطیل باشند

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ادامه پیدا کردن موضوع فاصله ‌گذاری اجتماعی پیشنهاد داد که دانشگاه‌ها یک ترم تعطیل باشند.

به گزارش ایسنا، محمدحسین قربانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در زمینه مبارزه با کروناویروس پیشنهاداتی را ارائه کرد و گفت: امروز ایران و جهان با کووید ۱۹ مواجه است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و خوشبختانه اولین جلسه مجلس شورای اسلامی نیز به همین موضوع اختصاص داده شد، چرا که نمایندگان بر اوضاع توجه لازم را دارند.

وی ادامه داد: در بحث مقاومتی تنها سازمانی که پیشگام مساله بود وزارت بهداشت و درمان در بحث زیرساخت‌ها بود که اگر مجلس نهم و دهم هم از آن حمایت نمی‌کرد شاید امروز حوزه بهداشت و درمان نمی‌توانست در چنین شرایطی موفقیت‌هایی را به دست آورد.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهداشت و درمان در شرایط عادی می‌تواند درآمدزا هم باشد و درصدی از بودجه عمومی سالانه را تامین کند. این بحران نشان داد که باید به صورت ویژه به زیرساخت‌ها، بخش تعلیم و تربیت نیروی متخصص در حوزه بهداشت و درمان توجه شود.

قربانی اظهار کرد: در جلسه پنجم اسفندماه کمیسیون بهداشت و درمان خواستار تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شد. در کمیسیون بهداشت عزیزانی مامور شدند که در حوزه‌های تخصصی کنار وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تلاش لازم را داشته باشند. چهار نفر از اعضاء نیز در کمیته مرکزی ستاد مبارزه با کرونا حضور دارند. اکنون که با اذن رهبری یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی دریافت می‌شود پیشنهاد دارم ۶۰ درصد از این منابع را به زیرساخت حوزه بهداشت و درمان اختصاص دهیم.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حاکمیت وظیفه دارد در مقابل سلامت جامعه حساس باشد. درخواست می‌شود تا زمانی که از سوی سازمان بهداشت جهانی پروتکلی برای کنترل این ویروس داده نشد الزاما قرنطینه در دستور کار باشد به خصوص تصمیم‌گیران در مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضاییه موضوع قرنطینه را تا زمانی که واکسن مورد قبول به دست نیامده در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: آنچه امروز قابل توجه است بحث رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است. دانشگاه و مدارس نیز همچنان باید تعطیل باشند. پیشنهاد دارم با توجه به این‌که بعد از انقلاب سابقه دو بار تعطیلی دانشگاه‌ها را داریم این‌بار نیز دانشگاه‌ها یک ترم تعطیل شوند. همچنین از مردم درخواست داریم که رعایت اصول بهداشتی و به رعایت قرنطینه توجه لازم را داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح