تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 20:47
73 بازدید
کد خبر : 137225

قم با استفاده از تجربیات گذشته، خسارات سیل را کنترل کرد

قم با استفاده از تجربیات گذشته، خسارات سیل را کنترل کرد

ایسنا/قم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: استان قم با استفاده از تجربیات گذشته و آمادگی مدیریت بحران، خسارات ناشی از سیل را کنترل کرد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان در تالار معصومیه فرمانداری قم عنوان کرد: تلاش های استاندار قم و ستاد بحران

قم با استفاده از تجربیات گذشته، خسارات سیل را کنترل کرد

ایسنا/قم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: استان قم با استفاده از تجربیات گذشته و آمادگی مدیریت بحران، خسارات ناشی از سیل را کنترل کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان در تالار معصومیه فرمانداری قم عنوان کرد: تلاش های استاندار قم و ستاد بحران در پیشگیری از خسارات سیل در قم جای قدردانی دارد. استان قم با استفاده از تجربیات گذشته و آمادگی مدیریت بحران، خسارات ناشی از سیل را کنترل کرد.

وی اظهار کرد: اگر ستاد مدیریت بحران در قم به موقع در صحنه حاضر نمی شد خسارات سیل اخیر بیش از این بود، در این راستا با تمهیدات و تدابیر لازم و کنترل رودخانه از بروز بسیاری از مشکلات، جلوگیری شد در حالی که در سیل قبلی که مشابه همین سیل در قم بود تلفات و خسارات بیشتری داشتیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ذوالنور بیان کرد: موج جدید بارندگی ها در کشور از ۲۰ فروردین وارد کشور خواهد شد و بارش های سنگینی پیش بینی می شود.

وی گفت: قبل از بارندگی های اخیر، زمین تشنه بود و بخش زیادی از روان آب ها جذب خاک شد اما بارندگی های پیش رو به دلیل سیراب بودن زمین، بحرانی خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: این بارندگی های جدید، برف ها را در کوههای بالادستی آب می کند و روان آب و سیلاب بیشتری در راه است و در مناطقی مانند فردو و خلجستان و جعفریه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، از این رو باید آمادگی لازم را در مواجهه با سیلاب داشته باشیم.

وی عنوان کرد: بر اساس پیش بینی ها بارندگی تا فصل تابستان ادامه دارد و این امر ضرورت آمادگی استان در برابر سیل را دو چندان می کند.

ذوالنور گفت: در جریان سیل اخیر، قم به عنوان معین لرستان و چگینی در امدادرسانی انتخاب شده است و باید کمک رسانی ها با هماهنگی بیشتری صورت پذیرد.

وی افزود: در بارندگی‌های اخیر ۷۰ درصد مخازن از سدهای کشور پرآب شد، در قم نیز ذخیره آب سد ۱۵ خرداد از ۳۷ میلیون متر مکعب به ۶۰ میلیون مترمکعب رسیده است که تا ۱۴۰ میلیون مترمکعب نیز ظرفیت داریم.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: با توجه به شرایط و ظرفیت سد کرخه در استان خوزستان، احتمال دارد برخی از روستاها در محدوده این سد با مشکلاتی مواجه شوند که باید مسئولان در این باره تدابیری بیندیشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر 5میلیون⭐️

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

 

New punjabi songs

 

سامانه خودنویس

 

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

 

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

 

https://nipoto.com/ethereum

 

 

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح