کد خبر : 11987
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 23:16
-

قوانین مزاحم در پیش روی تولید حذف خواهند شد

قوانین مزاحم در پیش روی تولید حذف خواهند شد

 نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌ها و لوایحی که موجب حمایت و تسهیل در بحث تولید و صادرات می‌شود، در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت و باید قوانین مزاحم حذف شود. قدرت‌الله حمزه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از حدود ۲۰

قوانین مزاحم در پیش روی تولید حذف خواهند شد

 نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌ها و لوایحی که موجب حمایت و تسهیل در بحث تولید و صادرات می‌شود، در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت و باید قوانین مزاحم حذف شود.

قدرت‌الله حمزه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از حدود ۲۰ سال گذشته تاکید ویژه‌ای بر بحث تحقق اقتصادمقاومتی در کشور داشتند، اظهار کرد: دشمن پس از پایان جنگ نظامی، جنگ اقتصادی را علیه کشورمان ایران آغاز کرد، تحریم  نمونه بارز جنگ اقتصادی دشمن علیه مردم برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه بود.
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری بارها این مسئله را در برهه‌های مختلف به مسئولان گوشزد کردند، اما به‌نظر می‌رسد مسئولان اهمیت این موضوع را به‌خوبی درک نکردند یا به آن توجه جدی نشان ندادند.
وی با تاکید بر اینکه انتخاب شعار سال به‌نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تکمیل‌کننده شعارهای انتخاب شده برای سال‌های قبل از جمله جهش تولید، رونق تولید و … بود، خاطرنشان کرد: معنای اصلی این شعار حمایت از بخش خصوصی در بخش تولید است، باید علاوه بر حمایت، موانع نیز از پیش پای تولیدکننده و سرمایه‌گذار در بخش‌های تولیدی کنار برود.
حمزه تاکید کرد: بروکراسی و کاغذبازی اداری بزرگترین مانع در پیش پای تولیدکننده و سرمایه‌گذار است، در بسیاری از مواقع دولت مانع رشد شرکت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران در این بخش می‌شود، باید برنامه‌ریزی‌ها در کشور به سمت و سویی برود که موانع از سر راه تولیدکننده برداشته شود.
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای توسعه اقتصادی در کشور باید به سمت تولید حرکت کنیم، تصریح کرد: برای پیشرفت در کشور، مبارزه با فقر و بیکاری چاره‌ای جز حذف موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکننده نداریم، برای اینکه کشورمان به یک کشور توسعه‌یافته تبدیل شود باید این اقدامات صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اقتصاد تاثیر بسزایی در امنیت کشور دارد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به‌خوبی خطرات را تشخیص و به موقع به مسئولان تذکر می‌دهند، اما متاسفانه مسئولان در این راستا خوب عمل نکردند، ایشان همچنین بر بحث مدیریت جهادی در کشور تاکید ویژه‌ای دارند، کار کردن تنها در ساعات اداری نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند.
حمزه ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی توانستیم بر دشمن بعثی پیروز شویم، اکنون نیز بر بحث تحقق اقتصاد مقاومتی نیز نیازمند مدیریت جهادی هستیم، مسئولان باید از هم‌اکنون برای تحقق شعار سال آمادگی لازم را داشته باشند تا در این سال سال شکوفایی، توسعه، پیشرفت و مبارزه با فقر و بیکاری باشد.
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش انتخاب اصلح در انتخابات سال ۱۴۰۰ در تحقق شعار سال، بیان کرد: در انتخابات خردادماه سال ۱۴۰۰ در ابتدای امر بحث حضور حداکثری باید در اولویت کار باشد، در درجه دوم باید کسی را انتخاب کنیم که دارای ویژگی‌هایی از جمله مومن، متعهد، جهادی، آشنا به مشکلات کشور و پیشگام در بحث مبارزه با فساد باشد.
وی با بیان اینکه اگر مردم در انتخابات خوب عمل کنند، قطعا شعارهای سال به خوبی محقق می‌شود، گفت: باید در انتخابات کسی را انتخاب کنیم که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتقاد کامل داشته باشد و در این راستا گام بردارد.
حمزه فساد را بزرگترین مانع در پیش راه تولید دانست و یادآور شد: مبارزه با فساد اداری و اقتصادی باید در دستور کار مسئولان کشور قرار بگیرد و بساط فساد از کشور برچیده شود تا بتوانیم شاهد مانع‌زدایی باشیم.
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: یکی دیگر از موانع پیش روی تولیدکنندگان در کشور واردات غیررویه است، باید مقابل واردات قاچاق و غیرقاچاقی که در کشور تولید می‌شود، گرفته شود، همچنین دولت و بانک‌ها نباید برای این قشر مانع ایجاد کنند، به اندازه کافی در کشور سرمایه‌گذار داریم که بتوانند زیربنای اقتصاد را قوی کنند.
وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید قوانینی را که برای تولید مانع ایجاد می‌کنند، حذف کند، اضافه کرد: از ابتدای شروع کار مجلس شورای اسلامی طرح‌هایی در راستای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکنندگان به تصویب رسیده است و باید قوانین تسهیل کننده به تصویب برسد.
حمزه در پایان گفت: قطعا در سال‌جاری پس از شروع به‌کار مجلس شورای اسلامی طرح‌ها و لوایحی که موجب حمایت و تسهیل در بحث تولید و صادرات خواهد شد در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت، باید قوانین مزاحم حذف شود تا شاهد آینده خوبی در کشور باشیم.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح