کد خبر : 119985
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 22:09
-

قیمت میوه از دایره انصاف صنف تره‌بار خارج شد/ عرضه میوه دولتی تا کاهش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت

قیمت میوه از دایره انصاف صنف تره‌بار خارج شد/ عرضه میوه دولتی تا کاهش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اینکه قیمت میوه شب عید در بازار از دایره انصاف صنف خارج شد، اعلام کرد: به‌منظور تعدیل قیمت‌ها در بازار دخالت می‌کنیم و عرضه میوه بعد از تعطیلات نیز تا زمانی که قیمت‌های بازار کاهش پیدا کند ادامه خواهد داشت. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی

قیمت میوه از دایره انصاف صنف تره‌بار خارج شد/ عرضه میوه دولتی تا کاهش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت
معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اینکه قیمت میوه شب عید در بازار از دایره انصاف صنف خارج شد، اعلام کرد: به‌منظور تعدیل قیمت‌ها در بازار دخالت می‌کنیم و عرضه میوه بعد از تعطیلات نیز تا زمانی که قیمت‌های بازار کاهش پیدا کند ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
 منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امسال سال «رونق تولید» است و برای تحقق این امر مسئولیت مدیران از همه سنگین‌تر است؛ اقتصاد کشور و اقتصاد استان در دست سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت است که مأموریت بسیار مهمی در رونق تولید دارند و برای این امر باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: «رونق تولید» مأموریت تمامی دستگاه‌های اجرایی است که باید همه در این مسیر گام بردارند چراکه راهکار حل مشکلات کشور در آن قرار دارد و در حقیقت موجب شکوفایی و سامان اقتصاد کشور می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته شاهد افزایش بارندگی و بروز سیل در برخی از نقاط کشور بودیم ولی بارش‌ها نوید خوبی برای بخش کشاورزی و تولید دارد.

وی بابیان اینکه شاهد برگشت مسافران به استان‌ها هستیم و همین امر موجب سیل جمعیت در استان قزوین شده است، اضافه کرد: این امر موجب تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان شده است و به دلیل کمبود مکان اقامتی سایر مسافران در امامزاده‌ها، مساجد و حسینیه‌های استان اسکان داده شدند.

حبیبی با تأکید بر اینکه برای تعدیل قیمت‌های موجود در بازار بایستی روزانه سه تا پنج تُن مرغ منجمد عرضه شود، ادامه داد: تأمین مرغ برای مسافران نوروزی اولویت نخست استان و تعدیل قیمت‌ها گام بعدی است چراکه با عرضه نهاده در بین مرغداری‌ها، مرغ باید با قیمت مصوب دولتی 11500 تومان عرضه شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: 30 هزار تُن مرغ وارد کشور شده است که می‌بایست برای دریافت سهمیه استان پیگیری‌های لازم از وزارتخانه مربوطه انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه در بازار باید گوشت قرمز منجمد و گرم برای عرضه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کمبودی نداریم بلکه سیستم توزیع مشکل دارد؛ همچنین بایستی از تهران سهمیه گوشت تهیه و در استان عرضه شود.

حبیبی با اشاره به اینکه قیمت میوه شب عید در بازار از دایره انصاف صنف خارج شد، تشریح کرد: به‌منظور تعدیل قیمت‌ها در بازار دخالت می‌کنیم و عرضه میوه بعد از تعطیلات نیز تا زمانی که قیمت‌های بازار کاهش پیدا کند ادامه خواهد داشت؛ کمبودی در خصوص میوه ذخیره‌ای نداریم و 10 غرفه منتخب نیز تا پایان تعطیلات میوه را عرضه خواهند کرد.

وی مطرح کرد: بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت بیشتر حضور پررنگی در بازار داشته باشند؛ سازمان تعزیرات حکومتی نیز باید با اولویت پرونده 26 مرغدار متخلف را پیگیری کند.

معاون اقتصادی استاندار ابراز کرد: باید با واحدهای متخلف میوه و تره‌بار برخورد شود و مانند گذشته روی درب مغازه‌های متخلف پلاکاردی مبنی بر تعطیلی به دلیل گران‌فروشی نصب شود تا مردم نیز واحدهای متخلف را بشناسند.

حبیبی در پایان تأکید کرد: از بازار توقع همکاری بیش از این را داریم و بین مردم و بازار طرف مردم را باید گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح