کد خبر : 71514
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 23:12
-

لزوم اهتمام بخش خصوصی به محیط زیست

لزوم اهتمام بخش خصوصی به محیط زیست

ایسنا/یزد استاندار یزد بر لزوم اهتمام بخش خصوصی به حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا پیشنهادات سازمان محیط زیست و اقدامات مربوط به بهبود وضعیت محیط بانان و محیط زیست را پذیرا باشیم. «محمدعلی طالبی» در نشستی که امروز با محیط بانان در محل استانداری یزد داشت، ضمن تسلیت درگذشت دو خبرنگار

لزوم اهتمام بخش خصوصی به محیط زیست

ایسنا/یزد استاندار یزد بر لزوم اهتمام بخش خصوصی به حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا پیشنهادات سازمان محیط زیست و اقدامات مربوط به بهبود وضعیت محیط بانان و محیط زیست را پذیرا باشیم.

«محمدعلی طالبی» در نشستی که امروز با محیط بانان در محل استانداری یزد داشت، ضمن تسلیت درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست کشور، از تلاش بی‌قفه محیط‌بانان تقدیر کرد و گفت: محیط‌بانی شغلی بسیار سنگین و مسئولیت حساس و مهمی در استان یزد با تنوع زیستی است.

وی با بیان این که حجم کار و نوع مسئولیت محیط‌بانی در استان در چارچوب مسئولیت‌های محیط زیست حساس کرده است، گفت: محیط‌بان در جای جای استان مشغول به فعالیت‌های گسترده‌ای هستند.

استاندار با بیان این که گستردگی فعالیت محیط بانی در یزد نشان از فعالیت‌های سنگین این بخش دارد، گفت: استاندارد محیط بانی در دنیا ۱۰۰۰ هکتار به ازای هر محیط بان است اما این گستره به ازای هر محیط‌بان در استان یزد ۱۹ هزار هکتار است که نشان سنگینی فعالیت‌هایشان دارد.

وی اضافه می‌کند: یکی از ویژگی‌های محیطبانی  همان عشق و انگیزه‌ای است که مشکلات آن را آسان می‌کند.

این مسئول با تاکید بر این که توجه دولت و سازمان محیط زیست جلب شده است، تصریح کرد: اقدامات خوب و اثرگذاری در چند سال گذشته انجام شده و البته علاوه بر آن، توجه افکار عمومی نیز به این سمت معطوف شده است.

وی با بیان این که محیط بانی بیشتر و بهتر از گذشته در سطح عمومی جامعه مطرح می‌شود، گفت: خوشبختانه حساسیت جامعه نسبت به محیط زیست بالا رفته است.

طالبی با تاکید بر این که باید بتوانیم ارتباط هرچه بهتر جامعه را با محیط‌بانی فراهم کنیم، گفت: با توجه به این که این عشق و علاقه در متن جامعه است، باید پاسخ مناسبی را از طرف دولت پیدا کنیم لذا آمادگی داریم تا پیشنهادات سازمان محیط زیست و اقدامات مربوط به بهبود وضعیت محیط بانان و محیط زیست را پذیرا باشیم که قطعا مورد توجه سازمان محیط زیست هم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ظرفیت استان هم به گونه‌ای است که بیشتر باید از توان بخش خصوصی برای کمک به محیط زیست استفاده کنیم چرا که بخش خصوصی یزد هم به محیط زیست علاقه دارد.

استاندار با اشاره به این که روحه علاقمندی بخش خصوصی به محیط زیست، را می‌توانیم در بین اهالی صنعت و سرمایه گذاران تسریع بدهیم، گفت: باید بتوانیم از بخش خصوصی استفاده کرده و با کمتر درگیر کردن سازمان‌های دولتی، ظرفیت مطلوب موجود را به کار ببریم.

طالبی در پایان «نیره پورملایی» را یکی از مدیران کل شایسته و موفق استان یزد اعلام کرد و روند گزارش‌دهی محیط زیست این استان را امیدبخش دانست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح