کد خبر : 97392
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 2:14
-

لزوم تغییر در هویت‌بصری پارک خراسان به عنوان یک سازمان پیشرو

لزوم تغییر در هویت‌بصری پارک خراسان به عنوان یک سازمان پیشرو

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره زیرساخت فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: از پارک خراسان به عنوان یک سازمان پیشرو، انتظار می‌رود با تغییراتی در برنامه خود، حالتِ هیجان و تکاپویی که در واحدهای مختلف وجود دارد را با ترکیب رنگ مناسب در فضاهای ساختمان نمایان‌تر کند. ابوذر امینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو طرح

لزوم تغییر در هویت‌بصری پارک خراسان به عنوان یک سازمان پیشرو

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره زیرساخت فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: از پارک خراسان به عنوان یک سازمان پیشرو، انتظار می‌رود با تغییراتی در برنامه خود، حالتِ هیجان و تکاپویی که در واحدهای مختلف وجود دارد را با ترکیب رنگ مناسب در فضاهای ساختمان نمایان‌تر کند.

ابوذر امینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو طرح جامع پارک علم و فناوری خراسان، موقعیتی در ضلع جنوبی به عنوان مجتمع فرهنگی در حال ساخت است. در این مجتمع علاوه بر احداث سالن ورزشی، قسمتی مختص به مهدکودک و آژانس نیز در نظر گرفته شده است. در فاز اول قرار است مهدکودک و آژانس تجهیز شود و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: همچنین برای تامین برق مرکز رشد نیشابور، تصمیمات و اقداماتی انجام شده، مبنی بر خرید برق از شرکت توزیع برق این شهرستان که ۱۰۰ کیلو وات برق این مرکز را به ۴۰۰ کیلو وات می‌رساند.

رئیس اداره زیرساخت فناوری پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: در راستای تامین برق این مرکز، توسعه شبکه آب و گاز آنها نیز در حال انجام است که قراراست انشعابات و انرژی به مجتمع‌های کارگاهی و شرکت‌ همیاب ۲۴ انتقال یابد. طبق برنامه سال ۱۴۰۰ و با توجه به دستور کمیته هویت بصری، برنامه‌ای اعلام شد مبنی بر اینکه تغییراتی در المان‌های فضا و ساختمان‌های داخلی پارک ایجاد شود. سال گذشته در دفتر سجاد این تغییرات اعمال شد و امسال نیز در پارک خراسان در حال انجام است. نمونه‌ای از این تغییرات شامل طراحی جدید در تابلوهای اعلانات در داخل محوطه، تابلوهای سردرب ساختمان‌ها و تابلوهای شهرک صنعتی است.

وی اضافه کرد: در گام اول نقاشی راهروهای داخل ساختمان با ترکیب رنگی که از لگوی پارک برگرفته شده است، در حال انجام است، همچنین تابلوهای راهنمای طبقات نیز در ساختمان‌ اصلی پارک نصب شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

امینی خاطرنشان کرد: برنامه بعدی تغییرات در ورودی ساختمان اصلی پارک است. قصد داریم با طراحی جدید و برگرفته از طراحی هتلی، تغییرات شگرفی در این محدوده ایجاد کنیم. این قسمت قرار است به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که شرکت‌ها علاوه بر اینکه مکانی برای استراحت داشته باشند، بتوانند جلسات و قرارهای ملاقات خود را در آنجا برگزار کنند.

رئیس اداره زیرساخت فناوری پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: از پارک خراسان به عنوان یک سازمان پیشرو، انتظار می‌رود که این تغییرات را در برنامه خود بیشتر داشته باشد و این حالتِ هیجان و تکاپویی که در واحدهای مختلف وجود دارد را با ترکیب رنگ مناسب در فضاهای ساختمان نمایان‌تر کند.

افزایش ظرفیت برق پارک تا ۵ مگابایت

وی با اشاره به برنامه دیگر پارک علم‌وفناوری خراسان تاکید کرد: افزایش ظرفیت برق پارک، برنامه مهم دیگری است که طبق مذاکرات انجام شده قرار است ظرفیت برق پارک را تا ۵ مگابایت افزایش دهیم. در فاز اول ۲.۵ مگابایت افزایش برق خواهیم داشت که ابتدا نیاز به تامین سوئیچ خانه مجهز و تکمیل خدمات عمرانی است. با توجه به اینکه کارها با روند خوبی پیش می‌روند، تا آخر این هفته، فاز اول را به بهره‌برداری خواهیم رساند. برای بهره‌برداری فاز دوم نیاز به مجوز است که روند اداری آن در حال بررسی است و ظرف مدت یک تا دوماه آینده شاهد بهره‌برداری فاز دوم نیز خواهیم بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح