کد خبر : 91065
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 21:39
-

لزوم توجه ویژه به سلامت اجتماعی شهروندان در برنامه‌ریزی شهری

لزوم توجه ویژه به سلامت اجتماعی شهروندان در برنامه‌ریزی شهری

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: در برنامه‌ریزی‌های شهری توجه به سلامت اجتماعی شهروندان به ویژه بانوان اهمیت بسیار دارد که در این راستا باید شاخص‌ها و ابعاد سلامت اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله اوقات فراغت، امنیت، نشاط اجتماعی و امید شناسایی شود تا متناسب با آن اقدامات لازم صورت و سیاست‌گذاری‌های این

لزوم توجه ویژه به سلامت اجتماعی شهروندان در برنامه‌ریزی شهری

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: در برنامه‌ریزی‌های شهری توجه به سلامت اجتماعی شهروندان به ویژه بانوان اهمیت بسیار دارد که در این راستا باید شاخص‌ها و ابعاد سلامت اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله اوقات فراغت، امنیت، نشاط اجتماعی و امید شناسایی شود تا متناسب با آن اقدامات لازم صورت و سیاست‌گذاری‌های این امر مهم انجام گیرد.

فاطمه محمدبیگی در دیدار با جمعی از بانوان منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین، ضمن تبریک انتخاب آن‌ها بیان کرد: بانوان نشان داده‌اند در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم همواره حضور پرتلاش و توانمندی داشته‌اند که امیدواریم در دوره کنونی نیز این موضوع با قوت انجام شود.

وی گفت: بانوان به عنوان قشری اثرگذار در سطح جامعه نیازمند حمایت جدی و تسهیلات مناسب در زمینه‌های مختلف هستند از این رو وظیفه ما به عنوان بانوان منتخب در حوزه‌های مختلف خطیر و دارای اهمیت است.

این نماینده مجلس گفت: در برنامه‌ریزی‌های شهری توجه به سلامت اجتماعی شهروندان به ویژه بانوان بسیار اهمیت دارد که این موضوع یکی از مطالبات مهم و از جمله مهمترین حوزه‌های فعالیت منتخبان بانوی استان است، باید شاخص‌ها و ابعاد سلامت اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله اوقات فراغت، امنیت، نشاط اجتماعی و امید شناسایی و رصد شود تا متناسب با آن اقدامات لازم صورت و سیاست‌گذاری‌های این امر مهم صورت گیرد.

وی افزود: توجه به فضای سبز در دسترس، متناسب بودن مکان‌های تفریح ویژه بانوان، دسترسی آسان به اماکن ورزشی، حمایت از بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار، برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف، ضرورت توجه به بانوان کارآفرین و ایجاد بازارچه‌های محلی و فصلی ویژه بانوان کارآفرین، توجه ویژه به برنامه‌های حمایتی در حوزه هویت بخشی به دختران و بانوان از جمله برنامه‌هایی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

محمدبیگی تصریح کرد: در حال حاضر کارگروه زنان و خانواده با حضور جمعی از فعالان، کارشناسان و نخبگان حوزه زنان در استان قزوین در دفتر اینجانب فعال است. امیدوارم پیوند خوبی برای رصد و شناسایی همچنین برنامه‌ریزی فعالیت‌های مربوط به حوزه زنان در این کارگروه انجام و مورد استفاده مسئولان استان قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: همچنین مرکز رصد و مطالعات و زن و خانواده در بسیج نیز در حال شکل گیری است و این نوید وجود دارد که به زودی تبدیل به یک اندیشکده شود. تهیه بسته توانمندسازی زنان از جمله اقداماتی است که در این مرکز در حال پیگیری است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح