کد خبر : 86919
تاریخ انتشار : جمعه 12 نوامبر 2021 - 22:59
-

لزوم واکسیناسیون ۷۰ درصدی گروه‌های هدف در مناطق کم‌برخوردار زنجان

لزوم واکسیناسیون ۷۰ درصدی گروه‌های هدف در مناطق کم‌برخوردار زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت قرمز و سیاه واکسیناسیون در مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردارتر زنجان، باید با اعتمادسازی واکسیناسیون گروه‌های هدف در این مناطق به ۷۰ درصد برسد. فتح‌الله حقیقی عصر امروز (۲۲ تیرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، با بیان

لزوم واکسیناسیون ۷۰ درصدی گروه‌های هدف در مناطق کم‌برخوردار زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت قرمز و سیاه واکسیناسیون در مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردارتر زنجان، باید با اعتمادسازی واکسیناسیون گروه‌های هدف در این مناطق به ۷۰ درصد برسد.

فتح‌الله حقیقی عصر امروز (۲۲ تیرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بعد از ۱۷ ماه از شیوع ویروس کرونا، در جایگاهی قرار داریم که صورت مسئله کرونا روشن و مشخص است، اظهار کرد: هفته سوم تیرماه نسبت به هفته دوم تیرماه ۵۹۶ نفر بستری بیماران کرونایی افزایش پیدا کرده و روند بیماران سرپایی صعودی شده است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های بسیار، پی‌سی‌آر به زیر ۲۰ درصد نرسیده و به دلیل شدت یافتن ویروس کرونا در استان، آمارها در زنجان دارای نوسان است، افزود: سلطانیه تنها شهرستانی است که میزان پی‌سی‌آر آن به زیر ۲۰ درصد رسیده است ولی به دلیل جمعیت کم، امکان تغییر سریع آن وجود دارد و قابل اعتماد نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به درگیری برخی از استان‌های کشور با پیک‌ پنجم کرونا، دیر یا زود استان زنجان نیز درگیر این شرایط خواهد شد، تصریح کرد: در پیک چهارم، فوتی‌های کرونایی استان زنجان به دلیل موثر بودن واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۵۲ درصد کاهش پیدا کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم واکسیناسیون بیشتر در مناطق کم‌برخوردار زنجان، گفت: در این مناطق نسبت به سایر مناطق از واکسیناسیون‌ استقبال چندانی نشده؛ است بنابراین باید واکسیناسیون گروه‌های هدف در مناطق آسیب‌پذیرتر را به ۷۰ درصد برسانیم.

حقیقی با بیان اینکه مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان جز استان‌های برتر کشور بوده ولی باید بدانیم کرونا مقایسه‌ای نیست، اظهار کرد: باید کمیته‌ای با حضور مسئولان ذی‌ربط و ذی‌نفوذ برای تغییر رنگ مناطق قرمز و سیاه نقشه‌ واکسیناسیون به رنگ زرد تشکیل دهیم و به این مسئله ورود جدی شود.

وی با تاکید بر لزوم ورود جدی به مسئله کروناویروس، افزود: کمیته اطلاع‌رسانی باید وظایف خود را در خصوص واکسیناسیون و شرایط موجود کرونا انجام دهد و اعتماد را بین مردم ایجاد کنند، زیرا با انجام واکسیناسیون، بسیاری از مسائل و مشکلات موجود کرونایی حل می‌شود.

این مسئول با اشاره به جدی گرفتن بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط زنجانی‌ها، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین همه اعضای قرارگاه عملیاتی کرونا باید از مدافعان سلامت حمایت کنند. به این نکته نیز باید توجه داشت که همه اصناف موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و در این خصوص کمیته نظارت و بازرسی باید تقویت شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح