کد خبر : 124692
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 19:41
-

لطفا به کرمانشاه نیایید/ یک “مسافرِ آلوده” می‌تواند بلای جان یک شهر شود

لطفا به کرمانشاه نیایید/ یک “مسافرِ آلوده” می‌تواند بلای جان یک شهر شود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تمام افرادی که قصد سفر به استان را دارند در خواست کرد برای حفظ جان و سلامت خود و مردم استان از این سفر خودداری کنند. هوشنگ بازوند در جلسه امروز (27 اسفند) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با اشاره به وضعیت آبی و زرد شهرستانهای استان کرمانشاه، گفت: این

لطفا به کرمانشاه نیایید/ یک "مسافرِ آلوده" می‌تواند بلای جان یک شهر شود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تمام افرادی که قصد سفر به استان را دارند در خواست کرد برای حفظ جان و سلامت خود و مردم استان از این سفر خودداری کنند.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (27 اسفند) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با اشاره به وضعیت آبی و زرد شهرستانهای استان کرمانشاه، گفت: این شرایط محدودیتی برای سفرهای نوروزی ایجاد نمی کند، اما از تمام افرادی که قصد سفر به استان را دارند درخواست داریم به کرمانشاه نیایند.

وی افزود: حتی اگر یک فرد مبتلا به کرونا در میان مسافران باشد و تعدادی از میزبانان خود را آلوده کند، وضعیت شهرها به سرعت به نارنجی و قرمز تبدیل می شود.

بازوند به شیوع کرونای انگلیسی هم اشاره کرد وافزود: این نوع ویروس قدرت سرایت بالایی دارد و انجام سفرهای نوروزی می تواند زمینه شیوع این ویروس را فراهم کند.

استاندار کرمانشاه از تمام فرمانداران خواست در ایام نوروز به شدت بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند و اظهار کرد: اگر غفلت کنیم استان کرمانشاه به سرعت به سرنوشت خوزستان گرفتار شده و مراکز درمانی پر از بیمار شده و بستری ها و فوتی های کرونا افزایش می یابد.

وی در ادامه به خسارت های کرونا در 13 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه در این 13 ماه حدود 1500 نفر از عزیزانمان را از دست دادیم و علاوه بر خسارت های جانی، استان متحمل خسارت های مالی بسیاری شد.

بازوند گفت: امسال کرونا بیش از 7800 میلیارد تومان به اقتصاد استان خسارت وارد کرد و طی این مدت دانشگاه علوم پزشکی هزار میلیارد تومان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا هزینه کرده است.

استاندار کرمانشاه افزود: با این آمار و ارقام حجم خسارات کرونا مشخص می شود و هرچه غفلت و کوتاهی کنیم حجم این خسارت ها افزایش می یابد، بنابراین پیشگیری بهترین راهکار است.

بازوند گفت: اگر دچار پیک چهارم کرونا شویم اولین خسارت متوجه خود مردم است، چرا که مجددا محدودیت ها و ممنوعیت ها اعمال شده و اشتغال و کار و کاسبی مردم آسیب می بیند و از طرفی بسیاری مبتلا شده و برخی جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: در همین راستا از همه می خواهیم که با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در نوروز امسال از سفر رفتن و برگزاری مهمانی و دورهمی اجتناب کنند و بدانند که کرونا با کسی شوخی ندارد و می تواند به راحتی آنها را گرفتار کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به برگزاری 55 جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان طی امسال، گفت: طی این جلسات 534 مصوبه داشتیم که خوشبختانه 98 درصد آنها اجرایی شده است.

وی با تقدیر از عملکرد تمامی دستگاه های عضو ستاد، از مردم خیر استان هم که درجریان کمک های مومنانه بیش از 200 میلیارد تومان به آسیب دیدگان کرونا کمک کردند، قدردانی کرد.

بازوند همچنین از قرارگاه مباره با کرونا حاج قاسم سلیمانی که نقش موثری در پیشگیری از اوج گیری کرونا در استان داشت تقدیر و قدردانی کرد و اجرای موفق این طرح را از برکات اسم و نام شهید حاج قاسم سلیمانی و ارادت مردم به این شهید والامقام دانست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح