کد خبر : 161583
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 11:44
-

مأموریت سازمانی تبیین بیانیه‌ای گام دوم برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است

مأموریت سازمانی تبیین بیانیه‌ای گام دوم برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تمام اقشار تأثیرگذار جامعه در قبال بیانیه گام دوم وظیفه دارند گفت:مأموریت سازمانی تبیین بیانیه‌ای گام دوم برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است. به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در نشست معاونین تبلیغات اسلامی کشور در سخنانی به فعالیت‌های مؤثر فرهنگی معاونت‌های فرهنگی

مأموریت سازمانی تبیین بیانیه‌ای گام دوم برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تمام اقشار تأثیرگذار جامعه در قبال بیانیه گام دوم وظیفه دارند گفت:مأموریت سازمانی تبیین بیانیه‌ای گام دوم برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در نشست معاونین تبلیغات اسلامی کشور در سخنانی به فعالیت‌های مؤثر فرهنگی معاونت‌های فرهنگی این سازمان اشاره کرد و اظهار کرد: هر قدر که انقلاب اسلامی رو به جلو می‌رود باید مساجد پر رونق‌تر باشند و امامان جماعت بیش از امامت یک نماز بلکه امامت واقعی مردم را برعهده داشته باشند.

وی به لزوم پرداختن ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در هر مقطعی متناسب با نیازهای انقلاب یک مطلبی را تلاش می‌کنیم بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار گیرد لذا در این مقطع علاوه برنامه‌های سازمان پرداختن به بیانیه گام دوم اولویت دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای صادر فرموده‌اند و تأکید داشتند نامه و پیام نیست بلکه بیانیه‌ای متناسب با مقطع ۴۰ سالگی انقلاب است. باید به این موضوع توجه ویژه داشت که مقام معظم رهبری می‌خواستند در این مقطع حرفی را متناسب با فهمی که از انقلاب در این مقطع وجود دارد با جامعه در میان بگذارند.

قمی ادامه داد: رهبری تأکید داشتند روی بیانیه گام دوم کار شود تا تبدیل به گفتمان شود. در همین راستا به ایشان قول دادیم در ماه مبارک رمضان یک قدم در این راستا برداشته شود چراکه فرصت ضیافت الله را در پیش داشتیم.

وی احیای محله‌ها را یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات دانست و گفت: ما می‌خواهیم در افق چندساله محله‌ها را احیا کنیم و امام جماعت در محله محور باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مأموریت سازمانی تبیین بیانیه‌ای گام دوم برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است لذا می‌خواهیم از فرصت استفاده کنیم. کلیشه‌ای و نخ‌نما هم نمی‌خواهیم کار کنیم بلکه هنرمندانه و طوری که برجان مخاطب بنشیند انجام دهیم.

قمی عنوان کرد: ثمره و برکت سازمان تبلیغات در کاهش آلام جامعه، زندگی مردم و سبک زندگی باید مشخص روشن باشد لذا وقتی مردم با مشکلاتی روبه‌رو شدند باید طلبه‌ها در میدان باشند و اساسأ به سمت اجتماعی‌تر شدن تبلیغ می‌رویم در حالی که متعصب به تبلیغ سنتی هستیم و این نوع تبلیغ را نیز ارج می‌نهیم.

وی ادامه داد: نباید دانشگاه‌ها، معلمان و دانشجویان برخورد سوری با بیانیه داشته باشند.

در پایان این مراسم معاونین ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های کشور به بیان دیدگاه‌ها و فعالیت‌های خود پیرامون تبلیغ در خصوص بیانیه گام دوم در استان‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح