کد خبر : 95784
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 16:08
-

مجتمع فولاد بیجار گروس احیا شد

مجتمع فولاد بیجار گروس احیا شد

رییس کل دادگستری استان کردستان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و در راستای حمایت قضایی از تولید، از دو کارخانه تولیدی واقع در شهرستان بیجار بازدید به عمل آورد. حجت الاسلام حسینی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، پیگیر تمام مشکلات کارخانجات و

رییس کل دادگستری استان کردستان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و در راستای حمایت قضایی از تولید، از دو کارخانه تولیدی واقع در شهرستان بیجار بازدید به عمل آورد.

حجت الاسلام حسینی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، پیگیر تمام مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان بوده و در چارچوب قوانین و مقررات از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان افزود: معضل بیکاری از دلایل عمده ورود پرونده به دادگستری است و اگر اشتغال مولد و واقعی برای جوانان ایجاد شود به همان اندازه از افزایش پرونده های قضایی در کشور جلوگیری خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دستگاه قضایی در سطح کلان و دادگستری های استانها از هر اقدامی در راستای حمایت از تولید حمایت می کنند و بر اساس مقررات و قوانین از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

وی افزود: مشکلات پیش روی مجتمع فولاد بیجار گروس با حمایتهای قضایی دادگستری استان برطرف شده و تعداد اشتغال این کارخانه تا یک ماه آینده از ۶۵ نفر به ۱۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در خصوص کشتارگاه طیور آمین فیروزه بیجار نیز با رفع موانع تولید توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان، هم اکنون ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم در این واحد مشغول بکار هستند و در آینده نزدیک این تعداد به ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

رئیس دستگاه قضایی استان کردستان افزود: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، دادگستری استان اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه رفع موانع تولید مواجه شود، در راستای دستورالعمل ترک فعل مدیران موضوع را با جدیت بررسی و با هیچ فردی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد بیجار گروس در ۴۰ کیلومتری شهرستان بیجار قرار دارد و سالانه ۳۰۰ هزار تن کنسانتره فرآوری سنگ آهن تولید می کند و همچنین کشتارگاه طیورآمین فیروزه بیجار نزدیک به یک ماه است که مجددا و با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان شروع به فعالیت کرده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح