کد خبر : 90788
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 20:56
-

مجتمع مدرن آبگرم معدنی “قوتورسویی” مشگین شهر افتتاح شد

مجتمع مدرن آبگرم معدنی “قوتورسویی” مشگین شهر افتتاح شد

ایسنا/اردبیل مجتمع جدید و مدرن آبگرم معدنی قوتورسویی شهرستان مشگین شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد. ۲۶ تیرماه با حضور استاندار و امام جمعه اردبیل مجتمع جدید و مدرن آبگرم معدنی قوتورسویی شهرستان مشگین شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد. در این مراسم آیت اله سیدحسن

مجتمع  مدرن آبگرم معدنی "قوتورسویی" مشگین شهر افتتاح شد

ایسنا/اردبیل مجتمع جدید و مدرن آبگرم معدنی قوتورسویی شهرستان مشگین شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

۲۶ تیرماه با حضور استاندار و امام جمعه اردبیل مجتمع جدید و مدرن آبگرم معدنی قوتورسویی شهرستان مشگین شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

در این مراسم آیت اله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان با ابراز خرسندی از سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش های مختلف از جمله بخش آب در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: چنین سرمایه گذاری هایی در بخش آب استان و حمایت از درآمدزایی در شهرستان مشگین شهر مایه مباهات استان می باشد که جا دارد از مسئولین شرکت آب منطقه ای اردبیل قدردانی شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به احداث آبگرم مدرن و جدید قوتورسویی در دامنه های سرسبز سبلان، تصریح کرد: مطمئنا سرمایه گذاری در چنین مناطق دارای سختی های فراوان است ولی برای شیرین کردن کام مردم و حمایت از سرمایه گذار کار بسیار بزرگی است که به مردم شریف مشگین شهر تبریک می گویم.

در ادامه اکبر بهنامجو با قدردانی از اقدامات شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای احداث این آبگرم مدرن و جدید خاطرنشان کرد: با تمام توان از سرمایه گذاری در بخش های گردشگری حمایت می کنیم.

استاندار اردبیل ظرفیت آبهای گرم و معدنی شهرستان مشگین شهر را بی نظیر توصیف کرد و گفت: سرمایه گذاران در این بخش می توانند با خیالی راحت و با حمایت های بخش دولتی کارهای بزرگی را در مشگین شهر انجام دهند.

همچنین عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این مراسم گفت: احداث مجتمع جدید آبگرم معدنی قوتوسویی در شهرستان مشگین شهر با صرف هزینه ای در حدود ۱۱۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت آب منطقه ای اردبیل و ارزش بروز شده بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی افزود: به دلیل خواص درمانی مجتمع آبگرم معدنی قوتورسویی مشگین شهر، این آبگرم به عنوان یکی از مراکز مهم با جاذبه های خاص گردشگری، مورد توجه و عامل جذب گردشگران از اقصی نقاط کشور و حتی سایر کشورهای منطقه بوده و سالها به صورت سنتی و با امکانات کم بهره برداری می شد که با همت شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در دو سال اخیر، این آبگرم کم نظیر، مدرن سازی و مجتمع جدیدی بر روی آن احداث شده است.

جنگی مرنی اضافه کرد: پروژه احداث مجتمع جدید آبگرم قوتورسویی علی رغم وجود مشکلات متعدد مربوط به مسائل فنی، مالی و اجرایی در شرایط سخت کرونایی، صعوبت دسترسی و نیز محدودیت های فصل کاری در منطقه، با همت مضاعف همکاران مدیریت آبهای معدنی و با همراهی و همدلی اهالی منطقه افتتاح شد و این خطه از استان در دامنه کوه همیشه سرفراز سبلان در شهرستان مشگین شهر، شاهد اثرات ارزشمند ناشی از به ثمر نشستن این پروژه مهم خواهند بود.

همچنین رضا غفاری مدیر آب های معدنی شرکت نیز گفت: پروژه مجتمع جدید و مدرن آبگرم معدنی قوتورسویی شهرستان مشگین شهر به مساحت حدود ۱۲۰۰ مترمربع و به ظرفیت ۱۰۰ نفر شامل ساختمان استخر، سالن استخر و رختکن، لابی و کفشداری، مدیریت و بلیط فروشی، نمازخانه، موتورخانه، دودهنه مغازه، ساختمان دیزل ژنراتور، منبع آب بتنی زمینی، سازه مقسم و خط انتقال، بهسازی چشمه، حصار کشی کل محوطه، دیوار سیل بند کمکی، سه دهنه پل بتنی نفررو و ماشین رو در عرض ۲ سال احداث شده است و خدمت دیگری از شرکت آب منطقه ای استان اردبیل و وزارت نیرو برای منطقه رقم خورده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح