کد خبر : 173336
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دسامبر 2021 - 18:46
-

مجلس لغو عملی تحریم‌ها را می‌خواهد

مجلس لغو عملی تحریم‌ها را می‌خواهد

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد برجام، وعده‌های آمریکایی‌ها کفایت نمی‌کند و تحریم‌ها باید در عرصه عمل لغو شود. حسین خسروی اسفزار، امروز شنبه دوم اسفند در نشست خبری اظهار کرد: موارد و خواسته های مردمی و نیازهای استان در حوزه بهداشت و درمان به وزیر بهداشت

مجلس لغو عملی تحریم‌ها را می‌خواهد

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد برجام، وعده‌های آمریکایی‌ها کفایت نمی‌کند و تحریم‌ها باید در عرصه عمل لغو شود.

حسین خسروی اسفزار، امروز شنبه دوم اسفند در نشست خبری اظهار کرد: موارد و خواسته های مردمی و نیازهای استان در حوزه بهداشت و درمان به وزیر بهداشت ابلاغ شده و خبرهای خوبی برای استان در راه است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در دیدار با هر مسئول بر سه دیدگاه گستردگی، پراکندگی جمعیت و مرزی بودن خراسان جنوبی تاکید می‌شود، افزود: در خصوص بازگشایی بازارچه‌های مرزی نیز با وزیر خارجه مکاتبات انجام شده و موضوع و مشکلات مطرح شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زیرساخت‌های بهداشتی خراسان جنوبی با پیگیری‌های رئیس مجمع نمایندگان استان از وزیر بهداشت، افزایش می‌یابد.

خسروی افزود: همچنین مسئله بیمارستان محلی مهرشهر بیرجند، بیمارستان خوسف، اورژانس هوایی، راه اندازی بستر پیوند کلیه در استان و بیمارستان قهستان در حال پیگیری است که وزیر بهداشت قول اجرایی شدن آن را داه است.

وی افزود: زمین و هزینه بیمارستان قهستان توسط خیر آماده شده و بنیاد برکت نیز قول همکاری داده است و اکنون منتظر مجوز از وزارت بهداشت هستیم که وزیر این قول را داده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از اعطای تسهیلات به جوانان در صورت تایید نهایی مجلس خبر داد و گفت: در کمیسیون تلفیق و بودجه 1400 تسهیلات ویژه‌ای برای جوانان تازه مزدوج شده در نظر گرفته شده که باید در صحن علی مجلس مطرح شود و شورای نگهبان تایید کند.

خسروی بیان کرد: قرار است وام مسکن جوانان تا 70میلیون افزایش یابد که این وام برای آقایانی که تا سن 27 سال و بانوانی که تا سن 25 سال اقدام به ازدواج کنند تا سقف 100میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: طرح تعقیب و تفحص از ایران خودرو، دخانیات و بانک‌های خصوصی به صورت جدی در حال انجام است و در کمیسیون‌های مختلف و صحن علنی مجلس از مسئولان سوال های مکرر شده است.

وی با بیان اینکه با کمک قوه قضائیه به کمک مردم آمده و پیگیر خسارت مردم در بازار بورس نیز هستیم، تصریح کرد: باید با حفظ وحدت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص مسائل سیاسی روز، مردم پیرو ولی فقیه و گوش به فرمان رهبری باشند و گول وعده‌های بی سرانجام و دروغین آمریکا و دشمنان را نخورند.

خسروی درباره سهم خراسان جنوبی از بودجه ۱۴۰۰ افزود: اوایل طرح موضوع بودجه ۱۴۰۰ به تمامی ادارات کل استان قبل از اینکه بودجه بسته شود، نامه نوشتنم که پیشنهادات خود را ارائه دهند و ۸ هزار پیشنهاد بودجه نوشته شده و پیشنهادات اعمال شده است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین اقدام مجلس در ۹ ماه گذشته تصویب طرح اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها بوده که مصوبه مجلس در آذر ماه با ۶ بند انجام شده است.

خسروی اظهار کرد: در این مصوبه تاکید شده که اگر تحریم‌ها برداشته نشود نباید دوباره اروپا و آمریکا را امتحان کنند و این بار باید اقدام عملی در فروش نفت، مبادلات تجاری و برگشت ارز را ببینیم و سپس راستی‌آزمایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند با لغو اجرای پروتکل‌ الحاقی بازرسی‌ها لغو می‌شود، اما پروتکل الحاقی یعنی بازدید سرزده که نباید زیر بار این قضیه رفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح