کد خبر : 113184
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 20:47
-

مدل مدیریتی شهدا نتیجه‌بخش و جریان‌ساز است

مدل مدیریتی شهدا نتیجه‌بخش و جریان‌ساز است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه نسخه‌های مدیریتی غرب و شرق رشد کشور را متوقف کرده است، گفت: مدل مدیریتی شهدا در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی نشان داد که می‌تواند برای آینده کشور یک مدل امیدبخش، نتیجه‌بخش و جریان‌ساز باشد. محمد حسین‌زاده عیش‌آبادی امروز ۳۰ آبان ماه، در مراسم

مدل مدیریتی شهدا نتیجه‌بخش و جریان‌ساز است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه نسخه‌های مدیریتی غرب و شرق رشد کشور را متوقف کرده است، گفت: مدل مدیریتی شهدا در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی نشان داد که می‌تواند برای آینده کشور یک مدل امیدبخش، نتیجه‌بخش و جریان‌ساز باشد.

محمد حسین‌زاده عیش‌آبادی امروز ۳۰ آبان ماه، در مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: ما برای اینکه خانواده، محله و جامعه سالمی داشته باشیم و برای اینکه حرکت آینده خود، خانواده و کشورمان را تضمین و بیمه کنیم نیاز به یک مدل و الگوی سالم داریم.

وی ادامه داد: در کشور ما در طول این سال‌ها مدل‌های مختلف حکمرانی از غرب و شرق به صورت اقتباسی انتخاب و در اداره کشور امتحان و پیاده شده، اما متاسفانه بسیاری از التهاباتی که در جامعه با آن مواجه هستیم به واسطه همین مدل‌های کپی‌برداری شده و نسخه‌هایی است که آن طرف آب پیچیده  شده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: کسانی که به این نسخه‌ها امید بسته و به شرق و غرب اعتماد کردند و امضای آن طرف را حجت دانسته و برای اداره کشور پذیرفتند سالیان سال مسیر رشد کشور را متوقف کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس منتظر کمک فلان سازمان بین‌المللی و فلان کشور بود معلوم نبود از کشور ما چقدر باقی می‌ماند. اگر مدافعان حرم منتظر سازمان‌های بین‌المللی بودند، امروز نه تنها در کشورهای محور مقاومت و شهرهای مرزی و تهران بلکه تمام  کشورمان زیر چکمه‌های تکفیری‌ها بود. شهدا ثابت کردند که برای عمل به تکلیف منتظر نمی‌مانند. مدل مدیریتی شهدا در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی نشان داد که می‌تواند برای آینده کشور یک مدل امیدبخش، نتیجه بخش و جریان‌ساز باشد.

وی اضافه کرد: بسیاری از شهدای مدافع حرم الگویشان شهدای دفاع مقدس بوده و خود آنان امروز ستاره و الگو شدند، لذا اگر می‌خواهیم آینده کشور درخشان باشد باید تمام توان خود را بگذاریم و شهدا را به عموم بشناسانیم.

حسین‌زاده بیان کرد: باید ابزار هنر و رسانه به کمک بیاید و شهدا را به آنان که شناختی از این بزرگواران ندارند معرفی کنند بارها تجربه کردم بسیاری از افرادی بودند که ابتدا در این وادی نبودند، اما با خواندن یک کتاب از شهدا ارتباط قلبی با آنان گرفتند. اگر همه ما یک وظیفه برای آینده کشور داشته باشیم این است  که مسیرهای درخشانی که شهدا در آن حرکت کردند را به بقیه مردم نشان دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ترویج یادمان شهدا را بارها مورد تاکید قرار داده‌اند، گفت: مراسم امروز و همه مراسم‌های تقریظ نیز عمدتاً در حوزه معرفی کتاب شهداست؛ چراکه تضمین آینده کشور در گرو ترویج و تبیین راه و مسیر شهدا است. خانواده شهدا چشم و چراغ محله‌های ما هستند تا راه را گم نکنیم ما به دعای خانواده شهدا نیاز داریم تا این ماموریت را به سرانجام برسانیم.

به گزارش ایسنا، رونمایی از هشت قسمت از مستند راوی و رونمایی کتاب پایکوب زندگینامه شهید مدافع حرم شیخ محمد رضایی در آیین تقریظ رهبری با حضور خانواده معظم این شهید بزرگوار برگزار شد. تحلیل از خانواده معظم شهدای «مستند راوی» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح