کد خبر : 100922
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 14:55
-

مدیران قزوین از تصمیم‌گیری برای موضوعات استان هراس دارند

مدیران قزوین از تصمیم‌گیری برای موضوعات استان هراس دارند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مدیران باید به خطرپذیری توجه داشته و از رفتارهای کلیشه‌ای به دور باشند طبق رصد انجام شده در هفته اخیر مشاهده کردیم که مدیران استان از تصمیم‌گیری هراس دارند و به خاطر آن بسیاری از موضوعات استان قفل مانده است. محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای اداری استان قزوین که امروز ۲۷

مدیران قزوین از تصمیم‌گیری برای موضوعات استان هراس دارند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مدیران باید به خطرپذیری توجه داشته و از رفتارهای کلیشه‌ای به دور باشند طبق رصد انجام شده در هفته اخیر مشاهده کردیم که مدیران استان از تصمیم‌گیری هراس دارند و به خاطر آن بسیاری از موضوعات استان قفل مانده است.

محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای اداری استان قزوین که امروز ۲۷ آبان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با درایت و هوشمندی بسیج را تشکیل دادند. توجه به مردم و سپردن کارها به ملت و صیانت از انقلاب از دستاوردهای بسیج بوده است. فراموش نکنیم که تداوم نقش‌آفرینی بسیج در سیر چهل ساله انقلاب یکی از عوامل موثر در قوت ریشه‌های نظام بوده است.

وی با تأکید بر فرهنگ ایثار اضافه کرد: ایثارگری به معنای ترجیح منافع ملی به منافع شخصی است و باید این روحیه را در جامعه تقویت کنیم چون یکی از دلایل موفقیت ما بوده است. دشمن در حال ضربه زدن از طریق کمرنگ کردن فرهنگ ایثار است و اکنون کسانی که تریبون دارند باید به بازآفرینی روحیه ایثار در جامعه کمک کنند تا مردم منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا جبران عقب‌ماندگی‌ها صورت گیرد دولت با شعارهای بسیجی در رأس امور قرار گرفته است و باید مختصات جامعه آرمانی بسیجی در مدیران این دولت تبلور پیدا کند، در استان قزوین نیز تلاش خواهیم کرد در این مسیر حرکت کنیم.

وی گفت: مردم باید رفتارهای بسیجی‌وار مدیران که برخاسته از بیانیه گام دوم انقلاب است را مشاهده کنند؛ البته در این مسیر حمایت بزرگان استان و مردم را نیاز داریم.

اعلایی تصریح کرد: مدیران باید به خطرپذیری توجه داشته و از رفتارهای کلیشه‌ای به دور باشند طبق رصد انجام شده در هفته اخیر مشاهده کردیم که مدیران استان از تصمیم گرفتن هراس دارند و به خاطر آن بسیاری از موضوعات استان قفل مانده است؛ در حال حاضر توجه به حوزه زیرساختی، اقتصادی و افزایش بهره‌وری در عرصه‌های مدیریتی مورد تأکید است.

غرق شدن در مشکلات در صورت عدم برنامه‌ریزی

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به دولت دوازدهم ۱۲ تأکید داشتند که در صورت عمل به آن می‌توانست راهگشا باشند مدیران استان باید به این ۱۲ اصل توجه داشته باشند؛ از جمله این تأکیدات می‌توانیم به روحیه جهادی و تلاش مضاعف، همکاری با سایر نهادها به‌صورت تیمی، تحمل مخالفان و استقبال از نقدها، ارتباط نزدیک با مردم و درک واقعیات، تقویت روحیه مردمی و کمک به حرکت‌های خودجوش مردمی، کارآمدی، انقلابی بودن، جهادی بودن، پیگیری و نظارت بر زیر مجموعه، توجه به مطالعات علمی، داشتن روحیه خطر پذیری در کارها و تمرکز بر اولویت‌های اصلی اشاره کنیم. باید در استان اولویت‌بندی داشته باشیم در غیر این‌صورت در مشکلات غرق خواهیم شد.

استاندار قزوین بیان کرد: مدیران باید به پیرامون خود نگاه کرده و با خطرپذیری و ریسک عاقلانه راهگشایی کنند همان‌گونه که فرماندهان در جنگ اینگونه عمل کردند. در شرایط امروز هنوز جوانانی وجود دارند که می‌توانند مانند فرماندهان جوان دوران جنگ در آسمان انقلاب بدرخشند حتماً نیاز به استخدام آنان در دستگاه‌های اجرایی نیست و مسئولان می‌توانند کار ها را به آنان سپرده و از آن‌ها مشورت بگیرند. باید بستر را فراهم کنیم تا امثال شهید مهدی زین‌الدین‌ها رشد کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح