کد خبر : 82564
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 1:55
-

مدیرکل جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قزوین منصوب شد

مدیرکل جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قزوین منصوب شد

ایسنا/قزوین رجبعلی طالقانی که پیش‌ازاین در استان‌های گیلان و خراسان جنوبی مدیرکل بنیاد مستضعفان بوده است به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان قزوین معرفی شد. مجتبی مولوی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان قزوین که امروز ۱۶ تیرماه در سالن شهدای جهاد

مدیرکل جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قزوین منصوب شد

ایسنا/قزوین رجبعلی طالقانی که پیش‌ازاین در استان‌های گیلان و خراسان جنوبی مدیرکل بنیاد مستضعفان بوده است به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان قزوین معرفی شد.

مجتبی مولوی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان قزوین که امروز ۱۶ تیرماه در سالن شهدای جهاد کشاورزی برگزار شد، تصریح کرد: در بنیاد مستضعفان بر اساس اسناد، وظایف و تکالیف موجود یک مجموعه راهبردی طراحی کردیم که طبق آن عمل می‌کنیم، نهاد بنیان مستضعفان نهادی انقلابی و ذیل هدایت مقام معظم رهبری با راهبرد اساسی فعالیت می‌کند که مهم‌ترین وظیفه‌اش رسیدگی به محرومین جامعه است.

وی افزود: این بنیاد در حوزه اقتصادی سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌کند، ترجیح می‌دهیم که همه اهداف و برنامه‌های بنیاد بر محور خدمت به جامعه محرومین باشد، این راهبرد در اسناد مختلف بنیاد موردتوجه قرارگرفته است، همچنین درجایی که راهبرد محرومیت‌زدایی را دنبال می‌کنیم بلافاصله توانمندسازی را هدف‌گذاری می‌کنیم تا محرومین منطقه بتوانند خودشان زندگیشان را اداره کنند.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان اظهار کرد: فکر می‌کنم این راهبرد در بلندمدت نتیجه خوبی بدهد، در استان قزوین نیز همین راهبرد حاکم است و از زمانی که حرکت در قزوین شروع شد راهبرد را در نظر گرفتیم، در این راهبرد الزام است که همه ظرفیت‌ها به‌کارگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین اقدامات خوبی صورت گرفته، در همه استان‌ها محرومیت‌زدایی موردتوجه قرار گرفته است و با توجه به شرایط هر استان از راهبرد ویژه استفاده می‌کنیم، علاوه بر این‌ها بنیاد مستضعفان همواره در معضلات و مشکلاتی که عارض می‌شود مانند سیل، زلزله و کرونا در کمک و امدادرسانی پیش‌قدم بوده است.

مولوی تأکید کرد: تکلیف اصلی ما محرومیت‌زدایی است و همه‌جا تأکید می‌کردیم که این وظیفه ارزشمند است و باید با صداقت و بدون منت انجام دهیم، یاد گرفتیم که اقدامات را به‌عنوان صدقه جاریه انجام دهیم و آن را با منت‌گذاشتن باطل و ضایع نکنیم.

وی اظهار کرد: این وظیفه را در پیش گرفتیم و توفیقات خوبی حاصل شد، در سازمان املاک مستضعفان هم راهبرد همین است، استان قزوین استانی برخوردار است که باید بر اساس رسالت اجتماعی کمک کنیم، از دو سال گذشته که اداره کل در استان مستقر شد حرکت خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان یادآور شد: در شهرستان تاکستان پرشتاب کار را انجام می‌دهند و مستندسازی و واگذاری اسناد به مردم، به خوبی انجام می‌شود، در انجام این رسالت ارزشمند ما حدی نداریم تا جایی که می‌شود تلاش می‌کنیم و از ظرفیت دستگاه‌های مختلف بهره می‌بریم.

وی یادآور شد: ما اعتقادداریم مردم ولی‌نعمتان ما هستند، امیدواریم در حوزه محرومیت‌زدایی و فعالیت اجتماعی در استان قزوین اتفاق خوبی بیفتد. سید فخرالدین علوی کارها را سازمان‌دهی و هدف‌گذاری کرده است به‌طوری‌که استان قزوین در سال ۹۹ به‌عنوان استان ممتاز معرفی شد، درواقع با عملکرد خوبش رضایت و خشنودی مردم حاصل‌شده است و از این به بعد در استان گلستان فعالیت خود را ادامه می‌دهد و امیدواریم در آنجا نیز منشأ خدمات خوبی باشد.

مولوی خاطرنشان کرد: رجبعلی طالقانی نیز پیش‌ازاین در استان‌های گیلان و خراسان جنوبی مدیرکل بودند و تجربه خوبی در بنیاد مستضعفان دارند، اهل تعامل و تلاش و پیگیری است و انتظار داریم با همین روحیه در قزوین فعالیت و از ظرفیت و تعامل دستگاه‌ها استفاده کند؛ همچنین انتظار می‌رود در شهرستان تاکستان به‌صورت ویژه‌برنامه ریزی و فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه از خدمات سید فخرالدین علوی تقدیر و رجبعلی طالقانی به‌عنوان مدیرکل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان قزوین معرفی شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح