کد خبر : 161091
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 10:19
-

مرادمند: هواداران مقابل استقلال از ما حمایت کنند

مرادمند: هواداران مقابل استقلال از ما حمایت کنند

مدافع تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: مقابل استقلال کار سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه آسیایی در ۴ بازی آتی به کار می‌بندیم. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، حسین مرادمند در خصوص دیدار آتی تیم پدیده شهرخودرو در برابر استقلال تهران اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و تمرینات با برنامه‌ریزی کادرفنی پیش

مرادمند: هواداران مقابل استقلال از ما حمایت کنند
مدافع تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: مقابل استقلال کار سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه آسیایی در ۴ بازی آتی به کار می‌بندیم.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، حسین مرادمند در خصوص دیدار آتی تیم پدیده شهرخودرو در برابر استقلال تهران اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و تمرینات با برنامه‌ریزی کادرفنی پیش می‌رود، امیدوارم همچون نیم‌فصل نخست که توانستیم استقلال را در ورزشگاه آزادی و در کنار هوادارانش، زمین‌گیر کنیم، در دیدار خانگی مقابل این تیم نیز موفق عمل کنیم. راه بزرگی را شروع کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب در ۴ بازی آتی به هدف بزرگ خود دست یابیم.
مدافع تیم فوتبال پدیده شهرخودرو تصریح کرد: هدف ما مقابل استقلال، سپاهان، سایپا و ماشین‌سازی، بدون شک پیروزی و کسب سهمیه است. در ابتدای فصل هیچکس فکر نمی‌کرد پدیده شهرخودرو بتواند با چنین نتایجی، یکی از شانس‌های کسب سهمیه باشد، اما با همدلی و اتحاد، فعل خواستن را صرف کردیم. در چند سال حضورم در لیگ برتر و باشگاه پدیده، هیچگاه به چنین موفقیتی دست نیافته‌بودیم، اما امسال تک‌تک بازیکنان و کادرفنی، خود را وقف تیم کردند تا بهترین نتایج برای خراسان رقم بخورد.
مرادمند خاطرنشان کرد: باید از هواداران خوب پدیده شهرخودرو و مردم فوتبال‌دوست خراسان تشکر کنم، زیرا این فصل با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که در نیم‌فصل نخست وجود داشت، در تمامی دیدارهای خانگی کنارمان بودند و یار دوازدهم واقعی برای فوتبال خراسان بودند. مطمئنم در ۲ بازی خانگی آتی نیز کنارمان خواهندبود و دیگر شرایطی که پیش از این در دیدارهای خانگی تیم‌های مشهدی، مقابل سرخابی‌ها روی سکوها رقم می‌خورد، اتفاق نمی‌افتد.
وی تصریح کرد: تا همینجا هم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قلب مردم را شاد کنیم و ثابت کنیم که اگر امکانات و همدلی باشد، بهترین نتایج را می‌گیریم و چیزی از بزرگان فوتبال ایران کم نداریم. انشالله در ادامه راه نیز با حضور هواداران، حمایت مهندس حمیداوی که ناجی تیم شده و البته تلاش بازیکنان و دانش کادرفنی، سهمیه آسیایی را کسب می‌کنیم.
مدافع پدیده شهرخودرو در خصوص شرایط استقلال و غایبانش در مصاف با نماینده خراسان گفت: استقلال آنقدر بازیکن دارد که با غیبت چند بازیکن هم، از قدرتش کاسته نمی‌شود. مقابل این تیم کار سختی داریم و ابدا حریف پرقدرت خود را به واسطه غیبت چند بازیکن دست کم نمی‌گیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح