کد خبر : 166655
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 10:16
-

مراکز دهستان‌ها دارای سوله مدیریت بحران می‌شوند

مراکز دهستان‌ها دارای سوله مدیریت بحران می‌شوند

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد در مراکز دهستان‌ها سوله مدیریت بحران ایجاد گردد تا وسایل اولیه مورد نیاز برای مواقع بحرانی در این مکان‌ها تامین شود. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، بهروز بنیادی در جمع مردم روستای جعفرآباد از توابع بخش خلیل‎آباد بیان کرد: هر چند سیل اخیر آسیب‌هایی را

مراکز دهستان‌ها دارای سوله مدیریت بحران می‌شوند
نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد در مراکز دهستان‌ها سوله مدیریت بحران ایجاد گردد تا وسایل اولیه مورد نیاز برای مواقع بحرانی در این مکان‌ها تامین شود.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، بهروز بنیادی در جمع مردم روستای جعفرآباد از توابع بخش خلیل‎آباد بیان کرد: هر چند سیل اخیر آسیب‌هایی را به همراه داشت اما بین مردم و مسئولان همدلی و اتحاد خوبی برقرار شد و به رغم تمام مشکلات اقتصادی کمک‌های بسیاری را از سوی دیگر شهرها به سیل زدگان شاهد بودیم.

وی افزود: هر چند 70 هکتار از باغات روستای هفتخانه براثر سیلاب زیر آب بود اما مردم همین روستا با وجود همه مشکلات 75 میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید برای 1.5 سال آینده یک مدیریت مالی برای زندگی خود تعریف کنیم چون تا وقتی ترامپ بر سر کار باشد این فشارها هم ادامه خواهد داشت.

بنیادی بیان کرد: با توجه به مشکلات اعتباری و این که دولت به تنهایی نمی‌تواند خسارت‌های سیل را جبران کند به همین دلیل پیشنهاد تشکیل صندوق بلایای طبیعی را داده‌ام. با توجه به این که بارندگی‎ها تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد پرونده برآورد خسارت‌های سیل نباید بسته شود.

وی ادامه داد: مقرر گردیده در مراکز دهستان‌ها برای مدیریت به موقع بحران سوله مدیریت بحران ایجاد گردد و وسایل اولیه مورد نیاز برای این گونه مواقع در این مکان‌ها تامین شود.

بنیادی گفت: همه مسئولان به دنبال احقاق حق شهروندان به خصوص روستاییان هستند و هر کس آسیب دیده باشد از وسایل آن‌ها صورت‌برداری شده و به همان نسبت جبران خواهد شد البته اولویت با کسانی است که خانه و وسایل زندگی آن‌ها به طور کامل تخریب شده باشد.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آسفالت برخی روستاها در سیلاب اخیر تخریب شده اما در سال جاری به دلیل نبود منابع مرمت نخواهد شد. هرچند نامه‌های بسیاری برای رفع مشکلات به نماینده نوشته می‌شود اما در اختیار نماینده هیچ پولی نیست و نامه‌ها به روسای بهزیستی و کمیته امداد و مسئولان مربوطه ارجاع داده می‌شود.

بنیادی افزود: برخی روستاها درخواست افزایش سهمیه گندم را دارند اما با توجه به این که به برخی استان‌های تولید کننده گندم در سیلاب اخیر خسارت وارد شده باید با مدیریت مصرف شود اما با این وجود بازهم پیگیر افزایش سهمیه گندم خواهیم بود.

وی همچنین گفت: به دلیل مشکلات منابع آبی و این که بیشترین میزان برداشت را داریم امکان افزایش مدت روشن بودن چاه‌های کشاورزی وجود ندارد و باید روش را تغییر داد. به رغم تمام محدودیت‌ها در سال 4100 ساعت چاه موتو‌رهای منطقه روشن هستند.

خدمات دولت در روستاها قابل مقایسه با قبل نیست

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با حضور در جمع مردم روستای جابوز گفت: با تلاش‌های صورت گرفته اکنون روستای جابوز از توسعه بسیار خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: مطالبات در روستاها از جمله برای آسفالت، آب شرب، گازرسانی، مدرسه و سالن‌های ورزشی بسیار است که باید  بخشی از مطالبات توسط خود مسئولان و بخشی با همکاری مردم تامین شود. بدون شک اگر مردم پای کار باشند کارها پیش نخواهد رفت اما از سویی چون فشارهای اقتصادی بیشتر شده انتظار می‌رود دولت بیشتر تلاش کند.

بنیادی افزود: خدماتی که دولت تدبیر و امید در این چند ساله به روستاییان ارائه داده قابل مقایسه با قبل نیست و اگر تحول بسیاری ایجاد شده به دلیل انضباط مالی است.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند در برخی از صنایع هنوز وابسته به خارج از کشور هستیم اما با وجود تمام مشکلات کارهای بسیار خوبی توسط دولت در روستاها انجام شده که بخشی با مشارکت مردم بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح