کد خبر : 71850
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 1:28
-

مردم برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند

مردم برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند

ایسنا/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مردم ایران برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند که با خلق حماسه به جاودانگی کشور کمک کردند. جواد انصاری سوم تیرماه در یکصد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: امیدواریم منتخبان دوره ششم


مردم برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند

ایسنا/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مردم ایران برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند که با خلق حماسه به جاودانگی کشور کمک کردند.

جواد انصاری سوم تیرماه در یکصد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: امیدواریم منتخبان دوره ششم شورا خدمت به شهروندان را در مسیر آرمانی اهداف خود قرار داده و به این مسئله جامه عمل بپوشانند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه ضرورت حفظ حق و حقوق مردم و صیانت از اصل عدالت را به عنوان رویکرد این نهاد یادآور شد و تصریح کرد: قوه قضائیه در ایجاد امنیت روانی و همچنین برپایی قصد و عدل نقشی مهم و تأثیرگذار دارد.

رئیس شورای شهر اردبیل به واگذاری تعدادی از واحدهای پروژه مشارکتی شهریار به سازمان تأمین اجتماعی از بابت بدهی شهرداری اشاره کرد و گفت: از بلوک F پروژه مشارکتی شهریار و با سهم 25 درصدی شهرداری به ارزش 28 میلیارد تومان واگذاری به سازمان تأمین اجتماعی از بابت بدهی شهرداری انجام می‌شود تا بخشی از این بدهی‌ها تسویه شود.

انصاری افزود: سازمان تأمین اجتماعی نیز قرار است با کاربری بهداشتی و درمانی از این پروژه بهره‌برداری کند تا ساکنان منطقه از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: شهرداری از سهم خود این بدهی را پرداخت می‌کند و نسبت به تأمین سهم سرمایه‌گذار نیز برنامه‌ریزی مناسبی را انجام داده است.
انصاری اضافه کرد: همچنین اعضای شورای شهر در این جلسه به تعیین تکلیف موقوفه خادم‌الوطن در اردبیل بر اساس اسناد و اوراق رسمی رأی دادند تا این کار در یک روند مناسب انجام شود.

رئیس شورای شهر اردبیل به نامه‌نگاری مجدد با هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر در فرمانداری اشاره کرد و ادامه داد: در بهبود فرآیند کار ما نامه‌نگاری را با فرمانداری و استانداری انجام دادیم تا به سرعت روند تأیید مصوبات شورای شهر و تعیین تکلیف مصوبات معوق انجام شده و شورای استان نیز از دخالت بی‌جا در تأیید مصوبات شورای شهر جلوگیری کند.

در این جلسه رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل نیز با اشاره به پروژه مشارکتی شهریار و واگذاری بخشی از این پروژه به سازمان تأمین اجتماعی از بابت بدهی شهرداری اظهار کرد: قرار شد سه هزار و 438 متر مربع واحد هر متر مربع به ارزش هشت میلیون تومان به تأمین اجتماعی واگذار شود که ارزش این واگذاری 28 میلیارد تومان است.

یعقوب عزیززاده به تعیین تکلیف پروژه وقفی خادم‌الوطن در اردبیل اشاره کرد و گفت: بر اساس سند رسمی باید این واگذاری به صورت درست و صحیح انجام شود تا حق و حقوقی نادیده گرفته نشود.

وی از رفتار هیئت تطبیق با مصوبات شورای شهر انتقاد کرد و افزود: معلوم نیست چرا اعضای این هیئت با مصوبات رفتار نامهربانانه‌ای دارند و مدام با کارشکنی سعی در اجرایی نشدن مصوبات شورای شهر می‌کنند.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در حالی که فصل تابستان شروع شده هنوز کارخانه آسفالت شهرداری به دلیل نبود قیر دچار مشکل است در حالی که مصوبه شورا در مسیر فرمانداری با استانداری در حال رفت و برگشت است.
عزیززاده خاطر نشان کرد: باید هر چه سریعتر تکلیف مصوبات معلق مانده را تعیین کنیم تا مشکلات و نارسایی‌های موجود در کمترین زمان برطرف شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح