کد خبر : 117006
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 21:27
-

مردم به سخن پزشکان اعتماد کرده و در منزل بمانند

مردم به سخن پزشکان اعتماد کرده و در منزل بمانند

ایسنا/قزوین رئیس انجمن هنرهای نمایشی قزوین گفت: از مردم عاجزانه می‌خواهم برای ایمنی جان خود و دیگران به توصیه‌های متخصصان و پزشکان عمل کنند چراکه اگر ناخواسته خانواده‌ای را داغدار کنند حق‌الناس بر گردن دارند. کیوان حبیبی، رئیس انجمن نمایش قزوین و بازیگر تئاتر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون اغراق می‌گویم هیچ‌گاه از حضور

مردم به سخن پزشکان اعتماد کرده و در منزل بمانند

ایسنا/قزوین رئیس انجمن هنرهای نمایشی قزوین گفت: از مردم عاجزانه می‌خواهم برای ایمنی جان خود و دیگران به توصیه‌های متخصصان و پزشکان عمل کنند چراکه اگر ناخواسته خانواده‌ای را داغدار کنند حق‌الناس بر گردن دارند.

کیوان حبیبی، رئیس انجمن نمایش قزوین و بازیگر تئاتر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون اغراق می‌گویم هیچ‌گاه از حضور در منزل خسته نمی‌شوم چون با برنامه‌ریزی زمان خود را به چند قسمت تقسیم کرده و بیشترین‌ زمان خود را به مطالعه اختصاص می‌دهم.

وی ادامه داد: مطالعه و تماشای فیلم‌های مناسب و امیدوارکننده، ورزش، موسیقی و عبادت از جمله برنامه‌های من در زمانی است که باید در خانه بمانیم. با یک برنامه‌ریزی درست و خواب منظم می‌توانیم این روزها را سپری کرده و کم‌ترین لطمه روانی را داشته باشیم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: برخی فیلم‌ها را برای سرگرمی تماشا می‌کنم ولی دیدن فیلم برای یک بازیگر حکم آموزش را دارد به همین منظور اغلب فیلم‌های تاریخ سینمای ایران و جهان را تماشا می‌کنم.

وی اشاره کرد: یک بازیگر همیشه باید از لحاظ بدنی و بیانی آماده باشد به همین جهت حتی در روزهایی که در خانه هستیم ورزش و نرمش را در برنامه داریم و برای تقویت بیان نیز به ادبیات کلاسیک از مناجات خواجه عبدالله انصاری تا گفتار شیخ اجل سعدی شیرازی و اشعار دیگر شاعران رجوع می‌کنم.

حبیبی تصریح کرد: هرچند کرونا باعث شده مردم به اجبار خانه‌نشین شوند امام من به‌عنوان یک شهروند ایرانی دوستدار طبیعت خوشحالم که مردم از رفت‌وآمدهای بی‌مورد خودداری می‌کنند و با کاهش مصرف بنزین نیز موجب کاهش آلودگی هوا می‌شوند.

وی بیان کرد: متأسفانه پدر و مادرم درگیر این بیماری شدند ولی به لطف خداوند متعال رو به بهبودی هستند. امیدوارم به لطف خداوند متعال گشایشی رخ دهد و به حق انسان‌های پاک خدا گوشه چشمی هم به ما داشته باشد و این روزها به سرعت سپری شود.

این بازیگر با اشاره به اینکه ضرورت ندارد افراد به فضای مجازی رجوع کنند، افزود: اخبار کرونا را می‌توان از تلویزیون و رسانه‌های معتبر دریافت کرد چراکه اهالی رسانه پای در میدان گذاشته و با انعکاس اخبار در راستای اطلاع‌رسانی صحیح گام برداشته‌اند.

فراموش نکنیم که کادر درمانی هم خانواده دارند

وی در ادامه تصریح کرد: فراموش نکنیم که کادر درمانی خانواده و فرزند دارند و در جبهه سلامت با این ویروس منحوس مبارزه می‌کنند؛ پس همه می‌توانیم با حضور در منزل دست به دست هم دهیم تا این روزها کوتاه‌تر شود.

رئیس انجمن نمایش قزوین یادآور شد: پس از هر سختی امنیت و آسایش وجود دارد و مطمئناً با گذشت این روزها اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود؛ قدردان زحمتکشان عرصه سلامت هستم چراکه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در میدان نبرد با کرونا حضور پیدا کردند که این با هیچ چیزی برابری ندارد.

وی خواستار شد: از مردم عاجزانه می‌خواهم که به منزل بزرگ‌ترها نروند من یک ماه است که والدین خود را ندیدم و از طریق تلفن و تماس تصویری حال آنان را جویا شدم.

این بازیگر تأکید کرد: از مردم خواهش دارم به سخنان متخصص و پزشکان اعتماد و برای ایمنی جان خود و دیگران به این توصیه‌ها عمل کنند چراکه اگر ناخواسته خانواده‌ای را داغدار کنند حق‌الناس بر گردن دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم در این روزها می‌توانند مطالعه کنند، اضافه کرد: ادبیات شاخه‌های مختلفی مانند ادبیات داستانی و دراماتیک دارد؛ ادبیات نمایشی تخصصی است ولی به مردم توصیه می‌کنم در دوران حضور در منزل رمان مطالعه کنند.

حبیبی توضیح داد: رمان‌های خوبی از نویسندگان ایرانی و خارجی وجود دارد از نویسندگان ایرانی قصه‌های علی‌اشرف درویشیان را معرفی می‌کنم که مردم می‌توانند آن را دانلود کنند؛ از رمان‌های بزرگ «کلیدر» محمود دولت آبادی را پیشنهاد می‌کنم که اثر هنری بسیار خوبی است، همچنین رمان «چشمهایش» بزرگ علوی را به مخاطبان معرفی می‌کنم که رمان عاشقانه بسیار خوبی است و مردم می‌توانند از مطالعه آن لذت ببرند.

وی عنوان کرد: در حوزه داستان‌های خارجی آثار ادبی قرن ۱۹ روسیه خواندنی است و آثاری مانند داستان‌های کوتاه چخوف را می‌توان به راحتی دانلود کرد که رگه‌های کمدی و طنز در آن وجود دارد، همچنین از دیگر آثار این دوران می‌توانم به داستان‌های «تولستوی» و «داستایوفسکی» اشاره کنم.

رئیس انجمن نمایش قزوین در پایان یادآور شد: توصیه می‌کنم مردم اشعار مولانا و حافظ سعدی را بخوانند همچنین مطالعه مناجات‌نامه خواجه عبدالله انصاری را پیشنهاد می‌کنم که نثری بسیار زیبا دارد و ارتباط ما با خالق یکتا را بیان می‌کند، با خواندن مناجات‌نامه در دوران شیوع کرونا از خداوند درخواست کنیم به حق انسان‌های پاک گشایش ایجاد کرده و این ویروس هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح