کد خبر : 153609
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 17:21
-

مردم نباید جریمه واحدهای صنفی را جبران کنند

مردم نباید جریمه واحدهای صنفی را جبران کنند

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندرانزلی وقتی یک فعال صنفی برای جبران جریمه هزینه خدمات مشتری را افزایش می دهد، نه تنها بازدارنده نیست بلکه باعث می شود مردم شاکی تر باشند. اسماعیل میرغضنفری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرانزلی، با اشاره به اینکه نتوانستیم حق شهرستان را به صورت مطلوب بگیریم، اظهار کرد: باید ببینیم گیر کار کجاست و

مردم نباید جریمه واحدهای صنفی را جبران کنند

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندرانزلی وقتی یک فعال صنفی برای جبران جریمه هزینه خدمات مشتری را افزایش می دهد، نه تنها بازدارنده نیست بلکه باعث می شود مردم شاکی تر باشند.

اسماعیل میرغضنفری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرانزلی، با اشاره به اینکه نتوانستیم حق شهرستان را به صورت مطلوب بگیریم، اظهار کرد: باید ببینیم گیر کار کجاست و چرا در عرصه بازار حال ما خراب است و از فروشنده تا تولیدکننده و خریدار همه ناراضی هستند.

وی با اشاره به اینکه همه مشکلات مربوط به تحریم ها نیست، افزود: در مسیر تولید تا توزیع جدیت بیشتر باشد زیرا چیزی مهمتر از مردم و معیشت مردم نداریم و شهروندان باید نتیجه کار ما را در زندگی خود ببینند.

میرغضنفری با بیان اینکه وقتی تعادل در حوزه بازار به هم می‌خورد یعنی عرضه و تقاضا مشکل دارد، تاکید کرد: نظارت های مستمر و تاثیرگذار باید بیشتر باشد تا متخلف از ادامه تخلف احساس ترس ‌کند و قانون‌مدار با احساس امنیت بیشتری فعالیت خود را ادامه بدهد.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه در جاهایی پرونده شکل می‌گیرد اما به هر دلیل در مسیر رسیدگی قرار نمی‌گیرد، گفت: اگر نظارت‌ها را قوی کنیم حال همه خوب می شود.

وی با اشاره به مشکلات حوزه تولید و عرضه مرغ، افزود: آمارها در همه حوزه ها باید رسمی باشد.

میرغضنفری، با تاکید بر اینکه نظارت مستمر فقط جریمه نیست، گفت: جریمه زمانی خوب است که بازدارندگی داشته باشد و وقتی یک فعال صنفی برای جبران جریمه هزینه خدمات مشتری را افزایش می دهد، نه تنها بازدارنده نیست بلکه باعث می شود مردم شاکی تر باشند.

فروشگاه های زنجیره؛ معضل اشتغال در انزلی

محمدرضا روحانی منش، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرانزلی نیز، اظهار کرد: برای توزیع کالاهای اساسی مشکلی نداریم و با تعاونی های روستایی هماهنگ شده تا در صورت اعلام نیاز از طریق عاملین فروش کالاهای لازم در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای شب عید سهمیه ۲۰ تن سیب و ۳۰ تن پرتقال به شهرستان تعلق گرفته است، گفت: برای رفاه حال شهروندان قرار شده تا هفته آینده موز نیز در سطح شهرستان عرضه شود.

رئیس صمت بندرانزلی، فروشگاه های زنجیره ای را معضلی برای اصناف خواروبار در شهرستان دانست و تاکید کرد: ۲۰ فروشگاه زنجیره ای در سطح شهرستان داریم که هیچ دخل و تصرفی در صدور پروانه کسب و نظارت بر فعالیت این فروشگاه ها نداریم.

روحانی منش گفت: به ازای هر فروشگاه زنجیره ای علیرغم اینکه برای چند نفر ایجاد اشتغال می‌کنند ولی بین ۵۰ تا ۶۰ شغل در اتحادیه خواروبارفروشان از بین می رود.

سمانه حسینی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندرانزلی نیز در ادامه، با اشاره به اینکه طبق آمار روز گذشته ۱۴ هزار و ۶۷۵کیلو مرغ وارد شهرستان شده است، اظهار کرد: بخشی از توزیع خارج از شبکه صورت می گیرد و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید نظارت بیشتری داشته باشد و به این نتیجه برسیم که این توزیع توسط چه کسی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در آستانه عید نوروز در توزیع اقلام اساسی دیگر باید نظارت ها جدی صورت گیرد، گفت: هر چند توزیع و فروش مرغ سود چندانی ندارد ولی همه اصناف مایل هستند که از این موقعیت استفاده کنند لذا توزیع برای فروش بین همه فعالان این صنف عادلانه باشد.

حسینی درخصوص برگزاری نمایشگاه بهاره نیز تصریح ترد: اگر قرار است عرضه کالاهای اساسی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی در قالب نمایشگاه بهاره انجام بگیرد کرونا را جدی بگیریم تا شاهد جهش کرونا در سطح شهرستان نباشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح