کد خبر : 71861
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 1:29
-

مردم کرمان به وصیت شهید سلیمانی عمل کردند/ معیشت و اشتغال، خواسته ما از دولت جدید

مردم کرمان به وصیت شهید سلیمانی عمل کردند/ معیشت و اشتغال، خواسته ما از دولت جدید

ایسنا/کرمان رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: مردم کرمان به وصیت شهید سلیمانی مبنی بر حمایت از ولایت عمل کردند و نشان دادند در خط شهدا حرکت می کنند و جایگاه بسیار خوبی را برای استان رقم زدند که طبعا به میزان حضور انتظار دارند مدیران و دولت استان کرمان را با توجه ویژه

مردم کرمان به وصیت شهید سلیمانی عمل کردند/ معیشت و اشتغال، خواسته ما از دولت جدید

ایسنا/کرمان رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: مردم کرمان به وصیت شهید سلیمانی مبنی بر حمایت از ولایت عمل کردند و نشان دادند در خط شهدا حرکت می کنند و جایگاه بسیار خوبی را برای استان رقم زدند که طبعا به میزان حضور انتظار دارند مدیران و دولت استان کرمان را با توجه ویژه بنگرند و برای حل مشکلات استان چاره اندیشی و به مردم خدمت شود.

حجت الاسلام”مهدی عربپور” ظهر امروز امروز سوم تیرماه در نشست خبری اظهار کرد: مردم ما 28 خرداد با فداکاری و صبوری در انتخابات حاضر شدند و انتخابات در کمال سلامت و امنیت برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت 50 درصدی ملت ایران در انتخابات افزود: علی رغم هجمه دشمنان این آمار خوبی است و خداوند ملت را یاری کرد.

عربپور با قدردانی از مردم ایران تصریح کرد: مردم ما موقعیت های حساس را درک کرده و به ندای رهبر لبیک می گویند و از خون شهدا و ارزش های انقلاب پاسداری می کنند.

وی همچنین از تلاش رسانه ها در برگزاری انتخابات امسال بیان کرد: مردم فرد اصلح را برای تحول و تغییر در آنچه که باعث دلخوری آنها بود، انتخاب کردند و رای قاطع را به آقای رییسی دادند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: در استان کرمان به دلیل همدلی و وفاق، در حضور مردم و رای به رییس جمهوری منتخب وضعیت بسیار خوبی را شاهد بودیم و در استان کرمان بیش از 60 درصد واجدین شرایط در انتخابات مشارکت داشته و 84 درصد به رییس جمهور منتخب رای دادند.

وی افزود: مردم کرمان به وصیت شهید سلیمانی مبنی بر حمایت از ولایت عمل کردند و نشان دادند در خط شهدا حرکت می کنند و جایگاه بسیار خوبی را برای استان رقم زدند که طبعا به میزان حضور انتظار دارند مدیران و دولت استان کرمان را با توجه ویژه بنگرند و برای حل مشکلات استان چاره اندیشی و به مردم خدمت شود.

عربپور تصریح کرد: انتظار نیروهای انقلابی این است همّ و غم رییس جمهور منتخب و دولت، پیشبرد کشور و اهداف انقلاب باشد و نیروهای انقلاب بدون توقع و سهم خواهی پشتیبان دولت خواهند بود و هدفشان خدمت به مردم و حل مشکلات است.

وی بیان کرد: سعی می کنیم در جبهه نیروهای انقلاب یک حلقه وصل بین مردم و دولتمردان باشیم. خواهان عزت، کرامت، پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی و مردم هستیم، به ویژه مردم متعهد و همیشه در صحنه استان کرمان و خواستار این هستیم معیشت و اشتغال در برنامه های اولویت دار دولت باشد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان اظهار کرد: نمی توان قول حل مشکلات را به زودی داد اما با برنامه ریزی مناسب و کار جهادی به تدریج انجام می شود.

وی افزود: از همه تشکل های سیاسی تشکر می کنیم که برای سربلندی ایران و برای نابودی دشمنان سعی می کنند با دولت همکاری داشته و با خرد جمعی و مشورت ها کارها به خوبی انجام بشود.

عربپور با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: اکثر منتخبین در شوراها نیروهای اصولگرا هستند و سعی می شود با برنامه ریزی درازمدت و پرهیز از کارهای مقطعی و کوتاه مردت و با همدلی و وحدت خدمات ارزشمندی به مردم در شهرها و روستاهای استان داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره سهم خواهی برخی از رییس جمهور منتخب بیان کرد: آقای رییسی اعلام کرد دولت من براساس شایسته سالاری انتخاب می شود و کسانی که در ستاد شرکت می کنند، عضو دولت من نخواهند بود و این صحبت مهمی است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: اگر بخواهیم دولت موفق شود، اولین قدم این است هیچکس سهم خواهی نداشته باشد و اجازه بدهیم وزراء براساس شناسایی و ارزیابی معرفی و مدیرانشان را خودشان انتخاب کنند تا با مدیران لایقی که انتخاب می کنند، کار کرده و پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه ما و کسانی که به دنبال حل مشکلات مردم هستند، ترجیح می دهیم سهم خواهی نداشته باشیم، افزود: قاعدتا اگر برای انتخاب مدیران در استان مشاوره ای با صاحب نظران داشته باشند، موفق تر هستند و پیشنهاد می کنیم مسئولان استان با هم جلسه ای داشته و مشورت صحیح را به کسانی که می خواهند مدیران را منصوب کنند، بدهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح