کد خبر : 186029
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 ژانویه 2022 - 16:43
-

مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است

مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته دائما در حال تولید قدرت و افزایش اقتدار ملی بوده و از اقدام دشمنان خوف به خود راه نداده چراکه مجهز به ابزار ها و سلاح های پیشرفته جهت رویارویی با آنها شده، بنابراین مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست

مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته دائما در حال تولید قدرت و افزایش اقتدار ملی بوده و از اقدام دشمنان خوف به خود راه نداده چراکه مجهز به ابزار ها و سلاح های پیشرفته جهت رویارویی با آنها شده، بنابراین مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و ذلیلانه است.

“احمد علی مقدم” در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، اظهار کرد: افزایش مؤلفه‌های قدرت ملی در عمل، تلاش مضاعف، بصیرت و اتحاد مسئولان کشور از عوامل اصلی پیروزی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

وی در رابطه با اعمال تحریم های بیگانگان و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه “آمریکا و سه‌کشور اروپایی که همه تعهدات برجام را زیرپا گذاشته‌اند؛ حق ندارند شرط و شروط بگذارند، آنها به هیچکدام از تعهدات برجامی‌شان عمل نکرده‌اند”، افزود: آمریکا در تمام طول تاریخ، عهدشکن و حیله گر بوده، چنانچه که رفع کوتاه مدت تحریم ها و اعمال دوباره و چند برابری تحریم ها در شرایط مختلف توسط ناقضان برجام، گویای ادامه دار بودن بدعهدی امریکاست.

وی ادامه داد: همچنین دولت‌های اروپایی در ماجرای برجام هیچ کاری برای ما نکردند و توافق نامه برجام هیچ فایده ای برای ما نداشته است، لذا آنها حق هیچ گونه شرط گذاری برای برجام را ندارند و فقط ایران حق شروط گذاری جدید برای برجام را دارد، چراکه پایبند و متعهد به برجام بوده است.

مقدم گفت: آمریکا و همدستانش اگر تمامی تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف و شعارهای فریبنده بردارند، ایران به تعهدات برجامی برمی گردد و در غیر این صورت هیچ گونه اقدامی از سوی دولت ایران نباید صورت گیرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری این سیاست قطعی جمهوری اسلامی و مورد اتفاق مسئولان کشور هم هست و از این سیاست بر نخواهیم گشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تنش های داخلی و خارجی در آمریکا بحران کرونا، عدم مدیریت شرایط به وجود آمده حاصل از این بیماری و اخراج فضاحت بار ترامپ از کاخ سفید، همه حکایت از شکست این قدرت پوشالی در جهان دارد، تصریح کرد: صحبت از دوران پسا آمریکا نشان دهنده قدرت پوشالی و پوسیده آمریکا است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند “آمریکا هم مثل شوروی در شرف اضمحلال است و این یک واقعیت انکارناپذیری است”؛ چنانچه که یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی نیز ناشی از ترس و اضطراب از واقعیت افول آمریکا در محیط بین المللی و داخلی است. همچنین اعترافات گذشته اسرائیل، پشتیبان و حامی همیشگی امریکا مبنی بر اینکه قدرت آمریکا رو به افول است، بیانگر درست از آب در آمدن پیش بینی رهبر معظم انقلاب دارد.

وی گفت: به فرموده امام خامنه ای برجام، سیاه نمایی و خسارت محض بود، لذا ایران نیازی به اجرای برجام ندارد چراکه ملت ما از تحریم های چندساله در جهت فرصت سازی،  توانمند سازی و خودکفایی استفاده کرده و با اجرای منویات رهبری و اقتصاد مقاومتی مشتی محکم بر دهان استکبار زده است.

این فعال سیاسی بیان کرد: جمهوری اسلامی در این چهل و دو سال پیروزی انقلاب اسلامی دریافته است که کوتاه آمدن و عقب نشینی در برابر دشمن غدار، آن را جسورتر می کند زیرا طبیعت متجاوز خواسته های مضاعف است و تا تعطیلی کامل توانمندی های کشور ما دست بر نمی دارد، لذا ملت با بصیرت ایران اسلامی فهمیده‌ که راه‌حل مشکلات، مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ آمریکا نیست بلکه راهگشای مشکلات، ادامه مقاومت است. پس نباید به این دشمن هزار رنگ و خائن اعتماد کرد.

وی با تاکید بر اینکه خطای محاسباتی آمریکا در قبال ایران ادامه دارد و همچنان درک و شناخت صحیحی از ملت ایران ندارند، ادامه داد: آمریکای جنایتکار یک الگوی شکست‌خورده از مکاتب بشری برای اداره جامعه است و در تمام این سال ها در فکر ضربه زدن، توطئه و ایجاد نا امنی در کشور ما بوده و از هیچ خیانتی نیز دریغ نکرده است، اما جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند سربلند ایستاده، لذا چشم انتظاری برخی مسئولان به وعده‌های سرخرمن خارجی ها و بیگانگان با فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب هم خوانی ندارد و به فرموده ایشان “با نشستن و تماشا کردن هیچ کاری پیش نمی‌رود”.

وی افزود: بنابراین باید مسئولان با حضور خستگی ناپذیر در میدان کار و عمل، مولفه های قدرت ملی را افزایش دهند و موجبات سرافرازی ایران اسلامی را همچون ۴۲ سال گذشته، فراهم آورند و آنها را نیز حفظ کنند.

مقدم یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند: «یکی از اشتباه‌های بزرگ این است که مرعوب قدرت دشمن شویم و یا در امور سیاسی و اقتصادی به دشمن امید ببندیم». آمریکا فکر می کند هر چه بیشتر از اهرم فشار علیه ملت ایران استفاده کند و تحریم های بیشتری اعمال کند زودتر به اهدافش می رسد و در نتیجه ملت ایران کوتاه خواهند آمد، اما این شیطان بزرگ نمی داند که ترفندهای آنان نخ نما شده زیرا طی سال ها دشمنی، ملت ایران آبدیده شده و به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای، جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته دائما در حال تولید قدرت و افزایش اقتدار ملی بوده است و از هیچ گونه اقدام دشمنان خوف به خود راه نداده است، چراکه مجهز به ابزار ها و سلاح های پیشرفته جهت رویارویی با آنها شده، بنابراین مرعوب قدرت پوشالی دشمن شدن، سیاستی شکست خورده و  ذلیلانه است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه عبور از بسیاری از مشکلات و تحریم های گذشته با هماهنگی و اتحاد بوده، خاطر نشان کرد: متاسفانه هر کجا که  به دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه نشده و یا جدی گرفته نشده و عملی نشده اند، شاهد عقب ماندگی های کشور و پیشروی دشمن بوده ایم، لذا مسئولان و دست اندرکاران مملکت باید به فرمایشات این حکیم فرزانه و سکاندار مجرب انقلاب اسلامی توجه کامل داشته و آنها را عملی کنند تا کشور گلستان و چشم طمع دشمنان نیز کور شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح