کد خبر : 11922
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 23:06
-

مرقد سردار سلیمانی می تواند نقطه قوتی برای گردشگری داخلی و منطقه باشد

مرقد سردار سلیمانی می تواند نقطه قوتی برای گردشگری داخلی و منطقه باشد

 معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با وجود ایام عید و دید و بازدیدها اما شاهد حضور جمعیت کثیری برای زیارت بارگاه سردار سلیمانی هستیم که نشان دهنده این است در آینده این مکان می تواند نقطه قوتی برای گردشگری داخلی و منطقه باشد. “ولی تیموری” در حاشیه سفر به کرمان

مرقد سردار سلیمانی می تواند نقطه قوتی برای گردشگری داخلی و منطقه باشد

 معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با وجود ایام عید و دید و بازدیدها اما شاهد حضور جمعیت کثیری برای زیارت بارگاه سردار سلیمانی هستیم که نشان دهنده این است در آینده این مکان می تواند نقطه قوتی برای گردشگری داخلی و منطقه باشد.

“ولی تیموری” در حاشیه سفر به کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز گفت: بارگاه شهید سردار سلیمانی در هر نقطه ای که باشد برای آن خطه اعتبار و ارزش به ارمغان می آورد.

وی بیان کرد: استان کرمان به عنوان زادگاه این شهید از دیرباز به عنوان یک مقصد گردشگری فرهنگی محسوب می شد و اکنون وجود مرقد مطهر شهید سلیمانی و همرزمان ایشان یک فرصت جدیدی برای این استان است.

تیموری تصریح کرد: جنبه های معنوی و تعالی بخش گردشگری را در گلزار شهدای کرمان شاهد هستیم. این مهم باعث توسعه مسیر گردشگری مقاومت، معنویت و تعالی بخشی شده است.

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به جمعیت حاضر در جوار مرقد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: با وجود ایام عید و دید و بازدیدها اما شاهد حضور جمعیت کثیری برای زیارت بارگاه سردار سلیمانی هستیم که نشان دهنده این است در آینده این مکان می تواند نقطه قوتی برای گردشگری داخلی و منطقه باشد.

وی مرقد سردار سلیمانی را مقصد گردشگری دفاع مقدس و مقاومت دانست و اظهار کرد: در پساکرونا ارادتمندان به سردار دل ها از سراسر دنیا قطعا به کرمان سرازیر می شوند.

تیموری درباره تامین زیرساخت های گردشگری در کرمان گفت: استان کرمان یک مقصد گردشگری است و تاسیسات و زیرساخت های گردشگری مناسبی در کرمان داریم.

وی عرضه و تقاضا را مکمل یکدیگر دانست و اظهار کرد: دولت در حد توان خود در قالب تسهیلات و اعتبارات برای گردشگری مقاومت برای استان کرمان در نظر می گیرد که این امر مستلزم همکاری و حمایت مسئولان استان است.

معاون گردشگری با بیان اینکه برنامه های کاملی در قالب طرح جامع گردشگری استان کرمان در حال تدوین است، عنوان کرد: در این طرح تکمیل زیرساخت های گردشگری در اولویت کار قرار دارد و میراث فرهنگی نیز برای تکمیل این زیرساخت ها کمک خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر زیرساخت های گردشگری کرمان در حد قابل قبول هستند اما اگر تقاضا افزایش پیدا کند برای ایجاد زیرساخت های جدید حمایت لازم از بخش خصوصی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به آثار ثبت جهانی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به این آثار استان کرمان یکی از مقاصد مهم گردشگری بین المللی از گذشته بوده است.

وی ادامه داد: بدون شک زیرساخت های جدید گردشگری نیز باید ایجاد شود و تکامل عرضه و تقاضا طبیعت صنعت گردشگری است. عملا اگر تقاضایی نباشد اگر زیرساختی وجود نداشته باشد محکوم به شکست هستیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی متوجه این شده که صنعت گردشگری، خالق ثروت است، تصریح کرد: با وجود شیوع کرونا اما در حال حاضر بیش از ۲ هزار پروژه در حوزه گردشگری در حال انجام است قطعا در این بخش دولت نقش تسهیل گری و حمایت را بر عهده دارد.

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به جایگاه جهانی سردار سلیمانی عنوان کرد: وجود مرقد حاج قاسم سلیمانی در کرمان مسئولیت ما را در حوزه گردشگری مقاومت سنگین تر می کند و اکنون احداث سه مجتمع بین راهی با اعتبار معادل ۴ میلیارد تومان در حال انجام است و در سال جدید برای تکمیل آنها بودجه ای در نظر گرفته خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح