کد خبر : 101925
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 21:04
-

مسکن ملی مشارکتی پردیس به پیشرفت تا ۳۰ درصد رسید

مسکن ملی مشارکتی پردیس به پیشرفت تا ۳۰ درصد رسید

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه از سوم عید ۴۰ درصد نیروها به سر کار آمده و فعالیت را آغاز کرده‌اند گفت: مسکن ملی در بخش مشارکتی در پردیس به پیشرفت ۵ تا ۳۰ درصد رسیده و واحد های ثبت نامی را هم تا اردیبهشت ماه به فوندانسیون می رسانیم. سید مهدی هدایت در

مسکن ملی مشارکتی پردیس به پیشرفت تا ۳۰ درصد رسید

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه از سوم عید ۴۰ درصد نیروها به سر کار آمده و فعالیت را آغاز کرده‌اند گفت: مسکن ملی در بخش مشارکتی در پردیس به پیشرفت ۵ تا ۳۰ درصد رسیده و واحد های ثبت نامی را هم تا اردیبهشت ماه به فوندانسیون می رسانیم.

سید مهدی هدایت در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تمامی پروژه های پردیس تا روز ۲۹ اسفند فعال بود و پس از آن نیروها به مرخصی رفتند. سپس از روز سوم عید حدود ۴۰ درصد افراد به سرکار خود برگشتند و تلاش می‌کنیم در هفته آینده نیروهای بیشتری مشغول شوند و به ظرفیت مطلوب دست پیدا کنیم.

وی اعلام کرد: در ورودی فاز ۱۱ آزمایشگاهی را با حضور اکیپی از پزشکان مستقر کرده‌ایم که نیروها مورد تب سنجی و آزمایش خون قرار می گیرند و اگر مشکلی از نظر ابتلا به کرونا نداشتند می ‌توانند وارد کارگاه ها شوند.

هدایت با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مراجعه حضوری متقاضیان را به حداقل رساندیم، گفت: با این حال پروژه ها به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد. از سوی دیگر روند صدور دفترچه اقساط مسکن مهر و همچنین فروش عرصه را به شکل الکترونیکی در آورده ایم و فقط متقاضیان می بایستی یک بار برای دریافت دفترچه و معرفی ضامن مراجعه کنند.

واحد های ثبت نامی مسکن ملی پردیس اردیبهشت ماه به فوندانسیون میرسد

مدیرعامل عمران پردیس با اشاره به روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید گفت: حدود ۸۵۰۰ واحد در بخش مشارکتی توسط ارگان ها و دستگاههای دولتی در حال اجراست که به پیشرفت بین ۵ تا ۳۰ درصد رسیده است.

هدایت تصریح کرد: در بخش ثبت نامی نیز سهم پردیس حدود ۳۰۰۰ واحد است که ۱۵۰۰ نفر از متقاضیان تایید شده اند. اختصاص زمین و آماده سازی زمین ها در این بخش انجام شده و انشاالله تا اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مرحله فوندانسیون می‌رسد.

مسکن ملی پردیس اوایل سال ۱۴۰۰ آماده می شود

وی زمان تحویل اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در پردیس را اوایل سال ۱۴۰۰ دانست و گفت: بحمدالله کارها در روال مناسبی قرار گرفته و در هر دو بخش طرح اقدام ملی و مسکن مهر پروژه ها در حال پیشرفت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل است که انشاالله از خرداد ماه سال جاری به متقاضیان تحویل داده می شود. از سوی دیگر پروژه های روبنایی ویژه‌ای را در پردیس برای سال جاری در دستور کار قرار داده ایم تا همزمان با سکونت مردم از این جهت خدمات مناسبی ارائه دهیم.

تجهیز کارگاه های مترو پردیس

هدایت درباره آخرین وضعیت پروژه مترو تهران – پردیس گفت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه مترو با قرارگاه خاتم الانبیا هم اکنون برای آغاز عملیات اجرایی منتظر مصوبه دولت هستیم. با این حال بیکار نشسته ایم و تجهیز کارگاه های مترو پردیس در حال انجام است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح