کد خبر : 193366
تاریخ انتشار : جمعه 21 ژانویه 2022 - 11:06
-

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

ایسنا/خراسان جنوبی با حکم استاندار خراسان جنوبی «محمود مقامی» به سمت مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد. با حکمی به امضای «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی، «محمود مقامی» به عنوان مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری تعیین شد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در متن این

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

ایسنا/خراسان جنوبی با حکم استاندار خراسان جنوبی «محمود مقامی» به سمت مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

با حکمی به امضای «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی، «محمود مقامی» به عنوان مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری تعیین شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در متن این حکم آمده است؛ با توجه به تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری تعیین می گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ های موجود و توان همه همکاران روابط عمومی استانداری با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و نیز برنامه‌های دولت سیزدهم در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و شعار ایران قوی موفق و مؤید باشید.

احمد محبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی، در نشست معارفه مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی گفت: نگاه رسانه‌ها به استانداری حاکمیتی است و روابط عمومی این مجموعه مرجع تلقی می‌شود لذا روابط عمومی استانداری باید در تولید اخبار مانند همیشه پیشتاز باشد؛ چنانچه شخصی که در صدر دستگاه روابط عمومی قرار می‌گیرد با رسانه‌ها و نیز همکاران داخل مجموعه در تعامل باشد، موفقیت سیستم را به همراه دارد.

وی گفت: با توجه به ارتباط خوب و تنگاتنگ مدیر جدید روابط عمومی استانداری با رسانه‌ها موفقیت روابط عمومی در دوره جدید قابل پیش‌بینی است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت‌های روابط عمومی استانداری در سال گذشته افزود: امروزه روابط عمومی چشم و گوش سیستم و مشاوری امین برای مدیر و کارکنان دستگاه است.

وی بیان کرد: امروزه در عصر ارتباطات اهمیت روابط عمومی بیش از پیش مشخص می‌شود زیرا منظور از دهکده جهانی آن است که ارتباطات از هر سوی دنیا خیلی سریع برقرار شده و اخبار و اطلاعات مخابره شوند.

محبی گفت: در چنین شرایطی نقش، اهمیت و جایگاه روابط عمومی به عنوان دستگاهی که این ارتباط و بستر را فراهم می‌کند بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به تغییر نگاهی که در روابط عمومی رخ داده است اظهار داشت: امروزه دستگاه‌ها و سیستم‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که قوی‌ترین، مسلط‌ترین و مطلع‌ترین افراد را در مسند روابط عمومی به‌کار گیرند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی کار در روابط عمومی را سهل و ممتنع خواند و تصریح کرد: از یک سو با ایجاد بسترهای ارتباطی می‌توان به آسانی اخبار و اطلاعات را در اختیار کاربران قرار داد و از طرف دیگر با توجه به رقابت‌های گسترده‌ای که وجود دارد، کار سخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در دادن اطلاعات به روابط عمومی‌ها نباید هیچ گونه امساکی داشته باشیم متذکر شد: اگر روابط عمومی در کارش موفق باشد، می‌تواند باعث موفقیت سیستم یا دستگاه شود.

محبی گفت: نگاه مدیریت جدید در وزارت کشور به حوزه روابط عمومی ویژه و دارای اهمیت است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: به دستور استاندار در انعکاس اخبار و خدمات باید از بزرگنمایی بپرهیزیم و خدمات دولت در حد استاندارد اطلاع‌رسانی شود.

محمود مقامی افزود: بنا به تاکید مقام عالی دولت در استان، در انعکاس اخبار نباید شخص‌محور باشیم زیرا این خدمات دولت است که باید دیده و منعکس شود لذا این نکته فصل‌الخطاب ما در مجموعه روابط عمومی خواهد بود؛ ما براساس ظرفیت‌های موجود و هم‌افزایی و مشورت با همکاران روابط عمومی، برنامه‌ها را براساس افق سه ماهه و ۶ ماهه ارایه خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ «محمود مقامی» عناوین مدیر روابط عمومی، ارتباطات و امور جوانان دفتر آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند و نیز معاون فرهنگ سازی، آموزش و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را در سوابق فعالیتی خود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح