کد خبر : 111102
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 21:03
-

مشهد می‌تواند به قطب بدمینتون ایران تبدیل شود

مشهد می‌تواند به قطب بدمینتون ایران تبدیل شود

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست تیم بدمینتون توس‌مسیر مشهد گفت: مشهد در بدمینتون ظرفیت قابل توجهی دارد و استفاده از جوانان، بازیکنان بومی و حمایت اسپانسرها می‌تواند این شهر را به قطب بدمینتون کشور تبدیل کند. امیر پاکدل در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مسابقات لیگ‌ برتر بدمینتون و وضعیت نماینده مشهد در این لیگ اظهار کرد: این هفته

مشهد می‌تواند به قطب بدمینتون ایران تبدیل شود

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست تیم بدمینتون توس‌مسیر مشهد گفت: مشهد در بدمینتون ظرفیت قابل توجهی دارد و استفاده از جوانان، بازیکنان بومی و حمایت اسپانسرها می‌تواند این شهر را به قطب بدمینتون کشور تبدیل کند.

امیر پاکدل در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مسابقات لیگ‌ برتر بدمینتون و وضعیت نماینده مشهد در این لیگ اظهار کرد: این هفته چینش تیم بسیار خوب بود اما متاسفانه در امتیاز آخر نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی را سه بر ۲ واگذار کردیم. نباید فراموش کنیم نماینده مشهد جوان‌ترین تیم لیگ است. همچنین حریف ۲ بازیکن ملی‌پوش دارد. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

سرپرست تیم بدمینتون توس مسیر مشهد عنوان کرد: در حال حاضر تیم توس مسیر مشهد تنها تیم کاملا بومی لیگ برتر است. همچنین میانگین سنی تیم توس مسیر مشهد ۲۲ سال است و از این جهت نیز توس مسیر جوان‌ترین تیم در لیگ برتر به حساب می‌آید.

پاکدل ادامه داد: برای افزایش تجربه از بازیکنان جوان‌تر مقابل تیم‌های بزرگی چون چادرملو، کرمان و… استفاده کردیم. مشهد در رشته بدمینتون ظرفیت‌های خوبی دارد اما به دلیل اینکه مدت‌ها مشهد در رده بزرگسالان تیمی نداشته، جوانان از فضای حرفه‌ای بدمینتون دور بوده‌اند.

سرپرست تیم بدمینتون توس مسیر در مورد مشکلات این رشته ورزشی در مشهد ادامه داد: از مشکلات فعلی تیم بدمینتون مشهد باید به کم‌تجربگی اعضای آن اشاره کرد. به عنوان مثال در تمام سال‌های گذشته بازیکنان با توپ پلاستیکی بازی می‌کردند و امسال تنها سالی بود که از توپ پری برای تمرین و بازی استفاده شد.

پاکدل خاطرنشان کرد: ۲ تیم توس مسیر در بخش آقایان و شهید فخار در بخش بانوان در رده بزرگسالان مشهد فعالیت دارند. در تیم بزرگسالان ۲ ملی پوش داریم و چهار بازیکن جوان تیم از جمله محمد زرچی، سینا سالاری و علیرضا بیانی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. در مجموع حضور پرتعداد مشهدی‌ها در تیم ملی پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت بازی‌ در مشهد مقابل تیم‌های حرفه‌ای راحت‌تر است. تماشاگران نیز در بازی‌ها حمایت خوبی می‌کنند؛ البته به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد تماشاچی‌ها کم بود اما قطعا پس از کرونا در بازی‌های مشهد شاهد جمعیت زیاد و استقبال گسترده‌ای خواهیم بود.

سرپرست تیم بدمینتون توس مسیر مشهد اضافه کرد: در عرصه جوانان مشهد همیشه حداقل یک بازیکن خوب داشته اما زمانی که بازیکنان از رده جوانان وارد رده بزرگسالان می‌شوند، مساله نبود تیم بزرگسالان در سطح لیگ برتر حس می‌شود. برای حمایت از این جوانان باید در لیگ تیم‌داری کنیم.

پاکدل در مورد حمایت اسپانسرها ادامه داد: مشهد در زمینه جذب اسپانسر ضعیف عمل کرده است. در حال حاضر شرکت توس مسیر تا امروز حامی تیم بوده است. متاسفانه در مشهد با وجود کارخانه‌ها و صنایع فراوان، مشکل شدید مالی دست به گریبان تیم‌های ورزشی است. در حال حاضر هنوز قراردادهای بازیکنان پرداخت نشده است. اگر از تیم حمایت شود و اسپانسرها پای کار بیایند، این مشکلات بر طرف  خواهد شد و در مسابقات سال آتی می‌توان به کسب سکو نیز نیم‌گاهی داشت.

وی خاطرنشان کرد: بومی بودن تیم‌ها نکته مهمی است که باید به آن توجه شود چرا که این موضوع می‌تواند در تبدیل شدن مشهد به قطب بدمینتون ایران موثر واقع شود. به عنوان نمونه در حال حاضر سبزوار قطب هندبال کشور است. زیرساخت‌های بدمینتون در مشهد کاملا فراهم است و تنها مسائل مالی می‌تواند برای رسیدن ما به جایگاه‌های خوب کشور موثر واقع شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح