کد خبر : 124092
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 14:18
-

مشکل کمبود نفت و سیلندر گاز را سریع برطرف کنید

مشکل کمبود نفت و سیلندر گاز را سریع برطرف کنید

ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: از مسوولان شهرستان می خواهم مشکل سیلندر گاز و نفت را سریع تر برطرف کنند تا مردم بیش از این گرفتار مشکلاتی با راه حل های ساده نباشند. حجت الاسلام و المسلمین “میثم تارم” ظهر امروز پنجم آذرماه  در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان

 مشکل کمبود نفت و سیلندر گاز را سریع  برطرف کنید

ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: از مسوولان شهرستان می خواهم مشکل سیلندر گاز و نفت را سریع تر برطرف کنند تا مردم بیش از این گرفتار مشکلاتی با راه حل های ساده نباشند.

حجت الاسلام و المسلمین “میثم تارم” ظهر امروز پنجم آذرماه  در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای تبیین مقام بسیج و بسیجی خود را یک بسیجی دانسته و به حال بسیجیان غبطه می‌خورد.

وی افزود: بسیج حقیقتا و در عمل پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است و تشکیل بسیج از برکات و الطاف آشکار خداوند متعال بر ملت ایران است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امام خمینی(ره) افتخار خود در این دنیا را بسیجی بودن می‌داند، اظهار کرد: تشکیل بسیجیان جهان اسلام و هسته‌های مقاومت اسلامی در سراسر عالم از پیش‌بینی‌های تحقق یافته امام راحل(ره) به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام تارم با بیان دستاورهای دفاع مقدس افزود: دستاوردهای دفاع مقدس بویژه در حوزه مدیریتی باید مورد مطالعه دقیق و تبیین گسترده در جامعه قرار بگیرد. تفکر بسیجی موجب نا امیدی دشمن است و بسیجی فرهنگی است که چکیده آن، پیشرو بودن در تمامی عرصه‌های اساسی زندگی می‌باشد.

امام جمعه جیرفت گفت: حلقه‌های صالحین مورد تاکید مقام معظم رهبری است که فعالیت‌های آنان شایسته تجلیل است.

تارم با اشاره به قرارگیری در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: آمریکا باید بداند ایران اسلامی به هیچ وجه از حقوق ملت خود کوتاه نخواهد آمد و آمریکا باید بدعهدی‌های خود را در عمل جبران کند.

وی لغو تحریم‌های آمریکا را خواستار شد و افزود: تحریم ها  باید بدون قید و شرط برداشته شود و بداند دوران زورگویی و تحمیل فکر و عقاید باطل استکبار به سر آمده است.

امام جمعه جیرفت حقوق های نجومی را لکه ننگی بر پیشانی نظام عنوان کرد و گفت: باید هر چه سریع تر دولت، مجلس و قوه قضائیه با شفاف سازی، تصویب قوانین موثر و نظارت کارآمد به آن خاتمه دهند و مطالبه پنج ساله رهبری در این زمینه را محقق کنند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به تنش آبی در کشور گفت: ابر بحران تنش آبی در کشور که مسئله ای چند بُعدی است باید با اندیشه صحیح مدیریت شود و ملت بدانند مسوولان در حال پیگیری مشکلات آنان هستند.

وی با تقدیر از رسانه ملی بیان کرد: رسانه ملی با اقدام به موقع خود و انعکاس دقیق حقایق و مطالبات مردم، دسیسه رسانه های بیگانه و پروژه کشته‌سازی را ناکام گذاشت.

امام جمعه جیرفت خطاب به وزیر کشور گفت: هیئت دولت باید تکلیف استان کرمان را مشخص کند و نماینده عالی دولت در این استان پهناور باید سریع تر تعیین تکلیف و اقدام مقتضی به عمل آید تا امور مردم با صلابت و سرعت پیگیری شود.

تارم توجه به رفع مشکلات مردم را در تامین نفت و سیلندر گاز خواستار شد و اظهار کرد: از مسوولان شهرستان خواستاریم مشکل سیلندر گاز و نفت را سریع تر برطرف کنند تا مردم بیش از این گرفتار مشکلاتی با راه حل های ساده نباشند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت: اعتقادات، فروع دین و مسائل اخلاقی سه جنبه مهم دین مبین اسلام است.  بنابر معارف قرآنی، نیکوکار کسی است که هر سه جنبه دین را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح