کد خبر : 161695
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 14:40
-

مصوبه معافیت مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری به کجا رسید

مصوبه معافیت مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری به کجا رسید

ایسنا/هرمزگان نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه معافیت مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری محصور مانند کیش که امکان کنترل مبادی ورودی و خروجی در آن وجود دارد، برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است. سید احسان خاندوزی شب گذشته(هشتم اسفندماه) در نشست با اعضای مجمع توسعه و نوآوری

مصوبه معافیت مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری به کجا رسید

ایسنا/هرمزگان نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه معافیت مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری محصور مانند کیش که امکان کنترل مبادی ورودی و خروجی در آن وجود دارد، برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است.

سید احسان خاندوزی شب گذشته(هشتم اسفندماه) در نشست با اعضای مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش، با تاکید بر نقش مهم سرمایه گذاران بخش خصوصی در رشد و ارتقا مناطق آزاد خواستار پیگیری جهت ایجاد معاونت تسهیل کسب و کار در چارت سازمان منطقه آزاد کیش برای پیگیری و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش شد.

وی اظهار کرد: این اقدام می تواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق آزاد و نیز شهرهای کشور باشد.

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ذکر توضیحاتی درباره مصوبه مالیات بر ارزش افزوده و حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری و اصلاحات مورد نظر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: پس از بررسی مجدد و انجام اصلاحات، این مصوبه برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است.

وی بیان کرد: طبق مفاد این مصوبه و در صورت تصویب در شورای نگهبان، مناطق آزاد محصور مانند کیش که امکان کنترل مبادی ورودی و خروجی در آن وجود دارد، کماکان از معافیت مالیات بر ارزش افزوده برخوردار خواهند بود.

خاندوزی با اشاره به عضویت خود در هیئت مقررات زدایی، از فعالان اقتصادی کیش و سایر مناطق آزاد درخواست کرد مشکلات خود در این زمینه را جهت بررسی به این هیئت ارجاع دهند.

به گزارش ایسنا، تعیین مدت ساخت برای پروژه ها و اخذ جرایم تاخیر در تکمیل پروژه بدون کار کارشناسی دقیق و در نظر گرفتن مشکلات خاص جزیره مانند تحریم ها و نوسانات ارزی، تعطیلی پروژه ها از نیمه اسفند تا پایان فروردین به علت ممنوعیت تردد کامیون ها، تعطیلی های رسمی و همچنین عدم تردد لندیکرافت ها در زمان بدی آب و هوا و نیز بروکراسی اداری و زمان بر بودن پروسه اخذ پروانه و مجوزها یکی از مباحث و نکات مهم مطرح شده در این نشست بود. سرمایه گذاران بخش خصوصی کیش با اشاره به نقش کلیدی کیش و مناطق آزاد در جلوگیری از خروج سرمایه ها به خارج از کشور و نقش بخش خصوصی در عمران و آبادانی این مناطق، از تصویب بخشنامه ها و قوانین مغایر با قانون چگونگی اداره مناطق آزاد گلایه کردند. مصوبه حذف معافیت مالیات بر ارزش‌افزوده مناطق آزاد و همچنین اخذ مالیات از حقوق کارکنان شاغل در مناطق آزاد دو نمونه از موارد مورد اشاره بودند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح