کد خبر : 82238
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 نوامبر 2021 - 21:58
-

معارفه سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان

معارفه سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان

ایسنا/سمنان آیین تودیع و معارفه رئیس پیشین علمی کاربردی استان و سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با حضور دکتر بدری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور برگزار شد. دکتر قربانیان رئیس پیشین علمی کاربردی استان در این آیین اظهار کرد: تلاش کردم که در این دو سال،

معارفه سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان

ایسنا/سمنان آیین تودیع و معارفه رئیس پیشین علمی کاربردی استان و سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با حضور دکتر بدری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور برگزار شد.

دکتر قربانیان رئیس پیشین علمی کاربردی استان در این آیین اظهار کرد: تلاش کردم که در این دو سال، علمی کاربردی استان را چند گام از آن جایی که بود، جلوتر ببرم.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی نیز در برنامه داشتم که نتوانستیم اجرایی کنیم ادامه داد: ایجاد مراکز علمی و کاربردی در گرمسار و دامغان و بهبود کیفی آموزش‌های کوتاه‌مدت و…از جمله این برنامه ها بود که اجرایی نشد.

رئیس پیشین علمی کاربردی استان از ارائه آموزش‌های مهارتی به عنوان تکلیف این دانشگاه نام برد و افزود: در همین راستا قرار است که آموزش های مهارتی به دانشگاه علمی و کاربردی و سازمان فنی و حرفه‌ای در استان واگذار شود که طرح آن به نگارش درآمده که امید است در دوره جدید این طرح تداوم بیابد.

وی با بیان اینکه علمی و کاربردی استان در بدو ورود من 1800 دانشجو داشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز علمی کاربردی در استان سمنان افزون بر 2700 دانشجو دارند که نشان از اقبال به دانشگاه جامع علمی و کاربردی به عنوان یک دانشگاه مهارت‌محور دارد.

قربانیان با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی استان از نظر دانش آموخته‌ها در شمار سه استان برتر کشور قرار گرفته تصریح کرد: امیدوارم که طرح‌هایی که در این دو ساله آغاز شده در دوره جدید نیز ادامه بیابد.

وی به توفیقات این دانشگاه در برپایی کلاس های مجازی اشاره و تصریح کرد: بعد از همه گیری کووید19، استان سمنان از اولین استان ها بود که آموزش های مجازی در آن آغاز شد. ابتدا از بستر سایت “هم‌آوا” که متعلق به دانشگاه جامع است بهره گرفتیم اما در ترم بعد از سامانه جهاددانشگاهی که از موفق‌ترین سامانه ها است استفاده کردیم و خوشبختانه دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

رئیس پیشین علمی کاربردی استان با بیان اینکه رویکرد ما در حوزه پژوهش ، ایجاد مراکز نوآوری بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر همه مراکز علمی و کاربردی در استان حداقل یک مرکز نوآوری در مجموعه خود دارند.

قربانی از برپایی استارتاپ‌ها به عنوان دیگر برنامه خود در حوزه پژوهشی نام برد و افزود: این استارتاپ‌ها در بخش های مختلف از مواد و تولیدات لبنی گرفته تا کانی‌های معدنی و اپلیکیشن‌ها و..در مراکز علمی و کاربردی استان برگزار و با استقبال خوب همراه بود.

محمدیان سمنانی سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان نیز در این آیین با تقدیر از خدمات دکتر قربانیان رئیس پیشین این دانشگاه وعده داد: طرح‌های دوران مدیریت وی تکمیل و تداوم بیابد.

وی با بیان اینکه اولویت من در دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان کیفیت آموزش و پژوهش است اظهار کرد: باید به جایگاهی برسیم که دانشجوی فارغ‌التحصیل با افتخار از تحصیل خود در مراکز علمی و کاربردی استان سخن بگوید.به گزارش ایسنا- در این آیین ضمن تجلیل از خدمات دو ساله دکتر قربانیان رئیس پیشین علمی کاربردی استان و تقدیم لوح تقدیر دکتر امید رئیس دانشگاه جامع به این مدیر دانشگاهی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده دکتر محمدیان سمنانی به عنوان سرپرست جدید علمی کاربردی استان سمنان معرفی شد.

محمدیان سمنانی، تدریس، مدیریت گروه و ریاست دانشکده در دانشگاه سمنان، معاونت دانشگاه های غیرانتفاعی و..را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح