کد خبر : 99584
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 22:05
-

معنویت و برکات نماز جامعه اسلامی را در مقابل آسیب ها بیمه می کند

معنویت و برکات نماز جامعه اسلامی را در مقابل آسیب ها بیمه می کند

ایسنا/مرکزی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معنویت نماز و تاثیرات و برکات آن جامعه اسلامی را در مقابل تهدیدات و آسیب ها بیمه می کند. حجت الاسلام حسین طیبی‌فر در همایش تخصصی نماز سپاه در مسجد ولایت اراک اظهار کرد: نماز یکی از ارکان دین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از

معنویت و برکات نماز جامعه اسلامی را در مقابل آسیب ها بیمه می کند

ایسنا/مرکزی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معنویت نماز و تاثیرات و برکات آن جامعه اسلامی را در مقابل تهدیدات و آسیب ها بیمه می کند.

حجت الاسلام حسین طیبی‌فر در همایش تخصصی نماز سپاه در مسجد ولایت اراک اظهار کرد: نماز یکی از ارکان دین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و آن چیزی که خداوند در خصوص هنگام به قدرت رسیدن ماموریت داده، اقامه نماز است، لذا سپاه پاسداران در راستای اجرای دستور قرآن برای مسئله نماز اهمیت ویژه ای قائل است.

وی افزود: سپاه پاسداران در اقامه نماز، تبیین و ترویج فرهنگ نماز پیشتاز است و همواره به مسئله نماز از ابتدای شکل گیری تا در شرایط مختلف اهمیت داده است.

طیبی فر گفت: برگزاری همایش تخصصی نماز با شعار نماز؛ نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه است و علاوه بر تاثیرات درونی در نهاد مقدس سپاه تاثیرات بیرونی نیز خواهد داشت. ایجاد انگیزه برای اقامه نماز در جهت اجرای بهتر رسالت ها و ماموریت ها در همه بخش های سپاه و افزایش سطح معنویت در بین کارکنان از تاثیرات درونی همایش تخصصی نماز است و این همایش قطعا موجب جدیت کارکنان در امر اقامه و ترویج فرهنگ نماز خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تاثیرات بیرونی این همایش تخصصی، تشویق مجموعه های بیرونی اعم از ادارات، سازمان ها و نهادی های دیگر است که می تواند در الگوگرفتن از سپاه برای اقامه و توجه به جایگاه نماز بسیار اثرگذار باشد، افزود: یکی از رویکردهای مهم سپاه در برگزاری همایش تخصصی نماز ارائه الگوهای موفق در تقویت و ترویج فرهنگ نماز است و راه اندازی نهصت تولید محتوا در خصوص نماز و اهمیت آن از رویکردهای دیگر است.

طیبی فر گفت: ترویج فرهنگ نماز و تبیین اهمیت نماز در جامعه اسلامی یکی از ضرورت های مهم است و جامعه ای می تواند در راستای پیشرفت و تکامل همه جانبه گام بردارد که برای فرهنگ نماز اهمیت ویژه ای قائل باشد. معنویت نماز و تاثیرات و برکات آن جامعه اسلامی را در مقابل تهدیدات و آسیب ها بیمه می کند و با توجه با اینکه یکی از مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب معنویت است نماز در گام دوم اهمیت ویژه ای دارد و لذا باید برای نسل جوان این مسئله به خوبی تبیین شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه روح الله، وی افزود: خوشبختانه سپاه روح الله استان مرکزی هم در اقامه نماز و هم در برگزاری همایش تخصصی نماز پیشگام است و برنامه های محتوایی و فاخری در این راستا برگزار شده که قابل تقدیر است که باید با جدیت ادامه دار باشد.

حجت الاسلام حسین طیبی‌فر همچنین در دیدار با خانواده های معظم شهدای اراکی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی با تاسی به مکتب حسینی(ع) مسیر را به درستی شناختند و با عزم و  اراده الهی در این مسیر گام برداشتند، لذا عظمت شهدا که با عشق، علم و آگاهی در مسیر الهی گام برداشتند امروز برای نسل جوان گفتنی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) قافله سالار مسیر شهدا و پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت بود که با تشکیل انقلاب اسلامی ارزش های دینی را در جهان بشریت احیا کرد، افزود: شهدا با ایثار و مجاهدت در میدان های نبرد با شهادت خود بزرگترین پیروزی را به دست آوردند و خانواده معظم شهدا به عنوان وارثان شهدا مسیر آنها را با قوت ادامه دادند.

طیبی فر گفت: جمله حکیمانه “شهدا شمع محفل بشریت هستند” امروز نیاز به تبیین بیشتر دارد چراکه شهدا راه را برای همه آزادی خواهان و آزادمردان نشان دادند که اگر می خواهید عزتمند و سربلند باشید باید در این مسیر گام بردارید و شهدا مسیر تکامل و سربلندی را به ملت ایران نشان دادند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا در طول انقلاب اسلامی با صبر و بصیرتی که از خود نشان دادند همواره مسیر شهدا را به ملت ایران نشان دادند و لذا خانواده معظم شهدا سرمایه های انقلاب و ملت هستند و مردم به وجود چنین خانواده هایی افتخار می کنند. عده ای به دنبال جدا کردن سرمایه های انقلاب از مردم بودند و در طول ۴۲ سال گذشته از طریق روش های مختلف اهداف شیطانی خود را دنبال می کردند که اولا بصیرت خانواده معظم شهدا و دوما عشق و ارادت ملت ایران به شهدا مانع تحقق اهداف دشمنان شد.

وی گفت: حذف نام مبارک شهدا از کوچه ها و خیابانها در راستای اهداف دشمنان بود که عظمت شهدا مانع تحقق این اهداف شیطانی دشمنان شد و البته ایستادگی خانواده معظم شهدا بسیار اثرگذار بود و این مهم درس بزرگی دارد که کسانی که بخواهند در مسیر شهدا مانع گذاری کنند قطعا با اراده جمعی ملت ایران مواجه خواهند شد.

وی انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های جدید و آینده را یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه دانست که همه باید در این راستا برنامه داشته باشند و گفت: ادامه مسیر شهدا و پایبندی به آرمان های شهدا جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات خواهد داد و تضمین کننده پیشرفت و سعادت ملت است. ملتی که شهادت دارد شکست نخواهد خورد و عاقبت بخیری همواره برای ادامه دهندگان راه شهدا است. انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و به فضل الهی تا تحقق ظهور حضرت مهدی(عج) انقلاب اسلامی راه پرافتخار خود را ادامه خواهد داد.

در پایان این دیدارها حجت الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده معظم شهید والامقام محمد تقی حیدری و خانواده معظم شهیدان محسن جودکی و ابوالفصل جودکی با اهدای لوحی تجلیل کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح