کد خبر : 80173
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 19:31
-

ملاقات با «ندای درون»

ملاقات با «ندای درون»

ایسنا/اصفهان تالار هنر اصفهان تا ۲۵ تیرماه میزبان اجرای تئاتری است که به تحول درونی افراد در فرایند ارتباط با ارزش‌های معنوی جامعه می‌پردازد. احمد شاهین، نویسنده و کارگردان تئاتر «ندای درون» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار می‌کند: ژانر این اثر اجتماعی است و با بیان قصه یکی از نویسندگان مشهور فرانسه و همسرش، به تحول

ملاقات با «ندای درون»

ایسنا/اصفهان تالار هنر اصفهان تا ۲۵ تیرماه میزبان اجرای تئاتری است که به تحول درونی افراد در فرایند ارتباط با ارزش‌های معنوی جامعه می‌پردازد.

احمد شاهین، نویسنده و کارگردان تئاتر «ندای درون» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار می‌کند: ژانر این اثر اجتماعی است و با بیان قصه یکی از نویسندگان مشهور فرانسه و همسرش، به تحول و استحاله درونی افراد در فرآیند ارتباط با ارزش‌های معنوی جامعه اشاره می‌کند.

او می‌گوید: نوشتن این اثر، شهریورماه سال گذشته به پایان رسید و از همان زمان، با گروهی ۱۸ نفره شامل شش بازیگر، تمرین برای اجرای آن را آغاز کردیم.

شاهین تصریح می‌کند: اجرای تئاتر، نیازمند تعامل چهره به چهره عوامل با یکدیگر است و شیوع ویروس کرونا باعث شده که فرایند تمرین و تولید، با کندی و اخلال مواجه شود. در حین تمرین «ندای درون» نیز دو تن از بازیگران و همسر یکی دیگر از آن‌ها به کرونا مبتلا شدند و به همین دلیل تا اتمام روند درمان، فرایند آماده‌سازی تئاتر ما تعطیل بود.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه پیک‌های کرونا باعث لغو اجرای «ندای درون» در آستانه نوروز ۱۴۰۰ شد، توضیح می‌دهد: با پشت سر گذاشتن همه این سختی‌ها توانستیم در تیرماه ۱۴۰۰ روی صحنه سالن تماشا «ندای درون» را اجرا کنیم. این اطمینان را به مخاطبان می‌دهیم که فقط برای ۳۰ درصد ظرفیت سالن بلیت‌فروشی انجام می‌شود و ضدعفونی مداوم سالن پیش از اجرا و تهویه هوا به‌صورت دائمی، ایمنی لازم را برای به تماشا نشستن این اثر فراهم کرده است.

شاهین، با تقدیر از حمایت شهرداری اصفهان از تئاتر می‌گوید: در سایر کشورها از اجرای تئاترهای تراژیک به‌صورت کامل و تئاترهای کمیک تا ۵۰ درصد توسط شهرداری‌ها حمایت می‌شود و ما نیز قدردان حمایت شهرداری اصفهان از حوزه نمایشیم، اما تئاتر برای بقا و ماندگاری نیازمند حمایت‌های بیشتری از سوی نهادهای متولی، مثل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است چرا که گیشه، توانایی پاسخگویی به نیاز هنرمندان و هزینه‌های تولید را ندارد و اگر بی‌توجهی‌ها همچنان ادامه یابد، شاهد رکود تولید و فقدان تمایل برای به صحنه بردن یک تئاتر خواهیم بود.

علاقه‌مندان برای تماشای تئاتر «ندای درون» که با بازی «هومان‌ فتحی»، «آرام ‌زنجانی»، «محمدرضا شاه‌ علایی»، «فرشته‌ شاه‌بندری»، «امیرحسین‌ خامسی‌پور» و «محمدعلی ‌مرادی‌زاده» در تالار هنر اصفهان روی صحنه می‌رود، می‌توانند تا ۲۵ تیرماه هر روز رأس ساعت ۱۷ به سالن تماشا مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح