کد خبر : 112205
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 23:08
-

ممانعت مردم از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌های تامین اجتماعی

ممانعت مردم از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌های تامین اجتماعی

ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اکنون بیماران مبتلا به کرونا در همه بیمارستان‌های سطح شهر بستری هستند، بنابراین مردم برای پیشگیری از ابتلاء به این ویروس، از مراجعات غیرضروری به بیمارستان‌های تامین اجتماعی خودداری کنند. علی محمدی روز گذشته (۱۱ فروردین) جمع خبرنگاران در رابطه با ثبت درخواست غیرحضوری از سوی بیمه‌شدگان و

ممانعت مردم از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌های تامین اجتماعی

ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اکنون بیماران مبتلا به کرونا در همه بیمارستان‌های سطح شهر بستری هستند، بنابراین مردم برای پیشگیری از ابتلاء به این ویروس، از مراجعات غیرضروری به بیمارستان‌های تامین اجتماعی خودداری کنند.

علی محمدی روز گذشته (۱۱ فروردین) جمع خبرنگاران در رابطه با ثبت درخواست غیرحضوری از سوی بیمه‌شدگان و موسسات طرف قرارداد در بستر خدمات الکترونیکی، اظهار کرد: ثبت درخواست غیرحضوری از سوی بیمه‌شدگان و همه موسسات درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در پرتال معاونت درمان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه بیمه‌شدگان و مراکز درمانی برای تایید نسخ دارویی و تشکیل پرونده بیماران خاص نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند درخواست خود را از طریق آدرس الکترونیکی اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند، افزود: از بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر همشهریان زنجانی درخواست می‌کنم از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌ها جدا خودداری کنند.

این مسئول با بیان به اینکه پیش از این بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان به عنوان بیمارستان معین برای درمان و بستری بیماران کرونا در سطح استان معرفی شده بود، تصریح کرد: اکنون بیماران مبتلا به کرونا در همه بیمارستان‌های سطح شهر بستری هستند، بنابراین شایسته است برای پیشگیری از ابتلاء سایر مراجعان به این ویروس، از مراجعات غیرضروری به بیمارستان‌های تامین اجتماعی خودداری کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به تمهیدات و سیاست‌های کاهش تردد و مراجعات غیر حضوری به بیمارستان‌ها، ادامه داد: بیمه‌شدگانی که دفترچه درمانی آن‌ها تا پایان سال 98 اعتبار داشت، بدون مراجعه به کارگزاری‌ها به صورت سیستمی دفترچه درمانی آنان دارای اعتبار بوده و تا پایان فروردین ماه سال‌جاری می‌توانند از خدمات سازمان در بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم بهره‌مند شوند.

محمدی در رابطه با خدمت‌رسانی مراکز درمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان و شهروندان زنجانی، اظهار کرد: در حال حاضر همه مراکز درمانی بستری و سرپایی ( بیش از 77 بیمارستان و 310 مرکز درمانی سرپایی در سراسر کشور) با همه ظرفیت‌های خود در حال خدمت رسانی به همه بیماران به ویژه بیماران کرونایی هستند.

وی با اشاره به اقدامات و سیاست‌های سازمان همسو با وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجوز اسپیرومتری در معاینات سلامت شغلی بیمه‌شدگان و کارکنان تا پایان ریشه‌کنی کرونا لغو شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح