کد خبر : 10095
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 سپتامبر 2021 - 23:19
-

ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیرهای راهپیمایی اربعین در تهران

ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیرهای راهپیمایی اربعین در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسیکلت سواران در میان راهپیمایان جاماندگان اربعین خبر داد و اعلام کرد که پلیس از تردد این موتورسیکلت‌ها جلوگیری خواهد کرد. سرهنگ علی همه خانی در حاشیه اجرای طرح ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران گفت:‌ امروز شمار زیادی از عاشقان امام

ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیرهای راهپیمایی اربعین در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسیکلت سواران در میان راهپیمایان جاماندگان اربعین خبر داد و اعلام کرد که پلیس از تردد این موتورسیکلت‌ها جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ علی همه خانی در حاشیه اجرای طرح ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران گفت:‌ امروز شمار زیادی از عاشقان امام حسینی علیه‌السلام به صورت داوطلبانه و خود جوش و به سیاق سال‌های گذشته راهپیمایی خود به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را آغاز کردند و پلیس راهور نیز برای حفظ ایمنی و امنیت این افراد تمهیداتی را اتخاذ کرده است.
وی با بیان اینکه تردد با موتورسیکلت در میان جمعیت راهپیمایان ممنوع است، گفت:‌ ماموران پلیس در صورت مشاهده موتورسیکلت سواران نسبت به خارج کردن آنان از مسیر اقدام خواهند کرد و از تردد آنان جلوگیری می‌کنند.
معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: موتورسواران گرامی که قصد شرکت در این مراسم معنوی  و پرشور را دارند از آوردن و تردد در این مسیرها جدا خودداری کرده و اگر با موتور به سمت این مسیر حرکت کرده‌اند، باید موتورسیکلت خود را در جایی مناسب  و خارج از محدوده  و ممنوعیت تردد ها  پارک کرده و همانند دیگر عزاداران به صورت پیاده مسیر را طی کنند.
همه خانی اضافه کرد:‌ همچنین اگر افرادی قصد دارند تا با موتورسیکلت نسبت به انتقال و جابجایی افراد سالخورده و کم توان اقدام کنند، باید بدانند که خودروهایی ویژه برای انتقال این عزیزان در طول مسیر پیش بینی شده است.
به گفته وی، حرکت و تردد در بین جمعیت بسیار خطرناک بوده و هر لحظه امکان برخورد با هر یک از این عزاداران گرامی متصور است. بنابراین بمنظور حفظ جان، سلامت و امنیت تردد هر یک از شهروندان، حرکت موتورسواران در بین جمعیت ممنوع است و همکاران بنده از همان ابتدا از ورود و خروج و تردد موتورسواران از میدان امام حسین (ع) تا انتهای مسیرهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در بین جمعیت ممانعت بعمل خواهند آورد.
وی همچنین درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت نیز گفت:‌ خوشبختانه ترافیک در معابر پایتخت عادی و روان است و هیچ مشکل ترافیکی گزارش نشده است. در مسیرهای پنجگانه راهپیمایی نیز یکسری محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعمال شده که مسیرهای جایگزین آن نیز مشخص است. این ممنوعیت‌ها نیز با پایان مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین به پایان خواهد رسید.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح