کد خبر : 126401
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:10
-

مهاجری: اگر بازی سه روز ادامه داشت، به گل نمی‌رسیدیم

مهاجری: اگر بازی سه روز ادامه داشت، به گل نمی‌رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: هر زمانی که در بازی پیش افتادیم و فولاد را تحت فشار گذاشتیم، با سوت‌هایی مواجه شدیم که جای شبهه دارد. به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: معتقدم امروز عدالت فوتبال رعایت نشد. در یک لحظه غفلت، بازی

مهاجری: اگر بازی سه روز ادامه داشت، به گل نمی‌رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: هر زمانی که در بازی پیش افتادیم و فولاد را تحت فشار گذاشتیم، با سوت‌هایی مواجه شدیم که جای شبهه دارد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: معتقدم امروز عدالت فوتبال رعایت نشد. در یک لحظه غفلت، بازی را باختیم. بارها از روش‌های مختلف صاحب موقعیت شدیم اما به گل نرسیدیم. به فولاد تبریک می‌گویم اما اگر بازی سه روز ادامه داشت، به گل نمی‌رسیدیم. هر زمانی که در بازی پیش افتادیم و فولاد را تحت فشار گذاشتیم، با سوت‌هایی مواجه شدیم که جای شبهه دارد. در روزهایی که باختم از داوری حرف نزدم اما اگر با محروم کردن من، داوری درست می‌شود، مرا محروم کنید.

او افزود: مخاطب صحبت‌هایم داور نیست بلکه کمیته داوران است. این حق من است که از تیمم دفاع کنم. مگر می‌شود سه بازی آخر یک داور برای ماشین‌سازی باشد. او پنج بار قضاوت کرده و سه بازی برای ماشین سازی بوده است. برای او در تبریز خانه بگیرید تا هر وقت ماشین‌سازی بازی داشت، بیاید. من همیشه سعی کردم خویشتن‌دار باشم اما وقتی به چهره بازیکنانم نگاه می‌کنم، نمی‌شود آرام باشم. امروز هر کاری کردیم داور خطا گرفت. پنالتی ما در دقیقه ۹۰ نیز گرفته نشد. داوری که در دقیقه ۹۵ بازی با پیکان پنالتی گرفته، اگر امروز هم در دقیقه ۹۰ پنالتی می‌گرفت تحت فشار قرار می‌گرفت. ما این همه داور داریم. ما چرا باید از قضاوت داوران باتجربه محروم باشیم. داور می‌گوید آوانتاژ داده است اما این آوانتاژ به چه درد من می‌خورد؟

سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: هیچ موقع نخواسته‌ام برای من سوت بزنید اما همیشه از داوری لطمه خورده‌ایم و صدایمان در نمی‌آید. چرا داوران این همه زیر فشار هستند و همه تیم‌ها از داوری انتقاد می‌کنند؟ ما اشتباه کردیم و گل خوردیم و نمی‌خواهم باختمان را توجیه کنم. اما داوری هم اشتباه سوت زد. مگر ما چقدر موقعیت می‌توانیم داشته باشیم. خستگی در تنم ماند چون سرمان به راحتی بریده شد. چندبار محترمانه از کمیته داوران خواستیم که برای ما هم احترام قائل باشند. اگر داوری در دنیا سه بازی آخرش را برای یک تیم سوت زده، حاضرم هر تاوانی را بدهم. داوران را تاس می‌اندازند و انتخاب می‌کنند. چون داور هم‌جوار استان ماست، او را انتخاب می‌کنند اما باید یک خانه به او در تبریز دهند. برای فولاد ارزش قائلم اما حریف چیزی برای عرضه نداشت. چه کسی باید از حق ما دفاع کند؟ نباید هر کسی از راه می‌رسد یک لگد به تیم ما بزند.

مهاجری با بیان اینکه چهار بازی آخر تیمش با تیم‌های بزرگ است، عنوان کرد: چطور باید به بازیکنانم انگیزه دهم؟ بازیکن احساس می‌کند حق تیمش خورده می‌شود. مگر بازی رفت در دقیقه ۱۰ پنالتی روی کنعانی‌زادگان گرفته نشد؟ شما انگیزه را از تیم من می‌گیرید. ما میزبانیم و نمی‌گوییم سوت‌ها را به نفع ما بزنند اما نباید در موقعیت‌های ۵۰-۵۰ یک سوت برای تیم ما باشد؟ برای این تیم و مردمی که به ورزشگاه آمدند تأسف می‌خورم. امروز مستحق برد بودیم.

او در پایان تصریح کرد: تعداد داوران را از زیاد کرده‌اند و چهار داور را به شش داور ارتقا داده‌اند. کمیت را بالا برده‌اند و می‌گویند مشکل بودجه داریم اما هیچ تغییری هم در جریان داوری دیده نمی‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح