کد خبر : 165765
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 18:23
-

نانوایان در البرز دیگر جوش شیرین نمی‌زنند

نانوایان در البرز دیگر جوش شیرین نمی‌زنند

ایسنا/البرز معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: البرز پیشرو در ثبت و راه‌اندازی پرونده‌های درمانی الکترونیک بوده و تاکنون بیش از 66 درصد از البرزی‌ها صاحب پرونده الکترونیک درمانی شده‌اند. به گزارش خبرنگار ایسنا، افسون تیرویز امروز دوشنبه دوم اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از مدت‌ها قبل به

نانوایان در البرز دیگر جوش شیرین نمی‌زنند

ایسنا/البرز معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: البرز پیشرو در ثبت و راه‌اندازی پرونده‌های درمانی الکترونیک بوده و تاکنون بیش از 66 درصد از البرزی‌ها صاحب پرونده الکترونیک درمانی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، افسون تیرویز امروز دوشنبه دوم اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از مدت‌ها قبل به دنبال الکترونیکی کردن پرونده درمانی البرز نشینان بودیم که در این راستا هزار و 400 سیستم خریداری و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: در حال حاضر بیش از 66 درصد البرز نشینان دارای پرونده الکترونیکی درمانی هستند.

تیرویز ادامه داد: رویکرد ما فعال شدن سیستم الکترونیک و ارائه خدمات درمانی سریع در تمامی مراکز درمانی سطح استان است.

وی با اشاره به پیگیری ایجاد پرونده الکترونیکی برای کودکان کار استان توضیح داد: تشکیل پرونده الکترونیک برای کودکان کار و واکسیناسیون به موقع آنها جزء دغدغه‌های اصلی ماست.

این مسئول با اشاره به اینکه نباید در مواجه با مشکلاتی همچون کودکان کار صورت مسئله را پاک کنیم اضافه کرد: خانه بهداشت کارگری ویژه کودکان کار و اتباع بیگانه در حلقه دره فعالیت خود را آغاز کرده و مراقبت ‎ ‌های بهداشتی در حال انجام است.

تیرویز افزود: این خانه بهداشت با همکاری سازمان پسماند شهرداری فعالیت می‌کند که در طول هفته یک پزشک در این خانه بهداشت حضور خواهد داشت.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها البرز بیان کرد: میزان مصرف نمک در نانوایی‌ها مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد.

تیرویز با بیان اینکه به دنبال حذف جوش شیرین از نان هستیم یادآور شد: طبق بررسی‌های انجام شده و بازدیدهای مستمر، استفاده از جوش شیرین در تولید خمیر انواع نان در استان البرز در درصدهای بالا حذف شده است و تنها برای تولید نان تافتون به صورت استثناء جوش شیرین مصرف می‌شود.

وی افزود: 47 هزار واحد همچون مراکز عرضه محصولات مراکز بهداشتی تفریحی و ورزشی تحت پوشش این سازمان است.

تیرویز با تأکید به مقابله با حرکت جزیره ای در سازمان معاونت بهداشت استان البرز گفت:  به صورت هر روزه و مستمر در مناطق مختلف اقدام به خدمات رسانی کرده‌ایم که در این راستا می‌توان به پوشش درمانی 21 هزار و 800 مادر باردار اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اقداماتی در راستای سلامت و دهان و دندان در مدارس انجام می‌شود اظهار کرد: طرح عاری از پوسیدگی ویژه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در سطح کشور در حال انجام است.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: شهرستان طالقان به صورت پایلوت طرح عاری از پوسیدگی را در تمامی پایه های ابتدایی اجرا کرده است.

وی ادامه داد: طی این طرح ترمیم داندان‌های پوسیده بستن شیارهای دندان و کشیدن دندان‌های فاسد دانش آموزان انجام می‌شود.

تیرویز از ارائه مسواک انگشتی به نوزادان زیر دو سال خبر داد و گفت: مادران باردار نیز از مشمول طرح بهداشت و دندان می‌شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح