کد خبر : 98737
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 20:59
-

نسخه جدید بسیج را به مردم معرفی کنیم

نسخه جدید بسیج را به مردم معرفی کنیم

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه عمل به نسخه تکراری، جفا در حق بسیج است، گفت: امروز باید نسخه جدید بسیج را به مردم معرفی کنیم؛ انقلاب پرسرعت پیش می‌رود بنابراین نسخه تکراری راه نجات نیست، نسخه تسخیر لانه جاسوسی چاره تهدید آمریکا نیست؛ امروز آمریکا را آب‌های خلیج‌فارس تهدید می‌کنیم. سردار رستمعلی رفیعی

نسخه جدید بسیج را به مردم معرفی کنیم

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه عمل به نسخه تکراری، جفا در حق بسیج است، گفت: امروز باید نسخه جدید بسیج را به مردم معرفی کنیم؛ انقلاب پرسرعت پیش می‌رود بنابراین نسخه تکراری راه نجات نیست، نسخه تسخیر لانه جاسوسی چاره تهدید آمریکا نیست؛ امروز آمریکا را آب‌های خلیج‌فارس تهدید می‌کنیم.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز چهارشنبه ۲۶ آبان در نشست خبری با اهالی رسانه استان قزوین اظهار کرد: در هفته بسیج باید دستاوردهای این نهاد را بیان کنیم؛ بسیج نمی‌گذارد بین امت و ولی جامعه فاصله بیفتد، در حقیقت بسیج از ذات و بطن مردم است و اگر مردم بودند حضرت علی (ع) مجبور نمی‌شد با چاه درددل کند.

وی با بیان اینکه عمل به نسخه تکراری جفا در حق بسیج است، افزود: امروز باید نسخه جدید بسیج را به مردم معرفی کنیم؛ انقلاب پرسرعت پیش می‌رود بنابراین نسخه تکراری راه نجات نیست، نسخه تسخیر لانه جاسوسی چاره تهدید آمریکا نیست؛ امروز آمریکا را آب‌های خلیج‌فارس تهدید می‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه رسانه‌ها چشم بینای مردم هستند، تصریح کرد: نسخه امروز بسیج این است که درد و رنج ملت را برطرف کند، رنج امروز ما حمله به پاوه و جنگ فیزیکی نیست. بسیج در خط مقدم مقابله با مشکلات ایستاده است. امروز خدمت بی‌منت به مردم بسیار مهم است لذا همه باید پای‌کار بیاییم و این خدمات را به مردم تقدیم کنیم.

وی تصریح کرد: هرکسی که رنج مردم را دارد بسیجی است؛ امروز تمام اهداف دشمن ترویج ناامیدی است و بسیج باید تلاش کند تا امید را به اردوگاه منتظران بازگرداند و تقویت کند. دشمن امید و نشاط جامعه را هدف گرفته است بنابراین نباید در دستگاه دشمن عمل کنیم.

رفیعی آتانی اشاره کرد: دشمن به تحرک در مرزهای کشور، دامن‌زدن به اختلافات شیعه و سنی و نفوذ استراتژیک امید بسته است و ما با فرهنگ غنی بسیجی می‌توانیم دشمنان را ناامید کنیم. باید از تاریخ درس بگیریم و مالک‌اشترها را به امام جامعه معرفی کنیم چراکه مالک‌اشترها بسیجی هستند.

وی گفت: در حوزه نانو پرچم دشمن را پایین کشیدیم و امروز دیگر وقت خانه‌نشین کردن دانشمندان نیست. در حوزه موشک به نقطه عطف رسیدیم و با وجود مالک‌اشترهای بسیجی در حوزه‌های مختلف دیگر کسی نمی‌تواند ولی را تحت‌ فشار قرار دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) بیان کرد: در حوزه علمی و پژوهشی باید در حد اعلا و متناسب با شأن کشور حرکت کنیم، در برخی از بخش‌ها به قله رسیدیم اما در حوزه معیشت و اجرای عدالت و حتی صنعت خودرو به قله نرسیدیم و برای رسیدن به قله در این بخش‌ها باید از اندیشمندان و مسئولان حمایت کنیم.

وی در اشاره به روزشمار هفته بسیج اعلام کرد: روز شنبه با شعار اقتصاد مقاومتی، روز یکشنبه با عنوان بسیج و پژوهش‌محوری، روز دوشنبه با عنوان بسیج، عدالت و مبارزه با فساد، روز سه‌شنبه با شعار بسیج، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، روز چهارشنبه با شعار استقلال و آزادی، روز پنج‌شنبه با شعار سبک زندگی و روز جمعه با شعار معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده است.

رفیعی آتانی اضافه کرد: در رویارویی با دشمن باید مرز خود را با دشمن مشخص کرد، برای حفاظت از استقلال کشور اجازه ورود دشمنان را نمی‌دهیم و در مرزبندی با دشمن جدی هستیم و بدان عمل می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید از تهدیدها استفاده و آن‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، مطرح کرد: در دروان کرونا شاهد افزایش آمار ازدواج بودیم چون بسیاری از تشریفات دست‌وپاگیر حذف شدند این‌گونه باید سبک زندگی اسلامی را ترویج کرد. باید به مردم وصل شویم چون این ذخیره استراتژیک نظام تمام‌شدنی نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با اعلام اینکه در هفته بسیج ۶۰۰ عنوان برنامه در استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: از این تعداد برنامه ۲۵۰ برنامه در شهر قزوین برگزار می‌شود. افتتاح پروژه‌های آبرسانی با یک‌سوم هزینه از جمله این طرح‌هاست که با افتتاح آن به ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی آب خواهد رسید.

وی افزود: احداث ۵۰۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی و ۵۰ پروژه آبرسانی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان در حال انجام است و تصمیم داریم پروژه‌های آبرسانی را ۴۵ روزه تحویل دهیم.

رفیعی آتانی در پایان سخنانش تأکید کرد: در پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های بر زمین‌مانده و در مناطق دوردست را عملیاتی می‌کنیم و هیچ‌گاه به دنبال دخالت در امور دیگر نهادها نبوده و نیستیم و هرکجا که نیاز باشد از آنان پشتیبانی خواهیم کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح