کد خبر : 12291
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 سپتامبر 2021 - 1:37
-

نشاط جوانانه از ضرورت‌های تشکیل دولت انقلابی است

نشاط جوانانه از ضرورت‌های تشکیل دولت انقلابی است

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جوان، نگاه و نشاط جوانانه دولت و با انگیزه مضاعف از ضرورت‌های تشکیل دولت انقلابی است و در مرحله بعد سن پایین دست‌اندرکاران مدنظر باشد. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پنجم فروردین‌ماه در برنامه جشن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)  با اشاره به ماه شعبان اظهار کرد: مهم‌ترین

نشاط جوانانه از ضرورت‌های تشکیل دولت انقلابی است

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جوان، نگاه و نشاط جوانانه دولت و با انگیزه مضاعف از ضرورت‌های تشکیل دولت انقلابی است و در مرحله بعد سن پایین دست‌اندرکاران مدنظر باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پنجم فروردین‌ماه در برنامه جشن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)  با اشاره به ماه شعبان اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی جوان انقلابی، ایمان، معنویت و تقوا است اگر این سرمایه‌ها وجود نداشته باشد، نمی‌توان اهداف نورانی را عملی کرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه جوان بهترین فرصت را برای سازندگی، تقوا، ترک گناه، معصیت، عبادت و تقرب به سوی پروردگار را دارد، افزود: ماه شعبان، ماه نبوت و ولایت این ظرفیت را برای انسان فراهم کرده است که صلوات شعبانیه و دعای ویژه ماه شعبان نمونه‌ای از دعاهای این ماه مبارک است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ‌ائمه به این ادعیه مقید بودند، البته باید گفت که دریافت مضمون و نهادینه کردن این دعاها در دل مهم است، دعا باید همراه با توجه، اخلاص و دلدادگی باشد زیرا این ادعیه از شما یک جوان پرصلابت می‌سازد.

نکونام با تاکید بر اینکه باور به حقانیت مسیر بسیار مهم است، گفت: جلب رضایت نائب امام زمان (عج) یعنی رهبر معظم انقلاب مدنظر باشد، ایستادگی در مسیر، درک حق و شناخت آن، مانع ایجاد تزلزل است و نباید موانع و سختی راه و بداخلاقی و نازیبایی‌ها ما را از مسیر جدا کند.

وی با بیان اینکه شما جوانان در مسیر حق قرار گرفته‌اید، اظهار کرد: حرکت‌های جهادی شما بر حق دنبال می‌شود، وقتی هدفتان جلب رضایت پروردگار است، سختی‌ها و ناامیدی‌ها معنا ندارد و طبق فرموده رهبر، امیدآفرینی، پرنشاط بودن و سرزندگی را سرلوحه خود قرار دهید.

امام جمعه شهرکرد بر مسئله به‌هم پیوستگی و وحدت اشاره و تصریح کرد: باید در کنار هم قرار بگیریم، بدون شک دشمنی‌ها در مسیر صورت می‌گیرد و اقدامات فراوانی با اهداف شیطانی انجام می‌شود، باید گفت جز وحدت و همدلی راه دیگری وجود ندارد و اگر هر جمعی حرف خود را بزند، زحمات به کام دیگران به هدر می‌رود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: الگوهای ما باید میثم تمارها، یاسرها، مالک اشترها و .. باشند، نباید گفت شرایط آن روزگار با امروز تفاوت دارد، چرا که دشمنی‌ها همواره یکی است، البته ترفندها متفاوت است اما دشمنان یک چیز و آن هم اسلام و اهل بیت را را هدف قرار داده‌اند.

نکونام با بیان اینکه شرایط امروز از یک جهت با شرایط زمان پیامبر و ائمه تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: امروز از نعمت انقلاب اسلامی و سربازان پا به رکاب بهره‌مند هستیم، نیروهای نظامی و جهادی پای رکاب علوی ایستاده‌اند و از نظر تعداد قوی و توانمند هستیم.

وی در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و توضیح داد: سال ۱۴۰۰، سال سرنوشت‌ساز برای انقلاب اسلامی است، راه آن حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و خروجی خوب انتخابات است، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، شکل دادن دولت جوان انقلابی باید مورد توجه باشد و راه برون‌رفت و حل مشکلات جامعه شکل‌دهی این دولت است.

امام جمعه شهرکرد افزود: روحیه جوان، نگاه و نشاط جوانانه دولت و با انگیزه مضاعف از ضرورت‌های تشکیل دولت انقلابی است و در مرحله بعد سن پایین دست‌اندرکاران مدنظر باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعامل سازنده با جهان، جزء دین و روش انبیا است، خاطرنشان کرد: این تعامل نباید به ذلت و دادن امتیاز بیانجامد، زیرا این‌گونه تعامل برای انقلاب اسلامی سم است و راه آن تبیین‌گری و نقش‌آفرینی در انتخابات سال‌جاری است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح