کد خبر : 127213
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 20:32
-

“نشاط خبری برای رونق تولید” شعار امسالِ روابط عمومی‌ها باشد

“نشاط خبری برای رونق تولید” شعار امسالِ روابط عمومی‌ها باشد

استاندار اصفهان گفت: ”نشاط خبری برای رونق تولید” باید به عنوان شعار سال ۹۸ روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شود. به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار با دست‌اندرکاران چهاردهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان، با اشاره به نقش موثر روابط

"نشاط خبری برای رونق تولید" شعار امسالِ روابط عمومی‌ها باشد

استاندار اصفهان گفت: ”نشاط خبری برای رونق تولید” باید به عنوان شعار سال ۹۸ روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار با دست‌اندرکاران چهاردهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان، با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در تحقق شعار سال، اظهار کرد: باید فرصت ها و ظرفیت هایی که در بخش تولید، تجارت و خدمات در کشور وجود دارد، برای همه مردم تبیین و روشنگری شود و روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند تا هم سو با شعار سال، ‌امید و نشاط را به سوی بخش تولید هدایت کنند.

وی افزود: تاثیرگذاری و نقش روابط عمومی ها با بیان دستاوردهای نظام و ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف از طریق رسانه ها، امید به آینده و اعتماد در جامعه را به دنبال دارد و بسیار با اهمیت است که از این ظرفیت ها در راستای انعکاس خدمات صادقانه مسئولان نظام استفاده کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: برای تبیین جایگاه این بخش، باید مدیران کل دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها تلاش کنند. روابط عمومی ها چشم و مغز ادارات هستند و باید این جایگاه حفظ شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی یک تهدید و یک فرصت برای روابط عمومی ها به شمار می رود، افزود: رعایت اخلاق حرفه ای و احترام به مخاطب با بهره گیری درست و کاربردی از فضای مجازی می تواند از بروز شایعات مختلف و برهم خوردن فضای روانی در جامعه جلوگیری کند.

رضایی با بیان اینکه برخی به دنبال زیرسوال بردن اقدامات دولت هستند، گفت: باید ایجاد نشاط خبری در استان مورد توجه جدی قرار گیرد و علاوه بر نقد سازنده، رسانه ای کردن نقاط مثبت در نظر گرفته شود.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم به کارگیری فناوری های نوین و تخصصی در حوزه روابط عمومی، گفت: باید از این فناوری ها و نرم افزارهای تخصصی که توسط جوانان و شرکت های دانش بنیان تولیده شده است در راستای رونق تولید در حوزه روابط عمومی استفاده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح