کد خبر : 115987
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 14:37
-

نیاز امروز جامعه جهاد اقتصادی و سازندگی است

نیاز امروز جامعه جهاد اقتصادی و سازندگی است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد اقتصادی و سازندگی را از نیازهای ضروری امروز جامعه تلقی کرد و گفت: اقتدار افزایی مصداق دیگر جهاد است. همچنین جهاد فرهنگی و ارزشی جهاد دیگری است و مصداق جهاد کبیر، جهاد تببین و جهاد روشنگری و بصیرت افزاریی است و ما امروز متناسب با نوع

نیاز امروز جامعه جهاد اقتصادی و سازندگی است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد اقتصادی و سازندگی را از نیازهای ضروری امروز جامعه تلقی کرد و گفت: اقتدار افزایی مصداق دیگر جهاد است. همچنین جهاد فرهنگی و ارزشی جهاد دیگری است و مصداق جهاد کبیر، جهاد تببین و جهاد روشنگری و بصیرت افزاریی است و ما امروز متناسب با نوع حمله دشمن به این جهاد نیاز زیادی داریم.

حجت الاسلام “عبدالله حاجی صادقی” پیش از ظهرامروز یکم آذرماه درمجمع استادیاران طرح صالحین استان کرمان گفت: بسیجی تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند و سرشار از امید، نشاط و خلاقیت برای انقلاب است.

وی بسیج را تجلی حزب الله دانست و بیان کرد: بسیج در مقابل دشمن سازش ناپذیر است و مقام معظم رهبری می فرمایند “تا بسیج و این فرهنگ است، انقلاب وجود دارد”.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری درباره بسیج می فرمایند”من با همه وجود با همه قلب عرض می کنم اگر قدرت آمریکا و همه قدرت های مادی دست به دست هم بدهند و بخواهد با وجود بسیجیان مومن ما، این انقلاب را شکست بدهند والله قادر نخواهند بود “.

وی با بیان این مطلب که بسیج در گذشته عامل ماندگاری انقلاب بوده و در آینده نیز مایه افتخار است، تصریح کرد: بسیج یک نهاد یا یک سازمان نیست، بلکه بسیج یک فرهنگ است که ریشه در فرهنگ علوی فاطمی و حسینی دارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی جهاد و مقاومت را فرهنگ بسیج دانست و عنوان کرد: جهاد کبیر اسوه اسلام است و یک مصداق آن تسلیم نشدن و نپذیرفتن دشمن  است.

وی جهاد علمی را یکی دیگر از مصداق های جهاد برشمرد و افزود: امروز به جهاد علمی خیلی احتیاج داریم. جهاد خدمت رسانی در جهت مقابله با دشمن است. بزرگترین مبارزه و جهاد و ضربه زدن به آمریکا خدمت به این مردم است چون می داند این مردم هستند که انقلاب را حفظ می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد اقتصادی و سازندگی را از نیازهای ضروری امروز جامعه تلقی کرد و گفت: اقتدار افزایی مصداق دیگر جهاد است. همچنین جهاد فرهنگی و ارزشی جهاد دیگری است و مصداق جهاد کبیر، جهاد تببین و جهاد روشنگری و بصیرت افزاریی است و ما امروز متناسب با نوع  حمله دشمن به این جهاد نیاز زیادی داریم.

وی در ادامه سخنانش بر لزوم احیا و تقویت حلقه صالحین تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از همان آغاز طرح صالحین این بوده این شبکه از بالا به پایین ساماندهی شود.

حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن با انتشار شایعات در شبکه های مجازی به دنبال منفعل کردن بسیجیان است، اظهار کرد: بسیج حریت و محوریتش رهبری است و بسیجی به این معنا نباشد که مطالبه گری نداشته باشد، کیفیت و عیار خواسته اش به گونه ای نباشد که سوء استفاده کنند.

وی در پایان عنوان کرد: جریان انحراف دنبال این هستند که هم ما و هم بچه های ما را گرفتار سرخوردگی کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح