کد خبر : 90307
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 19:06
-

نیاز به ساخت ۶۳ مدرسه در شهرک‌های اقماری استان زنجان

نیاز به ساخت ۶۳ مدرسه در شهرک‌های اقماری استان زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: نیاز است ۶۳ مدرسه در شهرک‌های اقماری استان احداث شود. فتح‌الله حقیقی عصر امروز (۲۶ تیر ماه)، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان، اظهار کرد: در این سفر پروژه‌هایی از قبیل تکمیل راه سلطانیه _ قیدار _ همدان

نیاز به ساخت ۶۳ مدرسه در شهرک‌های اقماری استان زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: نیاز است ۶۳ مدرسه در شهرک‌های اقماری استان احداث شود.

فتح‌الله حقیقی عصر امروز (۲۶ تیر ماه)، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان، اظهار کرد: در این سفر پروژه‌هایی از قبیل تکمیل راه سلطانیه _ قیدار _ همدان با ۲۵۰ میلیارد تومان تخصیص، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان و دو خطه کردن راه‌آهن زنجان _ تهران در استان بررسی می‌شود.

وی با اشاره به گلایه اولیای برخی دانش‌آموزان در رابطه با نحوه ارزشیابی امتحانات، افزود: درخواست‌هایی از والدین در نحوه ارزشیابی دانش‌آموزان به من ارسال می‌شود که انتظار داریم نحوه ارزشیابی بررسی شده و در جلسه آینده آموزش و پرورش مطرح شود.

این مسئول ادامه داد: در ۱۷ ماه گذشته عملکرد آموزش و پرورش نسبت به تحصیل دانش‌آموزان و فرآیند آموزش، خوب برآورد می‌شود، ولی انتظار می‌رود که نحوه ارزشیابی به صورت متقن و مستند به جلسه ارائه شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، با اشاره به ساخت مدرسه در شهرک‌های اقماری، تصریح کرد: متاسفانه شهرک‌های اقماری زنجان بدون مدرسه احداث شده است که مجبور شدیم ۶۳ مدرسه در این مناطق احداث کنیم تا مردم درگیر جابه‌جایی فرزندان‌شان نشوند. اگر جانمایی و ساخت مدرسه در شهرک‌های اقماری به موقع انجام می‌شد، خانواده‌ها برای محل تحصیل فرزندان‌شان به مشکل نمی‌خوردند.

حقیقی با اشاره به ساخت مسکن اقدام ملی در استان و جانمایی مدرسه در آن، یادآور شد: راه و شهرسازی در حال حاضر برای پروژه‌های مسکن ملی تلاش می‌کند که ۸ برابر ظرفیت موجود است که باید اداره‌کل نوسازی نسبت به احداث مدارس به مسکن و شهرسازی در ساخت کمک کند. ۹ درصد پروژه‌های مسکن ملی که قریب به ۱۶ هزار مسکن است، در استان زنجان ساخته می‌شود.

استاندار زنجان در ادامه بر ضرورت انجام وظایف تعاونی‌ها در استان تاکید کرد و گفت: باید جلسه‌ای با حضور معاون امور عمرانی تشکیل شده و از ظرفیت تعاونی براساس مواد قانونی احصا و مکلف به انجام وظایف خود شوند. در رابطه با فروش زمین نیز، مصوبات گذشته دوباره باید بررسی شود.

وی در رابطه با پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: باید برای پژوهش‌سراها فکر خوبی شده و مشکلات آن حل شود و این در حالی است که تاکنون این پژوهش‌سراها مورد توجه قرار نگرفته‌ است. همچنین باید طرح عملیاتی و اجرایی برای پژوهش‌سراها تدوین شده و خیران و صاحبان واحدهای تولیدی و کارخانجات، کمککار پژوهش‌سراها بوده و تقویت شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح