کد خبر : 122091
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 21:29
-

هتل‌ها و آبدرمانی‌ها نوروز فعالند / جلوی مسافران ورودی از شهرهای قرمز و نارنجی را می‌گیریم

هتل‌ها و آبدرمانی‌ها نوروز فعالند / جلوی مسافران ورودی از شهرهای قرمز و نارنجی را می‌گیریم

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای سفرهای نوروزی در استان اردبیل تدارک دیده شده به طوری که هتل‌ها و آبدرمانی‌ها با ظرفیت اعلام شده در تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود. بهروز ندایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا در اردبیل اظهار کرد: با اعلام رنگ شهرهای استان که اغلب زرد و

هتل‌ها و آبدرمانی‌ها نوروز فعالند / جلوی مسافران ورودی از شهرهای قرمز و نارنجی را می‌گیریم

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای سفرهای نوروزی در استان اردبیل تدارک دیده شده به طوری که هتل‌ها و آبدرمانی‌ها با ظرفیت اعلام شده در تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود.

بهروز ندایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا در اردبیل اظهار کرد: با اعلام رنگ شهرهای استان که اغلب زرد و آبی هستند، این استان می‌تواند مقصد ورود گردشگران و مسافران از استان‌های دیگر باشد به شرط آن که تست کرونای آنها منفی باشد.

وی به روند نزولی بیماری کرونا در استان و بستری شدن 146 نفر و ابتلای هفت نفر به کرونای جهش یافته انگلیسی اشاره کرد و گفت:‌ به رغم این شرایط با ثبات ما همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را به جد رعایت کرده و با مسئولیت‌پذیری واقعی اجازه شیوع مجدد این بیماری و فراگیری آن را ندهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به رتبه‌بندی شهرهای کشور در چهار رده قرمز، نارنجی، زرد و آبی قرار شده انجام سفر به شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی ممنوع باشد و اهالی این شهرها نیز نمی‌توانند به سایر شهرها سفر کنند.

ندایی افزود: در استان اردبیل چهار شهر اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال و پارس‌آباد دارای رنگ زرد هستند و مابقی شهرها نیز رنگ آبی را تجربه می‌کنند که امیدواریم در 20 روز آینده تغییری را در این رنگ‌ها شاهد نباشیم.

وی شرایط سفر به استان اردبیل را اعلام کرد و ادامه داد: مسافران و گردشگران از شهرهای با رنگ زرد و آبی می‌توانند به استان اردبیل سفر کنند که البته اخذ تست کرونا از آنها انجام خواهد شد.

ندایی به ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران از شهرهای قرمز و نارنجی به استان خبر داد و خاطر نشان کرد: اهالی استان نیز نمی‌توانند به شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی سفر کنند و قطعا ما نیز در این موضوع با حساسیت بیشتر ورود پیدا می‌کنیم.

وی از آمادگی هتل‌ها و مراکز اقامتی و گردشگری استان برای پذیرش میهمانان با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی خبر داد و بیان کرد: هرگونه اقامت باید در مراکز رسمی هتل و میهمان‌پذیرها انجام شود و ما به هیچ مسافری اجازه نخواهیم داد تا نسبت به دایر کردن چادر و یا اسکان در مدارس اقدام کنند.

ندایی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: آنهایی که از طریق وسائط حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس و همچنین هواپیما وارد استان می‌شوند، قطعا مورد تست و غربالگری سلامت قرار می‌گیرند تا در صورت منفی بودن تست کرونای آنها، امکان اقامت در استان اردبیل به آنها داده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونای انگلیسی در برخی از استان‌ها به هیچ وجه اجازه ورود مسافران از چنین استان‌هایی را به اردبیل نخواهیم داد و اگر خانواده‌ها و فامیلی در این استان دارند، نباید اقدام به پذیرش میهمان و مسافر کنند.

ندایی گفت: برخی از مسافرت‌ها به مقصد استان اردبیل بیشتر فامیلی و از اطرافیان است که در این صورت ما انتظار داریم میهمانان با حضور در مراکز بهداشتی روستاها و شهرها نسبت به انجام تست و اطمینان از سلامت خود اقدام کرده تا شاهد شیوع بیماری نباشیم.

معاون استاندار اردبیل با قدردانی از همکاری خوب اصناف در یک سال گذشته با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مراکز نظارتی افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک طرح موفقیت‌آمیز در استان بود که بیش از 90 درصد جمعیت استان تحت غربالگری قرار گرفته و سلامت آنها تأیید شده است.

وی خاطر نشان کرد: در کنار فعالیت هتل‌ها و آبدرمانی‌ها و مراکز گردشگرپذیر به ظرفیت اعلام شده ما نظارت‌هایمان را در شهرهای سرعین، مشگین‌شهر و اردبیل با تقویت اکیپ‌ها بیشتر از گذشته خواهیم کرد تا شاهد بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی نباشیم.

ندایی اضافه کرد:‌ به نسبت سال قبل در این ایام ما با شرایط مناسبی در کنترل بیماری کرونا روبه‌رو هستیم ولی همچنان باید نسبت به این موضوع حساس بوده و اجازه ندهیم تا سلامت مردم به خاطر بی‌احتیاطی عده‌ای به مخاطره بیفتد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح