کد خبر : 110614
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:11
-

هدف‌گذاری برای تعهد ۲۸۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست و دوم

هدف‌گذاری برای تعهد ۲۸۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست و دوم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به تعهد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین در جشنواره بیست و یکم گفت: هدف‌گذاری شده تا این عدد با تلاش و کوشش همکاران و مشارکت خیرین نیکوکار در جشنواره بیست و دوم به ۲۸۰۰میلیارد تومان برسد. به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونان

هدف‌گذاری برای تعهد ۲۸۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست و دوم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به تعهد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین در جشنواره بیست و یکم گفت: هدف‌گذاری شده تا این عدد با تلاش و کوشش همکاران و مشارکت خیرین نیکوکار در جشنواره بیست و دوم به ۲۸۰۰میلیارد تومان برسد.

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونان مشارکت‌های مردمی ادارات‌کل نوسازی مدارس استان‌ها با بیان اهمیت کار حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارهای سازمان در سال ۹۹ تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی است که طرح بسته تحولی آن تدوین شده و به زودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به روند افزایشی اعتبارات ردیف پروژه‌های مشارکتی خیرین از سال ۹۶ تا کنون، گفت: این ارقام از ۲۰۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصدی  در سال ۹۶ به ۴۵۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۱۰درصدی در سال ۹۷  و ۸۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسید و امسال نیز به ۳۳۰۰ میلیارد تومان رسیده که موفقیت چشمگیر و ارزشمندی است.

رخشانی‌مهر با تاکید بر اینکه تعهدات خیرین در سال گذشته شیب رو به بالا و مثبتی داشت، افزود: به ویژه این موضوع در استان‌های سیل‌زده چشمگیر بود و این نشان‌ می‌دهد که هر زمان شرایط کشور ایجاب کرده نیکوکاران همواره همراه دولت بوده‌اند و برای پشتیبانی از دولت و کمک به فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی آینده‌سازان و توسعه علم و دانش دریغی نداشتند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: امسال که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، فرصت بزرگی برای مجموعه سازمان است تا رکوردهای والاتری را در عرصه توسعه، تجهیز و ارتقاء مدارس کشور به ثبت برساند که این “جهش در مدرسه‌سازی” با عزم و اراده نیروی انسانی سازمان تحقق می‌یابد.

رخشانی‌مهر با تاکید بر اهمیت تکریم خیرین، این موضوع را حائز توجه ویژه دانست و اظهار کرد: دانش‌اندوزی و بالندگی، شایسته فرزندان این دیار کهن است و این مهم را نیکوکارانی دانسته‌اند که با عنوان «خیرین مدرسه‌ساز» گرد هم آمده‌اند تا بخشی از بار تعلیم و تربیت کودکان این مرز و بوم را با ساختن مدارسی زیبا، ایمن و درخور به دوش بکشند؛ پس باید به هر بهانه‌ای و با شیوه‌های خلاقانه و ماندگار آنان را تکریم کنیم و به شایسته‌ترین نحو ممکن، کار ارزشمند این نیکوکاران را ترویج و توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: نامگذاری ۱۵ ماه مبارک رمضان، روز ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) به عنوان روز ملی تکریم خیرین، معافیت پروژه‌های خیّرین از پرداخت هزینه انشعابات و ایجاد پست سازمانی معاونت توسعه مشارکت‌ها برای فعالیت بیشتر؛ از جمله اتفاقات مبارکی است که با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر و مداوم، در حوزه قانونگذاری اتفاق افتاد و اگر موارد دیگری نیز برای تسهیل امور فعالیت خیرین احصا شود، با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم.

رخشانی‌مهر با اشاره به ایجاد و اختصاص ردیف اعتباری فعالیت و تکریم خیرین برای اولین بار گفت: برای این موضوع امسال ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و برای استان‌هایی که برنامه مدون و طرح ویژه‌ای در راستای بسته تحولی سازمان ارائه دهند، توزیع و هزینه خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح