کد خبر : 68909
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:03
-

هدف از انقلاب، تشکیل امت اسلامی در جهان بود

هدف از انقلاب، تشکیل امت اسلامی در جهان بود

ایسنا/همدان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: تشکیل امت اسلامی هدف اساسی انقلاب اسلامی بود که امروز دستخوش حزب گرایی شده است.  سردار مهدی ظفری چهارشنبه ۲ تیرماه در مراسم تجلیل از خانواده سردار شهید علیرضا حاج بابایی به عنوان شهید شاخص سال همدان، اظهار کرد: باید از تمامی برگزارکنندگان

هدف از انقلاب، تشکیل امت اسلامی در جهان بود

ایسنا/همدان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: تشکیل امت اسلامی هدف اساسی انقلاب اسلامی بود که امروز دستخوش حزب گرایی شده است.

 سردار مهدی ظفری چهارشنبه ۲ تیرماه در مراسم تجلیل از خانواده سردار شهید علیرضا حاج بابایی به عنوان شهید شاخص سال همدان، اظهار کرد: باید از تمامی برگزارکنندگان این مراسم که کار نمادین در مسیر ارزش‌های جامعه است تقدیر به‌عمل آورد.
وی با بیان اینکه گاهی ما تحت تأثیر شرایط جامعه  و فراز و فرودهای آن از مسیر خارج می‌شویم، افزود: خانواده شهید حاج بابایی در طول این چهل سال، ثابت قدم بوده‌اند و  همراه با شهدا و جامعه ثبات فکری خود را نیز نشان داده‌اند.
ظفری بیان کرد: همه می‌دانیم بین قرارگاه عملیاتی و قرارگاه امنیتی تفاوت وجود دارد و  قرارگاه عملیاتی یک قرارگاه دفاعی است که وظیفه دفاع از مرزها را برعهده دارد اما قرارگاه امنیتی، امنیت داخلی مناطقی که دچار مشکل هستند را برقرار می‌کند.
وی با اشاره به یکی از پدران شهدای قرارگاه امنیتی شهید کاظمی در کردستان، اضافه کرد: در سال ۹۲ در یک قرارگاه امنیتی در منطقه کردستان یکی از یگان‌های تیپ ۴ انصار الرسول در ارتفاعات منطقه با اشرار درگیر شده بودند و چندین نفر به شهادت رسیدند که پیکر دو تن از شهدا در بین ضد انقلاب‌ها جامانده بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار ادامه داد: به دلیل شرایط منطقه و بی احترامی‌هایی که به پیکر شهدا می‌شد، تصمیم به برگرداندن آنها گرفتیم و در حال آماده‌سازی برای رفتن به ارتفاعات بودیم.
وی با اشاره به اینکه ساعت دو نیم شب بود باید از مسیر بسیار سختی مثل شیب‌های تند، دره ، حیوانات وحشی و … عبور می کردیم افزود:  در حال آماده سازی برای رفتن بودیم که پیرمردی از درب وارد شد، من شناخت قبلی از او داشتم و میدانستم پدر یکی از شهدایی است که در سال ۷۶ در منطقه کردستان به شهادت رسیده بود اما برایم سوال بود که در این شرایط و در منطقه ای که اصلا ربطی به ایشان ندارد چکار می‌کند؟!
ظفری ادامه داد: از او سوال کردم اینجا چه می‌کند و ایشان پاسخی نداد و از همان جایی که آمده بود برگشت و در آن زمان یکی از افراد گفت ایشان پدر شهید فاروق زارعی است که هم اکنون پیکرش بر روی ارتفاعات جامانده است.
وی بیان کرد: این پدر شهید اهل تسنن با پوشش لباس کردی که گاهاً آنها را با برچسب ضد انقلاب قضاوت می‌کنیم؛ گفت در این مأموریت شما حق ورود ندارید چرا که اگر در این مأموریت برای شما اتفاقی بیافتد من در روز قیامت نمی‌توانم جوابگو باشم.
ظفری با بیان اینکه گفتن این جمله آن هم در زمانی که تنها دوساعت از زمان شهادت پسرش گذشته بسیار عجیب بود، تصریح کرد: بالاخره توافق شد که پدر شهید هم همراه ما در این مأموریت باشد، به نوک قله که رسیدیم وقتی که با دوربین در حال بررسی منطقه بودم این پدر بزرگوار را دیدم که با فاصله ۵۰ متری جلوتر از ما با اسلحه کمین کرده تا بتواند از ما در آن محل مراقبت کند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار افزود: این پدر شهید پیکر پسرش را به پایین آورد و تنها این جمله را که ببخشید منتظر ماندید را بر زبان آورد و آز انجا دور شد و با این رفتار ایشان من در فکر فرو رفتم که این کار یک انسان عادی نیست.
وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و خانواده آنان هستیم، اظهار کرد: امنیت، اقتدارو هر نفسی که می‌کشیم را مدیون ایثارگری‌های این شهدا و خانواده‌های آنها هستیم.
ظفری خانواده شهدا را متولی فرهنگ ایثارگری در جامعه خواند و افزود: باید از خدا بخواهیم به ما دلی بزرگ همچون شهید سلیمانی عطا کند، شهید سلیمانی اندیشه‌ای بزرگ داشت و چندین ماه قبل از شهادتش در همین شهر پیام تاریخی خود را به ترامپ داد و با همه دغدغه‌هایی که در جامعه داشت به او می‌گوید حق توهین به رئیس جمهور ما را ندارد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار با بیان اینکه شهید سلیمانی با این رفتار و پیام حتی رئیس جمهور را هم زیر سیطره اندیشه بزرگ خود می‌گیرد، تصریح کرد: مسئولان باید مراقب رفتار خود باشند که دشمن از رفتار آن‌ها سوء استفاده نکند و این نگاه شهید است.
وی بیان کرد: اندیشه شهید سلیمانی این بود که مشکلات جمهوری اسلامی را باید به دست بچه‌های جمهوری اسلامی حل شود و این حکایت از نگاه جهانی او دارد.
ظفری درگیری جامعه امروز ما با حزب‌های گوناگون و بهم خوردن برادری و محبت در جامعه را از سرگرمی‌های جامعه دانست و افزود: نمی توانیم از دریچه جناح، حزب و گروه دین اسلام  را به دنیا معرفی کنیم.
وی اضافه کرد: ما به دنبال تشکیل امت اسلامی بودیم اما امروز به دنبال حزب و گروه هستیم، حزب اسلامی هرچقدر هم بزرگ باشد اما باز هم کوچک است، در حزب نمی‌توان بزرگ فکر کرد.
وی با بیان اینکه حزب به دنبال حذف مخالفان خود است اما امت اسلامی که هدف اساسی انقلاب اسلامی بوده به دنبال حفظ است، تصریح کرد: قالب اندیشه دینی بسیار متفاوت از جامعه حزبی است و همه باید در زیر چتر اسلام قرار گیرند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان همدان با اشاره به یکی از سخنان امام خمینی(ره) که «در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولی به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشد خائن و خطرناک است حتی اگر به مردم خدمت کند» گفت: باید حکومت امام زمانی (عج) در جامعه تشکیل شود که شهید سلیمانی به دنبال تشکیل این حکومت جهانی بود.
ظفری با بیان اینکه در حکومت اسلامی با اهداف بزرگ کسی خسته نمی‌شود و شهید سلیمانی مصداق بارز این صحبت است، اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید نیروها را تربیت کرد، در جامعه ما محبت دینی، علاقه، فداکاری و برادری وجود دارد اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.
انتهای پیام
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح